forums
טיולים בארץ ובחו"ל לגיל הזהב
כאן תוכלו למצוא מידע על טיולים נופש ופנאי
אולי יעניין אתכם גם :
טיולים בברלין לגיל הזהב
בגיל הזהב, שבו אנו מתפנים מהעיסוקים שלנו ומהעבודה, הילדים כבר לא גרים בבית זמן רב, וכל מה שנותר לנו זה זמן פנוי - זה הזמן לראות עולם. מבוגרים רבים בוחרים בטיסות לחו"ל בתור התחביב האהוב עליהם, כאשר ברלין היא אחד היעדים המועדפים. במאמר שלפניכם נדבר על הגורמים שהופכים את ברלין ליעד מועדף עבור אנשים בגיל העמידה, על האתרים ההיסטוריים המפורסמים בעיר, על התחבורה הציבורית המרשתת את העיר הגדולה, על טיסות לברלין ועל האפשרות לביקור בעיר הגדולה כחלק מקבוצה של טיול מאורגן.
לקריאה
טיולים מאורגנים לגיל הזהב
טיולים מאורגנים לגיל הזהב הם טיולים מיוחדים במינם, השוזרים יחד מסלולי טיול מרהיבים ביופיים אך לא קשים בכלל, עם אתרי תיירות מרפא קסומים שנותנים אוויר לנשימה ומזור לנשמה. לפניכם כל מה שכדאי לדעת לפני שיוצאים לטיול כזה.
לקריאה
בילוי חורפי בקניונים
אם אתם מחפשים דרך מהנה לבלות בחורף, יש לנו רעיון נחמד בשבילכם: לכו לקניון הקרוב למקום מגוריכם. אתם לא חייבים לצאת שם למסע קניות, אתם יכולים רק להסתובב בין החנויות, להתרשם מהפריטים שאולי תרצו לקנות בעתיד, והכי חשוב – להיפגש עם חברים. הנה כל מה שאפשר לעשות בקניון, כשבחוץ הגשם שוטף והרוחות משתוללות.
לקריאה
חופשה שווה זהב – ספרד לגיל השלישי
פתגם ישן נושן אומר שהעולם שייך לצעירים – אבל אנחנו כאן כדי לערער על האמירה הישנה והלא-רלוונטית הזאת. במשך כל שנותינו הצעירות, דרך גילאי ה-40 וה-50 ואף הלאה מכך, אנחנו חיים במרדף חסר סיום אחרי העבודה, גידול הילדים, הזוגיות – והמציאות הלוחצת והמלחיצה של חיים במדינת ישראל.
לקריאה
טיול בר מצווה עם הנכדים
כיצד לתכנן טיול בר מצווה מהנה עם הנכד או הנכדה
לקריאה
טיול מאורגן לרומניה לגיל הזהב – טיול ששווה זהב
אם אתם בני הגיל השלישי, יש לכם עכשיו את כל הזמן שבעולם לראות עולם. אתם כבר לא מחויבים לטיפול בילדים קטנים, יותר גמישים מבחינת העבודה (או לא מחויבים לה בכלל) ואתם יכולים ליהנות מטיול מאורגן שמותאם בדיוק עבורכם. בתקופה זו של החיים, אין כמו ביקור ברומניה, בין אם כטיול שורשים ובין אם כטיול בשביל הגוף והנשמה.
לקריאה
לעולם לא מאוחר מדי לצאת לנופש – טיפים לנופש בגיל השלישי
אם אתם מעוניינים לצאת לנופש קרוב ומעניין, קצר אך מקיף, כנראה שטיול מאורגן לאירופה יהיה הבחירה הנכונה עבורכם. יעדי אירופה הם רבים ומרובים, ומאפשרים כיסוי של 4-2 ארצות בביקור יחיד של שבוע.
לקריאה
יציאה לטיולים בגיל הזהב
הגעתם לגיל שכבר לא כל כך קל לצאת לטיול? כאן באתר בגילנו הבאנו לכם טיפים ליהנות מטיול מושלם גם בגיל המבוגר
לקריאה
לצאת לחופשה בגיל הזהב
גיל הזהב הינו זמן מצוין להשלים פערים ולצאת לחופשות מהנות ומפנקות בארץ ובחו"ל.
לקריאה
מה מיוחד בהסעות לבתי אבות?
חברות מקצועיות מציעות שירותי הסעות לבתי אבות תוך הקפדה על מספר מאפיינים ייחודיים. אך מה הופך את השירות זה למיוחד כל כך ואיך מבטיחים את שביעות הרצון של בני גיל הזהב? במאמר הבא ננסה להסביר ולספק תשובות
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.