forums
תזונה ורפואה משלימה
כאן תמצאו כתבות בנושאי תזונה.
אולי יעניין אתכם גם :
איך תשמרו על העור צעיר באמצעות קוסמטיקה טבעית?
שמירה על העור חשובה בכל גיל, ובעיקר בגיל מבוגר יותר אז אנו נוטים יותר לשים לב לנזקי העור. סוג אחד של פתרון הוא שיקום והצערת העור דרך הקוסמטיקה הטבעית. על יתרונותיה במאמר הבא.
לקריאה
צמחי מרפא חיוניים למבוגרים
למרבה המזל כיום קל מאוד למצוא צמחי מרפא מסוגים שונים – בחנות פרחים, בחנות טבע ובחנויות תבלינים שונות. ניתן כמה דוגמאות לצמחי מרפא חיוניים לגילאים מבוגרים.
לקריאה
תוספי תזונה מומלצים לבני הגיל השלישי
במאמר שלפניכם תמצאו את כל המידע לגבי תוספי תזונה שמומלץ לקחת בגיל השלישי, כולל הסברים מפורטים לסיבה שחשוב לצרוך אותם.
לקריאה
טיפים לבישול לגיל השלישי
בחירה נכונה של ציוד יכולה להעניק יתרונות רבים לבני הגיל השלישי. מומלץ בעיקר להיעזר במוצרי נירוסטה וליהנות מיתרונות של מראה אסתטי, תחזוקה נוחה ועמידות בטמפרטורות גבוהות
לקריאה
תזונה נכונה לגיל הזהב
אין זה סוד שהתזונה בגיל הזהב נחשבת למורכבת בכל קנה מידה. לאדם המבוגר קשה לצרוך מזון בצורה ראויה ומאוזנת, וזאת עקב שורה ארוכה של סיבות:
לקריאה
טיפול סיעודי - כיצד תוודאו שאתם בידיים טובות?
למעלה מ- 100 אלף קשישים נעזרים במטפלים סיעודיים ברמות שונות של טיפול. מספרים אלו מוכיחים עד כמה מקצוע הסיעוד הוא מהותי כיום.
לקריאה
בריאות הנפש לאריכות ימים
במידה ותשאלו את הסינים מהו הסוד לאריכות הימים, כנראה שלא תקבלו תשובה זהה לזו שתימסר לכם על ידי שוחרי התזונה הטבעונית מקליפורניה או על ידי בני האדם החיים בשבט אסקימוסים. יש המון גישות שסבורות כי פיצחו את הסוד לאריכות החיים ולעצות להשגתה מוקדשים לא מעט ספרים.
לקריאה
שומרים על הגזרה בגיל השלישי – תזונה מאוזנת ודיאטה מותאמת למבוגרים
כיצד שומרים על הגזרה ועם זאת על הבריאות בגיל השלישי
לקריאה
תזונה נכונה לאנטי אייג'ינג
אנטי אייג'ינג מוגדר כסך כל האפשרויות העומדות בפנינו להפחתת נזקי הזמן בגופנו, כך שתהליך ההזדקנות הטבעי יואט בצורה משמעותית. אחת מהאפשרויות הללו היא תזונה נכונה אשר אף קלה מאוד ליישום. כיצד מיישמים אותה על הצד הטוב ביותר? הנה כמה דגשים:
לקריאה
כיצד לבחור טיפול פיזיותרפיה מקצועי?
אלפי אנשים עוברים מדי שנה טיפולי פיזיותרפיה, הטיפולים נדרשים כתוצאה מפגיעות בגפיים, גב, כתפיים עם זה עקב תאונות, פציעות ספורט או פציעות אחרות.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.