forums
נשארים בבית
כאן תוכלו למצוא כתבות על הבחירה להשאר לגור בבית.
אולי יעניין אתכם גם :
איך מעלון ביתי יקל על שגרת חיינו?
מעלון המדרגות הוא מכשיר איכותי שהופך את אחת הפעולות הבסיסיות ביותר הנחוצות לנו בבית – עלייה וירידה במדרגות – לפעולה פשוטה ביותר. נבין בדיוק מהי יעילות מכשיר זה עבורכם.
לקריאה
בני גיל הזהב? כך תמצאו מנעולן בתל אביב במהירות
תל אביב הפכה להיות בשנים האחרונות עיר של צעירים, אשר לעיתים בני גיל הזהב מתקשים להסתדר בה. מציאה מהירה של מנעולן בתל אביב תאפשר לכם לחזור במהירות לשגרה, תוך הפרעה מינימלית.
לקריאה
כך תבחרו מזרן אורתופדי שיתאים לכם
מה בין שינה טובה למזרן איכותי.
לקריאה
הזמן לשינוי בעיצוב הבית: גיל הזהב
גיל הזהב הינו שלב ייחודי בחיינו. לראשונה, איננו צריכים להעסיק את עצמנו באופן שוטף בנושאי הפרנסה, הילדים כבר גדולים, ואנו יכולים להשקיע את עצמנו במה שנרצה. שינוי מרענן בעיצוב הבית יכול להיות השקעה מושלמת.
לקריאה
דגשים לרכישת ספות לבני הגיל השלישי
עם המגוון העצום הקיים בתחום הספות קשה לקחת החלטה על הספה האיכותית והטובה ביותר לכם. כשאתם בוחרים ספה יש להתחשב בלא מעט דברים, לפרטים נוספים – היכנסו לקרוא.
לקריאה
יתרונותיו של שער חשמלי לאוכלוסיית הגיל השלישי
לאחרונה יותר ויותר בתים הופכים להיות "בתים חכמים". מדובר בבתים אשר הטכנולוגיה מעורבת כמעט בכל אספקט שלהם. בבתים הללו יוצבו מערכים שונים אשר יתופעלו באמצעים חשמליים במקום ידניים.
לקריאה
היערכות למצב חירום בגיל מבוגר
החיים בישראל אינם קלים, והמציאות הביטחונית שלנו מאלצת אותנו להיות מוכנים לכל דבר. קיימות מעט מאוד מדינות מפותחות אשר אזרחיהן מתבקשים להיות מוכנים תמיד לאירועי חירום – מתקפת טילים, רעידות אדמה וכדומה. אך זו המציאות בישראל ועלינו לשתף פעולה עם הוראות פיקוד העורף.
לקריאה
התאמת הבית לחורף בגיל מבוגר
החורף מביא איתו גשמי ברכה, אבל יכול גם להביא איתו הרבה מאוד מחלות ובעיות, בעיקר אם מדובר בבית שבו מתגורר אדם מבוגר. כאן תמצאו מידע אודות המפגעים השונים של החורף, ואת כל הדרכים הנכונות להתמודד איתם.
לקריאה
לעת זקנה: פנטהאוז או בית פרטי?
מבוגרים שמתלבטים לגבי פתרון מגורים לעת זקנה צריכים לקחת בחשבון את היתרונות של פנטהאוז או בית פרטי. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות.
לקריאה
לחדש את הגינה עם ריהוט גן מעץ - גם בגיל השלישי
חידוש הגינה בעזרת רהיטי גן משובחים ואיכותיים יכול לגרום לשינוי אווירה בבית או בגינה ולהכניס אור חדש לחייכם. ריהוט גן זהו תחום רחב מאוד הכולל אין ספור מוצרים, רהיטים ואביזרים שגם מעצבים את ביתכם מחדש וגם מאפשרים לכם להנות מנוחות מירבית.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.