forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
חשיבות השמירה על איכות המים בגיל השלישי
בני הגיל השלישי - רוצים לשמור על הבריאות שלכם? שותים מים מידי שעה? להלן כל מה שצריך לדעת על שימוש בברי מים
לקריאה
מקומות בילוי לגיל השלישי
אם הגעתם לגיל השלישי, זה הרי לא אומר שהפסקתם לחיות. להפך. אם אתם בגיל השלישי והבריאות, טפו, טפו, טפו, בסדר, זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לבלות כמה שרק תרצו ;אחרי הכול, כבר אין לכם ילדים קטנים בבית, הילדים הגדולים כבר מסודרים, וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא פשוט לבלות וליהנות מהחיים.
לקריאה
פתיחת עסק בגיל השלישי - למי זה מתאים ואיך עושים את זה?
אנשים רבים מגיעים לגיל הפרישה לפנסיה עם תחושה שעדיין יש להם מה לתת, עדיין יש להם אנרגיה לעבוד או עדיין לא הגשימו חלום שקשור לחיים המקצועיים שלהם. הבחירה המקצועית שעשינו בגיל עשרים, היא בהכרח הבחירה שהכי מתאימה לנו לכל החיים ולפעמים אנחנו מתקרבים לגמלאות עם תחושת החמצה.
לקריאה
האם זוגיות בגיל השלישי היא אפשרית?
אנו נוטים לייחס את האהבה בעיקר לזוגות צעירים, ומאתרים את האהבה כמשהו יצרי, רגשי וסוער מאד - אבל האם זה אומר שאין דבר כזה זוגיות בגיל השלישי? מובן שהתמונה היא אחרת לגמרי.
לקריאה
טיפים ליום הולדת לסבא או לסבתא
יום הולדת הינו נחשב כיום חגיגה שמח ומלבב של הקרובים, המשפחה, החברים, וזאת בכדי לציין כי הנכם, או מכרכם התבגר בעוד שנה.
לקריאה
מתנות לחגים שלא יצריכו מכם לצאת מהבית
אחד האתגרים המאפיין את תקופת החגים הוא כיצד למצוא מתנות מתאימות לחברים ובני משפחה. החנויות מציעות לנו מגוון רחב של מוצרים, וקל "ללכת לאיבוד" בתוך השפע. בגיל מבוגר האתגר גדול אף יותר, מכוון שלא פשוט לצאת מהבית בחום ולהתחיל להסתובב בחנויות. הבשורות הטובות הן שאפשר לקנות מתנות לחגים גם בלי לצאת מהבית וללא מאמץ פיזי. אז כיצד עושים זאת ומה קונים?
לקריאה
5 מתנות מומלצות לגיל השלישי לחגים
רוצים להפתיע את הסבא או ההורים עם מתנות לגיל השלישי? תקופת החגים היא הזדמנות מצוינת להעלות חיוך על פני החברים ובני המשפחה. החל מזהב ועד משחקים, הנה כמה רעיונות למתנות מוצלחות במיוחד
לקריאה
לא חייבים לפרוש
הגעתם לגיל הפרישה? אתם לא חייבים להפסיק לעשות מה שאתם אוהבים. יש היום שורה ארוכה של אפשרויות לתעסוקה עצמאית בקרב קשישים ובני גיל הזהב. מעבודה מהבית ועד דוכן גלידות עם מקררים - הנה כל מה שכדאי לכם לדעת
לקריאה
מזגני מיצובישי - המזגנים הטובים ביותר לבתי אבות
בקרת אקלים היא חלק חשוב בהתאמת בתי אבות לצרכי גיל הזהב. כדאי להשתמש במערכות מיזוג המיוצרות על ידי חברות אמינות ולבדוק את התפוקה שלהן גם עבור חימום במהלך החורף. הנה כל הסיבות לבחור מזגני מיצובישי
לקריאה
צילומי משפחה - הרגעים המאושרים של החיים
לא משנה אם אנחנו ילדים, הורים, סבים, סבתות, דודים, דודות, אחים, אחיות, גיסים, חמים או בני דודים, עבור כולנו משפחה היא מעל הכל, היא הדבק שמחבר את כולנו ביחד, המשפחה היא המשענת שלנו בימים הקשים והמקום שלנו להתפרק ולשמוח ברגעים המאושרים.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.