forums
נשארים בבית
כאן תוכלו למצוא כתבות על הבחירה להשאר לגור בבית.
אולי יעניין אתכם גם :
יתרונות דירה עם נוף לאיכות חיים בגיל השלישי
הגיל השלישי הוא ההזדמנות שלנו לפרוח. כעת, לאחר שסיימנו את כל מה שאנחנו "צריכים" לעשות (לעבוד, לגדל ילדים, לשלם משכנתא, לחסוך לעתיד), הגיעה העת לעשות מה שאנחנו רוצים לעשות, לחיות את החיים באיכות המגיעה לנו.
לקריאה
בריכת טיפולים למבוגרים מפיברגלס
פיברגלס הוא חומר גלם פופולארי שמשמש גם לבניית בריכות. בשנים האחרונות ניתן לראות את השימוש בחומר הזה נפוץ בבניית בריכות טיפולים למבוגרים ומעניין לבדוק מה עומד מאחורי המגמה.
לקריאה
תכנון מטבח המותאם לבני הגיל השלישי
תכנון נכון של המטבח והתאמתו למצבם הפיזי של בני הגיל השלישי, עשויה להפוך את העבודה במטבח ממעיקה לנוחה ונעימה.
לקריאה
כך נשמר תמונות ישנות עם בית דפוס איכותי
מזכרות שצריכות להישאר לעוד שנים רבות
לקריאה
בחירת מנעולן בצורה הטובה ביותר
הגיע הזמן לבדוק את המנעולים בבית
לקריאה
כיצד מערכות אינטרקום תורמות לתחושת הביטחון של בני הגיל השלישי?
מערכת האינטרקום היא מערכת המוכרת לכולנו כאמצעי המאפשר יכולת תקשורת ייחודית בין גורם חיצוני לגורם פנימי במקום מגודר הקבוע מראש.
לקריאה
לחגוג את גיל הזהב עם קייטרינג אסאדו
החיים בעידן המודרני הם סחרחורת בלתי נגמרת של לחץ, מחויבויות, מטלות ודרישות שאינם מותירים די פנאי לחוויית איכות, הן ברמה האישית והן ברמה המשפחתית. אבל עכשיו, כשגיל הזהב בפתח, הגיעה העת לקחת פסק זמן, להרפות מהלחץ, לנשום עמוק ולהרשות לעצמנו להתענג על המשפחתיות, כמו שתמיד חלמנו.
לקריאה
דלתות פנים - עדיין לא מאוחר מדי לרענן את הבית עם דלתות פנים מעוצבות!
גיל הזהב כבר כאן. אתם נינוחים יותר, פנויים יותר, שלווים יותר ומשפחתיים הרבה יותר. זה בדיוק הזמן המתאים למנף את האווירה העיצובית בבית ולהפוך אותו לחלומי הרבה יותר, כך שימקסם את חוויית הביתיות שלכם, זו שעליה חלמתם בעשורים העמוסים האחרונים. איך עושים את זה? פשוט וקל! דלתות פנים חדשות מעוצבות, ולא תכירו את הבית שלכם!
לקריאה
גריל גז - מתנה מושלמת לגיל הזהב
אז הגעתם לגיל שמאפשר לכם להקדיש את זמנכם ואת מיטב תשומת ליבכם לכל הדברים הטובים אליהם לא מצאתם זמן כל השנים. וכדי שתוכלו לארח בכיף, להזמין את הילדים ואת הנכדים ולפתוח שולחן לכל בני המשפחה המורחבת והידידים, אין ספק שכדאי מאוד שתצטיידו בגריל גז איכותי ומקצועי שישמש אתכם לאורך שנים ויספק לכם חוויית מנגל קסומה ומושלמת בכל פעם מחדש.
לקריאה
השקעות נדל"ן בגיל השלישי – מידע והמלצות
בעת אנחנו מדברים על השקעות נדל"ן, הדבר ידוע שאין זמן לא נכון ולא מתאים לבצע השקעות מסוג כזה. גם כאשר אנחנו מתקרבים לשליש האחרון של חיינו, בצורה זו, הצאצאים שלנו יזכרו אותנו עוד שנים רבות ואנחנו נדע שעשינו את חלקנו.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.