forums
מטפלים בך
כאן תמצאו כתבות הקשורות למטפלים אישיים, ומטפלים מקצועיים.
אולי יעניין אתכם גם :
שירותי אמבולנס לגיל השלישי
אם אתם בגיל השלישי בטח נתקלתם בכך שהחברים שלכם מנויים אל שירותי אמבולנס פרטי. יותר ויותר אנשים בגיל השלישי לא מסתפקים בשירותים שנותן מד"א ובוחרים לסמוך ידיהם רק על אמבולנס פרטי. השאלה היא למה? המשיכו לקרוא את המאמר ותמצאו את התשובות לכך.
לקריאה
ניהול רפואי אישי עבור בני הגיל השלישי
נושא הבריאות בגיל השלישי הוא בראש סדר העדיפויות וחשוב לוודא שיש מי שמטפל בעניינים הרפואיים על הצד הטוב ביותר
לקריאה
טיפול רשלני בבתי אבות
כשקשיש שמתגורר בבית אבות נחבל עקב נפילה, כשהמחלה ממנה הוא סובל אינה מאובחנת בזמן או כשנגרמים לגופו נזקים בגלל אי השגחה של הצוות. לכן, יכול להיות שמדובר ברשלנות רפואית. מהן החובות המוטלות על בית אבות ומתי ניתן להגיש תביעת נזיקין?
לקריאה
אחות פרטית לבני הגיל השלישי
בחירת אחות פרטית אידה דבר פשוט כלל. לכן לפני שבוחרים שירות זה עליכם לדעת מה השירותים שהאחות מציעה, מתי ואיך עושים זאת וכמובן מהן העלויות.
לקריאה
אובדן בן זוג בגיל הזהב
אובדן בן זוג, בכל גיל, הוא קשה מאוד. בכל שלב בחיים אובדן של בן זוג יקר עלול להוות נקודת מפנה משמעותית בחייו של בן הזוג שנותר בחיים, ולא תמיד לטובה.
לקריאה
ייבוא אישי של תרופות מצילות חיים
תרופות אינן משמשות אותנו רק בעת קירור קל, כאב ראש או צינון. לעיתים התרופות הן הדרך היחידה שלנו להישאר בחיים. אך מה עושים כשהתרופות הדרושות אינן זמינות לרכישה בארץ? כאן שיטת הייבוא האישי נלחצת לעזרתנו ומאפשרת לנו להזמין ארצה תרופות מצילות חיים במחירים שפויים ואף זולים יותר.
לקריאה
סיוע לדרי רחוב
דרי רחוב הינם אנשים שהם חסרי בית, כאשר ישנם מבוגרים רבים בגיל השלישי שחיים ברחוב, דבר היכול להחמיר את מצבם. אך בשל גילם יש להם את הפריבילגיה להציג תביעה לפיצויים וקצבה מביטוח לאומי.
לקריאה
עובדים עליך? שירותי גביית חובות גם למבוגרים
כאשר אתם בעלי נכסים או עסקים בגיל מבוגר עליכם להיות חכמים יותר
לקריאה
מוסד סיעודי טוב
מוסדות סיעודיים איכותיים מציעים פעילויות ושירותים נוספים אשר ישפרו את איכות חיי הקשיש: מכון פיזיותרפיה חדיש ומשוכלל, מגוון חוגים הכוללים יצירה, מוסיקה, טיפול בחיות, מועדון סרט ובינגו. פעילויות לחיי הקהילה: קונצרטים, הופעות וקפיטריה
לקריאה
מינוי אפוטרופוס לקשיש
חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופוסות קובע שבית משפט לענייני משפחה רשאי למנות אפוטרופוס לקשיש עקב מצבו הרפואי או הנפשי, ובמידה והוא אינו מסוגל לדאוג לענייניו האישיים. במאמר הבא נסביר על סמכויות האפוטרופוס ונבין כיצד זה קשור לסיוע סיעודי
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.