forums
תזונה ורפואה משלימה
כאן תמצאו כתבות בנושאי תזונה.
אולי יעניין אתכם גם :
מה בתפריט? בשר!
איזה סוגי בשרים כדאי לקנות לעל האש. מה נחשב בריא ומה כדאי להשאיר בחנות.
לקריאה
לאכול בריא בגיל השלישי
המנעות מגלוטן וסוכרים
לקריאה
נדודי שינה, הפרעות ובעיות שינה בקרב בני הגיל השלישי
אם אתם מתקשים להירדם, מתעוררים מוקדם בבוקר וקמים עייפים – אתם לא לבד. בעיות שינה הינן נפוצות ביותר בקרב קשישים. עם זאת, לא מדובר בגזירה משמיים ובהחלט ניתן להתמודד עמה בקלות, ובאמצעות שיטות טבעיות. כיצד? במאמר זה תקבלו את התשובה.
לקריאה
לאכול נכון בגיל השלישי
עם העלייה בגיל משתנים גם הרגלי התזונה. השינויים הפיסיולוגים בגוף, לצד הירידה במסת השריר מצריכים להשיב לגוף את שאיבד, זאת באמצעות תזונה בריאה, מזינה ומגוונת
לקריאה
וויטמינים חיוניים בגיל ה-3
עם העלייה בגיל הגוף מצליח לספוג ולנצל פחות וויטמינים. בנוסף הצורך בוויטינים כגון וויטמין B ו-D עולה עם הגיל. לעומתם הצורך בוויטמין A, חומצה פולית ואבץ קטן
לקריאה
טיפול משולב באוסטיאופורוזיס
אוסטיאופורוזיס היא "מחלה שקטה" שמתבטאת בדלדול העצם ועלולה לגרום לשברים. מודעות, תזונה ופעילות גופנית חשובים מאוד בהליך הטיפול בה
לקריאה
נטורופתיה
נטורופתיה היא שיטת ריפוי טבעית, הוליסטית ורב-תחומית. בעזרת הנטורופתיה מעורר המטפל את מערכות הריפוי הטבעיות של הגוף ומחזיר בכך לגוף את בריאותו ועוזר לשמר אותה. נטורופתיה מכילה מגוון שיטות ריפוי טבעיות, כמו תזונה טבעית, צמחי מרפא, ארומתרפיה, פרחי באך, הומאופתיה ועוד.
לקריאה
מלטונין הורמון שעוזר לישון
מלטונין הוא ההורמון האחראי על השינה. כשבלוטת האצטרובל מייצרת יותר מדי ממנו הוא עלול לגרום לדיכאון, חוסר בהורמון המלטונין גורם לבעיות שינה ועייפות. אם גם אתם סובלים מנדודי שינה, הפרעות ריכוז ועצבנות, יתכן שהשעון הביולוגי בגופכם השתבש.
לקריאה
צמחי מרפא ותבלינים
רוב האנשים יגידו שאין כלל צמחי מרפא בביתם. תבלינים, לעומת זאת, יש בכל בית. התבלינים שיש לכולנו במטבח הם למעשה צמחי מרפא לכל דבר. לפניכם רשימת תבלינים שתוכלו להסתייע בהם במצבים שונים.
לקריאה
מחלות חורף
כולנו מכירים את התופעה המתרחשת בתחילת החורף, כאשר מזג אוויר משתנה. כאשר החורף בפתח אנו נוטים לפתח הצטננויות, נזלות ,שיעול עד דלקות גרון, ברונכיט ואסטמה. מחלות החורף פוגעות במבוגרים ובילדים, בעיקר בשנתיים הראשונות לחייהם, כיוון שמערכת הנשימה ומערכת החיסון שלהם לא מפותחות דיים בכדי להתמודד עם מחלות אלה. חלקנו נאלצים להתמודד עם אותן תופעות בכל חורף מחדש.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.