forums
מטפלים בך
כאן תמצאו כתבות הקשורות למטפלים אישיים, ומטפלים מקצועיים.
אולי יעניין אתכם גם :
היחס בין בני המשפחה למטפלת הסיעודית
החיים מזמנים לנו הפתעות רבות, חלקן נעימות יותר וחלקן פחות. בין שמדובר באלו מהזן הטוב ובין שמדובר בהפתעות שדורשות היערכות מיוחדת, חשוב שנדע איך להתמודד עם העליות והמורדות בחיינו בצורה הטובה ביותר
לקריאה
מהם הכללים והדגשים לגבי העברת קשישים מוגבלים פיזית באמבולנס
אמבולנס הוא כלי רכב שיוצר במיוחד כדי להעביר אנשים שאינם מסוגלים לזוז, בין אם מדובר באנשים שהם נכים באופן קבוע ובין אם מדובר באנשים מיד לאחר פציעה קשה.
לקריאה
דכאון בקרב בני הגיל השלישי
דכאון הוא הפרעה נפשית אשר הלוקים בה חווים דפוס מתמשך של מצב רוח ירוד המלווה בהערכה עצמית נמוכה, אובדן הנאה מפעילויות מהנות, חרדה, חוסר תיאבון, ירידה בתפקוד הכללי וכו'. דכאון הוא תופעה נפוצה בקרב בני הגיל השלישי ולרוב היא אינה מטופלת כראוי.
לקריאה
דרכי התמודדות עם כאבי פנטום בגיל השלישי
אחת התופעות הנפוצות ביותר לאחר כריתה של גפה או חלק ממנה, הינה כאבי פנטום. הם נקראים גם כאבי רפאים, בעצם מורגשים כביכול בחלק החסר בגפה, למרות שחלק זה כבר אינו מחובר לאדם.
לקריאה
טיפים לבחירת פסיכוגריאטר
אנשים הסובלים מקשיים רגשיים הולכים הרבה פעמים לפסיכולוג. קשישים אשר סובלים מבעיות מסוימות הקשורות לגיל, צריכים לא רק פסיכולוג, אלא מישהו שיש לו ראייה הוליסטית ומבין גם בנפש הקשיש וגם בפתרונות שהוא יכול להציע לו לטובת שיפור איכות החיים. או בקיצור: הם צריכים פסיכוגריאטר.
לקריאה
מטפלת סיעודית- במיוחד בשבילכם
לרוב אנו מעדיפים לעשות את המירב על מנת לטפל בעצמנו בלי לבקש עזרה חיצונית. במקרים מסוימים נאלץ להשתמש במטפלת סיעודית שתוכל לדאוג לנו לכל צורכינו.
לקריאה
אמא מתלוננת על הפיליפינית? כדאי שתבדקו מה קורה
בגיל השלישי לא תמיד תוכלו לדעת מה קורה עם הוריכם, הם נמצאים לבד בבית עם העובד הפיליפיני, שלא ניתן לסמוך עליו במאה אחוז. הקשישים נתקלים לפעמים בחוסר אמון כאשר הם מתלוננים, בגלל המחשבה שהם סתם מתלוננים או סובלים מבלבול ושכחה.
לקריאה
חמישה טיפים לבחירת חברת שירותי סיעוד טובה
מפאת פציעות, מחלות ובעיקר תוחלת החיים שרק הולכת ועולה עם הזמן, עשויים כל אחד ואחת מאיתנו להזדקק לאיש מקצוע שיטפל בנו בצורה מקצועית, למספר שעות ביום או באופן מלא. להלן חמישה טיפים שיעזרו לכם לעמוד במשימה זו, למען איכות הטיפול ביקיריכם.
לקריאה
בחירת אחיות פרטיות לאחר ניתוח
קשישים המאושפזים בבית החולים לאחר ניתוח יכולים להיעזר בשירות אחיות פרטיות. שירות זה מעניק שירותי רפואיים צמודים הנותנים מענה מלא לצרכיו של המטופל. מומלץ להיעזר בשירות של חברות סיעוד מוכרות המעסיקות צוות אחיות מנוסה ומקצועי.
לקריאה
חשיבות הביטוח הסיעודי לאנשים בגיל השלישי
לאורך מסלול החיים כולו אנשים דואגים לביטוחים שונים אשר יגנו עליהם ביום סגריר. אדם מתחיל בביטוח משכנתא, מוסיף ביטוחים רפואיים ברמה כזו או אחרת וכמובן ביטוח חיים כדי לדאוג לילדיו הקטנים.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.