forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
איך להפיק חתונה מקסימה בגיל השלישי?
כולנו רגילים לכך שחתונה זה אירוע שאנשים חוגגים בגילאים צעירים, בין אם זה גילאי ה-20 ובין אם זה סביב גיל 30. הסיבות לכך יכולות להיות תרבותיות, מנטאליות או הרצון להקים ביחד משפחה. אך אם נודה על האמת, לחתונה, כמו לאהבה, אין באמת גיל. לכן אפשר להבין למה ככל שעוברות השנים אנחנו רואים עוד ועוד אנשים שבוחרים להתחתן בהגיעם לגיל השלישי, וזה יכול לקרות בגלל לא מעט סיבות.
לקריאה
איך לשמור על הרומנטיקה בגיל הזהב?
הסוד של מערכת יחסים מוצלחת היא שמירה על הרומנטיקה בכל גיל. אם גם אתם רוצים להכניס קצת עניין למערכת יחסים ותיקה, כדאי שתשמעו על היתרונות של זר פרחים, ספא מפנק או פשוט טיול אינטימי בטבע.
לקריאה
האם שימוש בקונסולות משחק מומלץ בגיל מבוגר?
הן נחשבות לאחת מההצלחות הטכנולוגיות הגדולות של המאה ה-21; הן מהוות חלק בלתי נפרד מחיי הפנאי וההנאה של מאות מיליוני אנשים בכל רחבי העולם; מחזור המכירות השנתי שלהן מגיע לעשרות מיליארדי דולרים; והן לא מתכוונות ללכת לשום מקום... קונסולות המשחק – אקס בוקס וואן, פלייסטיישן ואחרות יצרו מהפכה אמיתית בתרבות הפנאי העולמית. בשנים האחרונות הפופולאריות שלהן מרקיעה שחקים דווקא אצל אנשים בוגרים ובקרב בני גיל הזהב. אז האם השימוש בקונסולות משחק אכן מומלץ בגיל מבוגר? יצאנו לבדוק ולהלן התשובה הברורה.
לקריאה
יום כיף לגיל הזהב
קשישים ומבוגרים יכולים ליהנות משעות ארוכות של זמן איכות לבד, עם חברים ועם בני משפחה. זמן איכות מפעיל את השרירים ותורם לשיפור הקוגניציה והזיכרון בגיל השלישי. הנה כמה מקומות מומלצים שכדאי להתחיל איתם
לקריאה
הצילו, כואבת לי השן - פתרונות טבעיים לדלקת בחניכיים
פנייה למרפאת שיניים צריכה להיות חלק בלתי נפרד משמירה על איכות החיים של קשישים ובני גיל הזהב. במאמר הבא נציג פתרונות טבעיים עבור דלקת בחניכיים ונבין מתי כדאי לפנות למרפאה מקצועית
לקריאה
מתנה לגבר בן 60 - לנו יש את המתנה המושלמת
גברים בני 60 כבר עברו דבר או שניים במהלך חייהם, והיכולת שלנו להפתיע ולרגש אותם מוגבלת יותר.
לקריאה
איך לשמור על הבריאות בבתי אבות בעזרת מנדפים
מערכות מיזוג האוויר שכולנו מכירים שואבות אוויר מתוך החדרים ומחזירים אותו מקורר או מחומם לפי דרישה. אך למרות היתרונות של מנגנוני המערכות הללו, הם גם חושפים אותנו להידבקות במחלות שונות ולגרימת נזק בריאותי בחשיפה לחומרים לא רצויים.
לקריאה
איך להימנע מעקיצות יתושים?
הקיץ בפתח, והיתושים גם הם. אם תסתכלו היטב תוכלו לראות אותם, ואם תקשיבו היטב – תוכלו כנראה גם לשמוע את זמזומם. מכיוון שהיתושים הם מטרד ועקיצותיהם הן מטרד עוד יותר חמור בכל גיל ומצב ובעיקר בגיל הזהב – אנחנו מביאים לכם את המדריך המלא להימנעות מעקיצות (רמז מקדים: רשתות לחלונות).
לקריאה
איך למגן את הבית מפני פריצות?
בני גיל הזהב צריכים לדעת איך למגן את הבית שלהם מפני פריצות. במאמר הבא נביא את הטיפים המרכזיים ונבין מתי מזמינים מנעולן לשיפור רמת האבטחה
לקריאה
כל מה שצריך לדעת לפני רכישת כסא גלגלים ממונע
כסא הגלגלים הממונע הוא פתרון נוח, אך לא מדובר במותרות אלא בצורך מהותי עבור רבים מאתנו
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.