forums
פיננסים
מדור זה תמצאו כתבות בנושאים פיננסיים. כספים, ביטוח ופרישה.
אולי יעניין אתכם גם :
תעריפי מוסדות לקשישים
כאשר מחפשים דיור מוגן, בית אבות או מוסד סיעודי לקשישים, יש הרבה שיקולים שצריך לקחת בחשבון. אחד מהמרכזיים שבהם הוא המחיר. מהם התעריפים הרווחים של מוסדות לקשישים ועל פי מה הם נקבעים? מאמר זה יעשה לכם סדר בנושא, ויאפשר לכם לדעת למה לצפות.
לקריאה
אילו פתרונות מימון קיימים בגיל השלישי?
בגיל השלישי, גיל שלצערנו ידוע בכך שבו מקורות ההכנסה מתמעטים רבים המבוגרים שמחפשים פתרונות מימון מהירים לשם מימון פעולות שונות במאמר זה נסקור אילו פתרונות מימון קיימים עבור גיל זה.
לקריאה
השקעות נדל"ן בארה"ב לגיל השלישי
הרבה מאוד אנשים בגיל השלישי רוצים להמשיך להרוויח כסף, וזאת למרות שהם כבר לא עובדים או עובדים הרבה פחות מבעבר. בדיוק מסיבה זאת אפשר למצוא הרבה מאוד אנשים מבוגרים שמתעניינים בהשקעות נדל"ן בארה"ב.
לקריאה
ניהול נכסים בגיל השלישי
במשך שנים רבות, ההתנהלות הכלכלית וניהול הנכסים שלנו מהווים חלק משמעותי בשגרת היום יום שלנו. ואכן, במציאות כלכלית מודרנית ניהול נכסים היא משימה במשרה מלאה. בהתאם לכך, כאשר אנחנו מגיעים לגיל השלישי הדבר הופך לאתגר לא קטן בכלל.
לקריאה
החזרי מס בגיל השלישי
כל הדרכים לקבלת החזרי מס
לקריאה
משכנתא הפוכה לגיל הזהב
כשמדברים על המושג "משכנתא", מרבית האנשים מפרשים אותו כהלוואה הניתנת לצורך רכישת דירה.
לקריאה
בדיקת צ'קים - יעוץ פיננסי לגמלאים
ייעוץ פיננסי לגמלאים הוא דבר חשוב והכרחי, שכן, אנשים מבוגרים אשר מגיעים לגיל פנסיה, מוצאים את עצמם מסתדרים עם הגמלה והפנסיה שאותה חסכו במהלך כל חייהם
לקריאה
איך להסדיר את הירושה בין בני המשפחה
ירושה עלולה להיות סלע מחלוקת במשפחות הכי טובות. בעיקר כאשר היא אינה מטופלת, אינה מוסדרת, ונתונה- עלומה ועמומה – ברקע, מוסתרת, מוכחשת, כאילו הסוגייה כלל אינה עומדת על הפרק.
לקריאה
תכנון פנסיוני לפרישה - יוצאים לגמלאות בראש שקט
רובנו, איננו עוסקים בפיננסים, השקעות וביטוחים באופן מקצועי. במקרה הטוב, אנחנו יודעים (על ה"בערך") שלקחנו משכנתא בבנק X או שהביטוח הפנסיוני שלנו הונפק על ידי חברה Y
לקריאה
למנוע את הקרב על הירושה - פנו לעורך דין לדיני משפחה
אחת הטעויות הגורליות ביותר שנוטים לעשות אנשים מבוגרים מפאת חוסר מודעות או אמונה עיוורת ואופטימיות מוגזמת, היא הימנעות מדאגה לנושא הירושה. בכל המקרים מדובר בטעות שברובם המוחלט גורמת לבעיות חמורות.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.