forums
תזונה ורפואה משלימה
כאן תמצאו כתבות בנושאי תזונה.
אולי יעניין אתכם גם :
פסיכוגריאטר - עזרה למטופלים בגיל השלישי
הקושי העיקרי עמו בני הגיל השלישי מתמודדים הינו הכשל המתמשך בשלל מערכות הגוף, ולעיתים כתוצאה מכך קיימת השפעה על המצב הנפשי. במקרים כאלה יש לפנות לפסיכוגריאטר.
לקריאה
ירידה במשקל בגיל השלישי
מבוגרים בגיל הזהב עלולים לסבול משורה ארוכה של נזקים בגלל עלייה לא מבוקרת במשקל. החל מתזונה מגוונת, דרך פעילות גופנית ועד בלון בקיבה - הנה כמה פתרונות שיכולים לסייע.
לקריאה
היווצרות מחלות חניכיים בגיל השלישי
מחלות חניכיים הן מצב דלקתי בחניכיים אשר נפוץ במיוחד בגיל השלישי. חלק מסוגי המחלות גורמות לנסיגה ברקמת החניכיים והעצם סביב השן, ולכן חשוב מאוד לטפל בהן ולמנוע אותן.
לקריאה
הצערת עור הפנים בגיל השלישי
הגיל נותן את אותותיו על עור הפנים שלנו, ואיש לא אומר שאנחנו חייבים להשלים עם כך
לקריאה
מתיחת פנים לנשים ולגברים בגיל השלישי
נשים וגברים אשר נמצאים בעשורים מתקדמים בחייהם, מתחילים לחשוב על מתיחת פנים. רבים מהם חוששים (ובצדק) מהצלקות הבולטות, זמן ההחלמה הרב, הכאב אותו עלולים לחוות, הסיבוכים הקשים והמחיר הכספי הכרוך בניתוח סטנדרטי שכזה. אם כן, האם קימת שיטה טובה ויעילה המפחיתה משמעותית את הנזקים הללו?
לקריאה
מתיחת פנים בגיל השלישי - כל הפתרונות וכל היתרונות של מתיחת פנים ללא ניתוח בגיל השלישי
עולם הרפואה האסתטית מציע כיום שפע אדיר של אפשרויות לשמירה על מראה צעיר ורענן, בהם גם מגוון רחב של טיפולים והליכים רפואיים המתאימים לאנשים בגיל השלישי.
לקריאה
כיצד תזונה נכונה משפיעה על הבריאות בגיל השלישי?
ככל שמתרחשת עלייה בגיל, כך מתחוללים שינויים פיזיולוגים אשר גורמים לירידה בקצב חילוף החומרים ולספיגה מופחתת של הרכיבים התזונתיים. לצד הירידה בקצב חילוף החומרים והספיגה המופחתת, קיימת על פי רוב ירידה בתאבון, בצריכת המזון ובפעילות היום יומית וזאת לאור השינויים החברתיים, הנפשיים והפיזיים המתקיימים באופן טבעי. כדי לשמור על הבריאות גם בגיל המתקדם, יש לשמור בין היתר על תזונה נכונה.
לקריאה
נטורופתיה לגיל השלישי – מהי בעצם נטורופתיה?
אנשים רבים מתאכזבים מהרפואה המערבית. הרפואה המערבית מצילה חיים ומשפרת את איכות החיים שלנו אך פעמים רבות המחיר של טיפול מסויים
לקריאה
מחזקים את הבריאות באמצעות ויטמינים ותוספי תזונה
לא במקרה אנחנו מאחלים אחד לשני בכל הזדמנות "רק בריאות" – הרי שהיא באמת הכי חשובה. לצערנו, טרם המציאו את הגלולה אשר עוצרת את הזמן ואת הליך ההזדקנות, אך דווקא בימים בהם אנחנו חיים מומצאים שלל פיתוחים טכנולוגים חדשת לבקרים, כך שנדמה שבני האדם עושים ככל שביכולתם להתעלות על מגבלות הזמן והזקנה.
לקריאה
ניקוי רעלים בגיל השלישי
ניקוי למעי הגס מומלץ עבור מבוגרים וקשישים בגיל הזהב. בגילאים אלו הגוף נעשה רגיש וחשוף יותר ולכן בעזרת ניקוי ניתן להקטין משמעותית את הסיכוי למחלות. בנוסף, כדאי לשלב את הניקוי עם מעבר לתזונה טבעית, תרגילי נשימה וכושר על בסיס קבוע
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.