forums
עוברים לדיור מוגן
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאי דיור מוגן ובתי אבות.
אולי יעניין אתכם גם :
הקמת דיור מוגן בראשון לציון
דיור מוגן מיועד לקשישים ובו הם יכולים לשמור על איכות חיים גבוהה ולקבל טיפול רפואי וסיעודי מסביב לשעון. דבר זה חיוני בכל עיר גדולה ברחבי הארץ ולכן הוא קיים גם בראשון לציון. עם זאת, בעת הקמת דיור מוגן בראשון לציון יש מספר נושאים שצריך להתייחס אליהם.
לקריאה
טיפים לבחירת חברת ניקיון בבית אבות
חברת ניקיון אחראית על שורה ארוכה של שירותים ועבודות. היות ובבית אבות הניקיון הוא חלק בלתי נפרד מהסביבה של בני הגיל השלישי, יש לו גם השפעה על איכות החיים שלהם. בעזרת סביבה נקייה נמנע העברת חיידקים, נשפר את תחושת הנוחות ונדאג לתנאים אופטימאליים.
לקריאה
איך שומרים על בית אבות נקי לאורך זמן?
הניקיון קריטי לאיכות החיים והבריאות של דיירים בבתי אבות, לכן צריך לעשות הכל על מנת לשמור עליו. החל מהטמעת הרגלים נכונים, דרך זמינות של חומרי ניקיון ועד שימוש בשירותי חברת אחזקה.
לקריאה
נגישות לנכים בדיור מוגן ובתי אבות
אם הגעתם לגיל הזהב ואתם מחפשים מקום איכותי לפגוש אנשים בני גילכם וליהנות מפעילות חברתית, דיור מוגן או בתי אבות יענו לכל הצרכים שלכם ויתנו לכם חיים שלווים. אך שימו לב, חשוב מאוד לוודא שהבחירה שלכם תתאים לכם וצרכים שלכם.
לקריאה
איך להימנע מבעיות תחזוקה עתידיות בדיור מוגן?
מרחב דיור מוגן הוא מרחב שמשקיעים בו הרבה מאוד – והחכמה הגדולה באמת בכל מה שנוגע לתקלות ובעיות שונות במיוחד כשמדובר בדיור לגיל השלישי היא לא לדעת כיצד לטפל בהן אלא לדעת כיצד למנוע אותן מראש. על מנת למנוע סיטואציות לא טובות.
לקריאה
מדריך למעבר מדירת מגורים לדיור מוגן – לעבור דירה, להרגיש בבית
כך תסגרו את כל הקצוות הפתוחים לקראת המעבר לדיור מוגן
לקריאה
מה משפיע על מחירו של דיור מוגן?
רבים מבני הגיל השלישי בוחרים כיצד לחיות בצורה מכובדת ובריאה ולכן בוחרים לחיות בדיור מוגן. במאמר זה נפרט מהם המרכיבים היכולים להשפיע על מחירו של דיור זה.
לקריאה
חמישה דברים שחשוב לתחזק בבית אבות
כולנו נתקלנו במצבים שבהם היינו צריכים להחליף פריטים שונים בביתנו הפרטי או מבנה מגורים גדול כמו בית אבות, ולבצע שיפוצים נרחבים. סיבה עיקרית לשלל הבעיות הללו נעוצה בעובדה שלא נעשית תחזוקה ראויה של פריטים ואזורים שונים בבית המגורים.
לקריאה
איך להתכונן לשריפה בבתי אבות?
בפריצת שריפה בבתי דיור מוגן יש להיערך בצורה מקסימלית ופתרונות יעילים לאוכלוסייה הדרה בבתי אבות. קיימים גורמים שונים להתפרצות השריפה, קצרים במערכות החשמל, מכשירים המעמיסים על החשמל ובכך יכולים לגרום להתפרצות של שריפה.
לקריאה
הפרעות הליכה בגיל הזהב
גיל הזהב משלב בתוכו חופש והזדמנויות נפלאות יחד עם עצב על הדרדרות הגוף
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.