forums
טיולים בארץ ובחו"ל לגיל הזהב
כאן תוכלו למצוא מידע על טיולים נופש ופנאי
אולי יעניין אתכם גם :
פינוקים וטיפולי ספא לגיל הזהב
כיצד יוצאים מן השגרה ועושים מהפך מהותי בחיינו החדשים בגיל הזהב? הכנו בעבורכם מספר דרכים מהנות לבחירה בשגרת חיים חדשה ומפנקת.
לקריאה
איזה מועדוני לקוחות קיימים לבני הגיל השלישי?
מועדוני לקוחות יכול לסייע רבות לבני הגיל השלישי לנצל את הזכויות הבלעדיות ששמורות רק להם. במאמר זה אביא בפניכם כמה הצעות למועדונים שמפעילים מגוון רחב של שירותים ל לקהילת המבוגרים
לקריאה
טיול קמפינג עם הנכדים
פער הדורות הולך וגדל בשנים האחרונות ואת המשחקים והאטרקציות של פעם מחליפים המחשבים והסמארטפונים. על מנת לשמור על הקשר בין הדורות בתוך המשפחה, יש למצוא את הנקודה המקשרת. טיול קמפינג הוא דרך נפלאה לבלות בצורה כזו שכולם יהנו.
לקריאה
כפר נופש בהולנד לגיל הזהב
לשלב נכונה בין חיים טובים ושגרה זה הוא פרויקט לא פשוט כלל אך עם זאת משתלם ומתבקש. כשמגיעים לגיל הזהב יש הרבה יותר זמן פנוי וכדאי לנצל אותו לצאת לנופש.
לקריאה
יום כיף בירושלים – גם לגיל הזהב!
גיל הזהב הוא תקופה מצויינת לטיולים. בגיל הזה אתם כבר משוחררים מעט יותר מבעיות היום-יום ונהנים מהפנסיה. זה הזמן להשקיע בתחביבים ולצבור חוויות עם החברים ובני המשפחה. במאמר הבא נספר לכם מדוע כדאי לכם להגיע דווקא לירושלים.
לקריאה
5 המלצות לא שגרתיות לטיולים בעולם
טיול לחו"ל כבר הפך מזמן למעין דבר שבשגרה, משהו שמשפחות, זוגות או סתם חברים עושים כמעין רוטינה מבלי להניד עפעף גם אם אתם בגיל הזהב. אם לפני 20 שנה בערך טיסה לאירופה היה נחשב מסע שלאחריו כולם הגיעו אליכם לסלון בכדי לשמוע סיפורים, הרי שהיום אפילו טיסה לארה"ב הרחוקה לא תגרום לחברים להרים אליכם טלפון באופן מיוחד.
לקריאה
שירותי הסעות לגיל השלישי
כאשר אנחנו צריכים להזמין חברת הסעות לצורך הסעה של מבוגרים, אנחנו לא יכולים לפנות לכל חברה, אנחנו צריכים לבצע זאת אך ורק באמצעות חברה אשר יש לה ניסיון וותק בהסעת מבוגרים וקשישים.
לקריאה
בגילנו כדאי לטייל בברצלונה
ברצלונה היא עיר מדהימה המשלבת בין תרבות, היסטוריה ואמנות אירופאית לאווירה ים תיכונית. בברצלונה תוכלו לטייל להנאתכם לאורך שדרת הרמבלס המפורסמת, לקנות פירות אקזוטיים בשוק לה בוקריה, לסייר בחופים המרהיבים, לטעום מנות טאפאס וליהנות מחיי לילה ססגוניים שמתאימים גם לגיל הזהב.
לקריאה
חבילות ספורט לברצלונה – מטיילים עם הנכדים ורואים משחק בכיף
ישראלים רבים גילו בשנים האחרונות את האפשרות לשלב במסגרת טיולים בחו"ל גם אירועים נוספים, הצגות, הופעות רוק, משחקי ספורט ועוד
לקריאה
טיולי גיל הזהב לחו"ל
גיל הזהב הוא הזדמנות מצוינת לצאת לטיול בחו"ל. במאמר הבא נציג את היתרונות והחסרונות של כל אפשרות ונביא טיפים לחוויה בלתי נשכחת לבד, עם בני זוג או עם המשפחה המורחבת.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.