forums
נשארים בבית
כאן תוכלו למצוא כתבות על הבחירה להשאר לגור בבית.
אולי יעניין אתכם גם :
החשיבות בביצוע איטום גגות עבור מבנים ישנים
אנשים רבים שמגיעים לגיל מתקדם, בוחרים באופן טבעי להישאר במקום שבו הם גרו רוב חייהם. הדבר מוביל לכך שלא מעט אנשים בגילאי 70 ו-80, מתגוררים במבנים שהם ישנים למדי, ואף לא עברו שיפוץ ב-20 השנים האחרונות.
לקריאה
התמודדות עם בדידות בגיל השלישי
הבדידות היא אחת הבעיות המוכרות של הגיל השלישי. כדי להפיג אותה אפשר לאמץ בעלי חיים, ליהנות מיתרונות בריאותיים רבים וגם לבלות עם חברי אמת שלא דורשים יותר מתשומת לב ואולי קצת ציוד לכלבים וחתולים.
לקריאה
בית בטוח בגיל הזהב
אלו מערכות תוכלו להתקין בבית הוריכם על מנת להבטיח את בטיחותם?
לקריאה
קרינה ממוצרי חשמל - איך זה משפיע על מבוגרים?
כולנו מכירים את ההשלכות של קרינה אלקטרומגנטית, אך רק מעטים מבינים את ההשפעה שלה על איכות החיים בגיל הזהב ואת הצורך בהתייעצות עם חשמלאי. הנה כל מה שצריך לדעת כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים.
לקריאה
הנגשת הבית בגיל הזהב
כיצד להנגיש את הבית ולהפוך אותו לידידותי לגיל הזהב
לקריאה
מה היתרונות של דשא סינטטי לבני גיל הזהב?
דשא סינטטי יכול לשפר בצורה משמעותית את איכות החיים. במאמר הבא נציג את היתרונות של דשא מן הסוג הזה ונסביר מדוע הם רלוונטיים גם עבור בני גיל הזהב
לקריאה
מפסיקים לשבור את הגב עם מכונת שטיפה לרצפה
אם הגעתם לגיל הזהב וכבר קצת קשה לכם לנקות את הבית כמו שהייתם רגילים, הטכנולוגיה המתקדמת של היום באה לעזרתכם ומציעה לכם מכונות שטיפה לרצפה, שיאפשרו לכם להמשיך לשמור על הניקיון בצורה נוחה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הדרך הקלה לנקות את הרצפה.
לקריאה
התאמת החצר לגיל מבוגר
כשמגיעים לגיל מסוים, הטבע מתחיל לתת את אותותיו, זמן השהייה האפשרי בשמש מתקצר, גם ההליכה נעשית מוגבלת יותר, ואפילו התחביבים והתהליכים הקטנים של חיי היומיום מקבלים גם הם צביון אחר. בעמוד שלפניכם נדבר על התאמת החצר לגיל מבוגר, שינוים קטנים כמו התקנת פרגולות או מעקות למדרגות שיכולים לעשות הבדל גדול בנוחות החיים בגיל השלישי.
לקריאה
טיפים לניקוי הבית לגיל הזהב
ניקוי שטיחים, הסרת אבק מהרהיטים, טאטוא תדיר, שמירה על היגיינה מלאה בחדרי האמבטיה ובחדרי השירותים או בקיצור – שמירה מתמדת על ניקיון הבית – הם המפתח לחיים בריאים בגיל הזהב. הנה כל מה שצריך לדעת על הקשר בין ניקיון ובין חיים בריאים וטובים בגיל השלישי.
לקריאה
שיפוץ דירה לבני גיל הזהב
אם הגעתם לגיל הזהב והחלטתם להישאר בבית ולא לעבור לדיור מוגן, כדאי שתבצעו שיפוץ דירה מיוחד, אשר יכין אותה לצרכים החדשים שלכם. כאן תקבלו את כל המידע הנדרש לטובת שיפוץ כזה, שיהפוך את דירתכם לנגישה ומותאמת עבור בני הגיל שלישי.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.