forums
נשארים בבית
כאן תוכלו למצוא כתבות על הבחירה להשאר לגור בבית.
אולי יעניין אתכם גם :
הנגשת הדירה לבני הגיל השלישי באמצעות גבס
באמצעות עבודות גבס מסוימות ניתן להביא לכדי מצב בו הדירה תהיה נגישה לגיל הזהב ובצורה אידאלית. שימו לב כי ישנן אינספור אפשרויות שונות וזאת בעבור אלו מכם אשר ירצו להביא למצב בו הדירה תהיה נגישה לאדם מבוגר ויותר מאי פעם. בעזרת חברה המתמחה בביצוע עבודות גבס מהסוג תוכלו לקבל את המענה הטוב ביותר שרק ניתן לייחל לו.
לקריאה
מערכות חימום מים לבני גיל הזהב
גיל הזהב מאופיין בשינויים רבים בשגרה היומיומית, כאשר כחלק מכך גם המקלחת מצריכה שינויים והתאמות. בגיל הזהב אנשים רגישים יותר לטמפרטורות קיצוניות ולמצב הכספי, לכן חשוב להשקיע במערכות חימום מים מתאימות שתספקנה מקלחת נעימה ובטיחותית.
לקריאה
עיצוב דירת וינטאז' של בני הגיל השלישי
היתרון הכי גדול של עיצוב דירה עבור מבוגרים בגיל השלישי הוא היצע גדול של רהיטי וינאטג'. אפשר לנצל את הרהיטים האלה לטובת עיצוב דקורטיבי ברמה גבוהה, לחיסכון במקום באמצעות ארונות פתיחה ולשילוב בין תאורה טבעית ומלאכותית
לקריאה
טיפים למניעת החלקות בגיל השלישי
הבית שלכם יכול להוות מקור סכנה ניכר כאשר הוא לא מאובזר היטב. ככל שעובר הזמן, והשנים מתחילות לתת אותותיהן, אנו מגלים כי פעולות שבעבר היו פשוטות לנו, היום מחייבות משנה זהירות. כך בנוגע לזהירות במקלחת, במטבח או בקרבת מוצרים חשמליים שונים.
לקריאה
אמצעי חימום לחורף לגיל השלישי
לגיל השלישי אין הגדרה אחת. נהוג להתייחס ליציאה לגמלאות כאבן דרך משמעותית בהגדרה זו. הגיל השלישי מוגדר כגיל בו אדם עבר את גיל שישים, ילדיו עזבו את הבית ולאט לאט מתהווים שינויים באורחות חייו.
לקריאה
כך תחסכו בהוצאות חימום הבית או מדוע כדאי להשקיע במערכת חימום תת רצפתי?
מדוע כדאי להשקיע במערכת חימום תת רצפתי? פשוט מאוד - זוהי מערכת מתקדמת המאפשרת לנו לצמצם באופן ניכר את עלויות חימום הבית
לקריאה
מעבר מדיור מוגן חזרה אל העצמאות
כשאנחנו חושבים על מעבר בגיל מבוגר, אנחנו חושבים בדרך כלל על מעבר לדיור מוגן או לבית אבות. עם זאת, כיום ישנם גם מקרים בהם המעבר מתרחש בכיוון ההפוך – חזרה הביתה או אל בית הילדים, מהדיור המוגן אל העצמאות. חשוב לדעת איך לעשות זאת נכון.
לקריאה
איך לעבור את עונות המעבר בשלום
עם הגיל, גופנו אינו מגיב כפי שהיה מגיב בעבר. המערכת החיסונית מאבדת מיעילותה, העצמות מאבדות מחוזקן, המפרקים אינם גמישים כמו שכבר היו וחלקנו לצערנו הרב מאבדים את החדות. עונות המעבר יכולות להיות בעיה לא קטנה בגיל השלישי.
לקריאה
התאמת המקלחון לבני גיל הזהב
בני הגיל השלישי אשר מעוניינים להמשיך ולהתגורר בביתם צריכים להתאים אותו אליהם מכל הבחינות, היות וגם הפרעה אחת עלולה למנוע מהם להיות מסוגלים להתגורר בבית זה.
לקריאה
מתחדשים במטבח כפרי גם בגיל השלישי
להתחדש זה תמיד כיף ואין שום סיבה שגם בגיל מתקדם לא נהנה משינויים מרעננים בחיים. אחד מהחידושים שרבים אוהבים לעשות במיוחד בגיל השלישי הוא רכישת מטבח חדש לבית. חידוש שיעניק תחושה טובה גם לנשמה וגם לאהבה שבבישול והאפייה. רגע לפני שיוצאים להתחדש במטבח אישי, הכירו את המטבח הכפרי.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.