forums
לימודים והעשרה למבוגרים
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושא לימודים למבוגרים, לימודים אקדמאים ולימודי העשרה לגיל הזהב.
אולי יעניין אתכם גם :
סדנת עיצוב תכשיטים בבתי אבות
כשאתם חושבים על בית אבות, בהחלט יתכן שמה שעולה לכם בראש הוא תמונה שגויה של שגרת החיים במסגרת הזו. אם בעבר חשבו שבית האבות הוא מקום עצוב, הרי שכיום ברור שאין מסגרת דיור ומחייה איכותית יותר עבור בני הגיל השלישי.
לקריאה
סדנאות אפיה לגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל ייחודי בחיים שלנו, שבמקרים רבים לאנשים יש אתגרים חדשים בהתמודדות איתו. אם בעבר הבעיות שלנו היו חוסר בזמן או חוסר יכולת להשקיע בדברים שאותם אנחנו אוהבים לעשות על פני הדברים אותם אנחנו רוצים לעשות, הרי שבגיל השלישי האתגרים שלנו משתנים.
לקריאה
5 סיטואציות שעבורם תצטרכו מתרגם מקצועי בגיל הזהב
כיום ניתן לנהל אורך חיים פעיל גם בגילאי הפנסיה בהם אדם מחכה לקצור את פירות עמלו, לטייל בעולם, ליהנות בחיק משפחתו וכדומה, אך עדיין קיימים מספר קשיי תקשורת בשפות שונות.
לקריאה
קורס צילום לגיל השלישי – חלום והזדמנות
במשך שנים עבדנו, למדנו ובעיקר השקענו שעות רבות במשרד או בפיתוח הקריירה שלנו. מי מאיתנו שהצליח, שילב בתוך לוח הזמנים הזה גם תחביבים שונים. יכול גם להיות שהייתה תקופה שבה חלמנו להתפרנס מהתחביבים שלנו, אך אין גיל ללמוד ולהתנסות באחד התחביבים שלכם.
לקריאה
סדנת פנג שואי בדיור מוגן
פנג שואי הנה שיטה סינית עתיקה ומפורסמת אשר מכתיבה כיצד לארגן חפצים או מבנים כדי להגיע להרמוניה עם הטבע. העברת סדנת פנג שואי בדיור מוגן תאפשר לחשוף את הדיירים לעקרונות המנחים של השיטה ולסייע להם ליצור רוגע במרחב המחיה שלהם.
לקריאה
השתלבות בשוק ההייטק לאחר גיל 50
שוק ההייטק, שהוא השוק המשמעותי והתחרותי ביותר של עולמנו כיום, הוא משחק של צעירים. מדובר בשוק שאותו צעירים מבינים הכי טוב ושהם גם אלה ששולטים בו במקרים רבים. עם זאת, גם מעל גיל 50 אפשר וכדאי להשתלב בשוק זה, ונבין בדיוק כיצד.
לקריאה
למלא את הזמן עם סיפורים טובים לנכדים
רבים מחפשים פעילויות אשר יוכלו לבצע עם נכדיהם ולמלא בעזרתן את הזמן
לקריאה
להעביר את הזמן עם חידות מתוחכמות
לעיתים קרובות אנו מוצאים את עצמנו ללא רעיונות כיצד נוכל להעביר את הזמן
לקריאה
חוגים פופולאריים לגיל השלישי
הגיל השלישי הוא הזדמנות טובה להתחיל להעשיר את תחומי הידע בעזרת תחביבים וחוגים חדשים. מאמר זה מציג כמה הצעות לחוגים שיכולות להתאים לקהילת הציבור המבוגר בכל רחבי הארץ.
לקריאה
כיצד איכות החיים בגיל השלישי יכולה להשתפר עם אנגלית טובה?
הגיל השלישי מעניק לרבים מתנה נפלאה – זמן פנוי שניתן לנצל על מנת להתמקד בתחביבים השונים, בתקשורת עם חברים ותיקים, וכן בלימוד ובעיסוק בתחביבים חדשים עליהם פסחו במהלך השנים בשל שעות עבודה מרובות או בגלל התמקדות בבניית קריירה או זוגיות.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.