forums
טיולים בארץ ובחו"ל לגיל הזהב
כאן תוכלו למצוא מידע על טיולים נופש ופנאי
אולי יעניין אתכם גם :
נופש בריאות בים המלח לקבוצות של מבוגרים
אם אתם שייכים לקבוצת גיל הזהב, אתם בוודאי יודעים שבגיל הזה - החיים רק מתחילים. לא מעט מבוגרים אוהבים לצאת אל נופש בריאות בים המלח בקבוצות מאורגנות. נופש בים המלח למבוגרים, מאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות המשמעותיים ביותר של האזור המיוחד יותר בארץ, וכמובן לקבל סגרת טיפולים ייחודית שמותאמת לגילכם.
לקריאה
טיול מאורגן באירופה
מתחשק לכם לנסוע לחו"ל? מחפשים טיול מאורגן ליעד פופולרי ואטרקטיבי? זה הזמן לטיול באירופה! הכתבה הבאה תרכז לכם את כל ההצעות והטיפים לתכנון טיול מאורגן ברחבי אירופה.
לקריאה
ימי כיף לגיל הזהב
מגוון הצעות מהנות לימי כיף מאורגנים המתאימים לגיל הזהב
לקריאה
צימרים למבוגרים, צימרים לזוגות בלבד
מול הנוף הפסטורלי של הגליל, מול הים או נופי המדבר. העיקר להתנתק מהשגרה ולהיות ביחד. המלצות על הצימרים בהם תוכלו לחדש את האנרגיות בזמן שכולם נמצאים בשגרה.
לקריאה
6 דברים שלא ידעתם על סקי בשוויץ
החלטתם לנצל את הזמן הפנוי ולצאת לחופשה מפנקת ביותר בכל הרכב שהוא? מתלבטים באיזה יעד לבחור לבילוי מושלם של החופשה? האם לבחור חופשת בטן גב או משהו קצת יותר ספורטיבי? אחרי שתקראו את המאמר הבא, ללא כל צל של ספק תפסיקו להתלבט.
לקריאה
טיולים משפחתיים בעולם
כל חייהם הם חיכו לטיול הגדול – עם היציאה לפנסיה, הגיע הזמן לצאת לחוויה בלתי נשכחת. לפעמים מצטרפים בני המשפחה להרפתקה, לפעמים הם יוצאים בגפם. מה שבטוח זה שטרנד טיולי הגמלאות לא עומד לדעוך.
לקריאה
כיצד בוחרים את המלונות המומלצים לגיל הזהב?
לקריאה
ההנאה מטיול לחרמון בגיל השלישי
השלב הזה בשנה, שבו המסה הרצינית של השלג כבר ירדה, ומזג האוויר עדיין קר - נחשב לזמן הטוב ביותר לנסיעה לחרמון.
לקריאה
לטייל במזרח בגיל הזהב
לקריאה
חברת הסעות לגיל הזהב
אנשים בגיל הזהב, או בגיל השלישי מאד אוהבים לטייל. טיולים הם אחד מהעיסוקים החביבים על אנשים שיצאו לפנסיה וזמנם בידם.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.