forums
נשארים בבית
כאן תוכלו למצוא כתבות על הבחירה להשאר לגור בבית.
אולי יעניין אתכם גם :
זוג מבוגר? במה תעדיפו להשתמש - בדוד שמש או דוד חשמל?
החיים הביתיים של זוג מבוגר צריכים להיות הנוחים והפשוטים ביותר עבורם
לקריאה
כיצד לשמור על ניקיון הדירה בגיל השלישי
אחד הדברים החשובים ביותר בגיל השלישי הוא להצליח לשמור על אורח חיים נוח ונעים. על מנת להקפיד על זה נדרש האדם המבוגר להתאים את ביתו לצרכים ולמגבלות הפיזיות שלו. כדי שיוכל להמשיך להתקיים בדירה בין אם בעזרה סיעודית או ללא הוא יצטרך בין היתר להיעזר בשירותי ניקיון.
לקריאה
מדוע במעבר לבית אבות חדש יש צורך בהמלצת בדק בית?
מעבר לבית אבות חדש הוא מרגש, אך צריך להתבצע לאחר שקבלנו המצלמה של בדק בית על הליקויים השונים שעלולים להיות בבית אבות.
לקריאה
התאמת חדר השינה לצורכי הגיל השלישי
חדר השינה הוא חדר בו מבלים חלק נכבד משעות היממה. לכן, ישנה חשיבות גבוהה להתאימו לצרכיהם השונים של דייריו. בגיל השלישי ישנן מספר דרכים שונות לעשות זאת, רצוי לבחור את הדרך המתאימה ביותר עבור כל דייר.
לקריאה
טיפים למעבר דירה בגיל השלישי
תהליך מעבר דירה בגיל השלישי הוא אמנם נחשב לתהליך מסורבל, אבל הוא יכול להיות פשוט יותר אם מבצעים אותו נכון.
לקריאה
טיפים מובילים לפני חיפוש בית למכירה במכמורת
היישוב מכמורת הוא אחד היישובים היפים ביותר בישראל. היישוב ממוקם בעמק חפר, על חופו של הים התיכון, הוא נמצא צפונית לנתניה, סמוך לנחל אלכסנדר. היישוב אשר הוקם בשנת 1945, מכיל בתי מגורים פרטיים וכן את בית הספר "מבואות ים". כמו כן הוא כולל את שמורת הטבע הגדולה במרכז הארץ, פארק השרון, אכסניית נוער פופולארית, ומועדוני שייט.
לקריאה
האם ישנו ערוץ טלוויזיה ייעודי לגיל השלישי?
אתם מרגישים שהתכנים הטלוויזיוניים הרגילים לא מתאימים לכם? אתם מחפשים ערוצים יותר ספציפיים שמהם תוכלו ליהנות? כנסו למאמר ותקראו איפה ניתן למצוא וליהנות מהם
לקריאה
חשיבות התקנת מערכות אזעקה בגיל השלישי
בגיל השלישי ישנה חשיבות גדולה במיוחד לפתרונות שמאפשרים לשמור על ביטחון אישי בבית. משום כך, מערכות אזעקה ביתיות הופכות לחשובות במיוחד בבית שלנו, וחשוב להתקין מערכת איכותית בצורה נכונה.
לקריאה
הצורך במעלית בגיל השלישי
מעליות הן כלי חשוב לניידות בגיל השלישי. גם אנשים שרוב חייהם היו עולים מדרגות ברגל מרגישים את החשיבות של המעלית כאשר הם מגיעים לגיל זקנה. המעלית עוזרת לנו בזמן בחיינו שבו המדרגות הופכות לתלולות יותר.
לקריאה
בית בטוח הוא בית ממוגן
אחד האתגרים המשמעותיים ביותר עבור קשישים רבים הוא אתגר מיגון הבית – ורק כאשר ממגנים את הבית בצורה הטובה ביותר אפשר להיות בטוחים שמדובר בבית בטוח.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.