forums
לימודים והעשרה למבוגרים
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושא לימודים למבוגרים, לימודים אקדמאים ולימודי העשרה לגיל הזהב.
אולי יעניין אתכם גם :
איך לפתוח חנות באינטרנט ולעשות מזה כסף?
כיצד להרוויח כסף בגיל השלישי באמצעות מסחר אלקטרוני ברשת האינטרנט
לקריאה
קורס תפירה לגיל השלישי
הגיל השלישי הוא הגיל האידיאלי במהלכו ניתן להשקיע בכל אותם תחומים אשר לא הצלחנו למצוא להם זמן בצעירותנו. ההתרוצצות בין העבודה למשפחה ולמחויבויות שונות לא מאפשרת לרובנו להשקיע בתחביבים ובתחומי העניין שלנו את הזמן שראוי להם.
לקריאה
אמנות ככלי טיפולי בבית דיור מוגן
בשנים האחרונות אפשר למצוא לא מעט בתי דיור מוגן ומסגרות המיועדות לקשישים, המציעות להם חוגים ופעילויות שונות הקשורות לאמנות, כחלק מטיפול אישי או קבוצתי וכמובן גם כמענה לצרכים חברתיים.
לקריאה
קורס להנגשת אתרי אינטרנט
גיל הזהב הוא הזדמנות מצוינת להירשם לקורס להנגשת אתרי אינטרנט. מלבד הידע הנרכש שמציע שיפור משמעותי בחווית הגלישה עבור קשישים ומבוגרים, מדובר על קורס המבטיח עבודה מאתגרת ומתגמלת גם בגיל השלישי
לקריאה
לימודי צילום בגיל השלישי
גיל הזהב הוא הזדמנות יוצאת מגדר הרגיל לרכוש מיומנויות חדשות.
לקריאה
נהנים מהלימודים- לימודים לגיל השלישי
אחד הדברים המהנים ביותר אותו ניתן לעשות כאשר יוצאים לגמלאות הוא ללמוד דברים חדשים. אם גם אתם משייכים את עצמכם לקבוצת האנשים שמאמינה, שניתן להתפתח וללמוד לאורך כל החיים, התחילו לקרוא מאמר זה.
לקריאה
גרפולוג לפעילות למבוגרים
אם אתם עתידים לערוך אירוע בקרוב ומתלבטים בנוגע לאטרקציה המרכזית, או ליתר דיוק לסוג הבידור שישעשע את המוזמנים, הגעתם למקום הנכון. ישנם רבים התופסים את תחום הגרפולוגיה כתחום כבד מאוד, הלוקח את עצמו ברצינות יתרה. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי לא תמיד כך הם פני הדברים. נכון להיום ישנם גרפולוגים מומחים המסוגלים להפעיל קהל רב ולרתק את המוזמנים במשך שעתיים תמימות ואף יותר מכך.
לקריאה
משחקי חשיבה למבוגרים לאימון מנטלי
משחקי חשיבה הם אופציה נהדרת לאימון מנטלי בגיל השלישי
לקריאה
לימודי אנגלית למבוגרים
אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בכל העולם, וככזו היא יכולה לפתוח פתח לקריירה חדשה, להיכרויות חדשות וליכולת להסתדר (כמעט) בכל מקום שאליו מגיעים. גם אם לא יצא לכם ללמוד את כל רזיה כשהייתם ילדים, אתם יכולים לעשות את זה גם עכשיו, כי אף פעם לא מאוחר...
לקריאה
אף פעם לא מאוחר ללמוד לצייר
למרות שכולנו יודעים שיום אחד כבר לא נהייה צעירים יותר, כשזה קורה לנו באופן אישי זה תמיד מפתיע מחדש. איך יכול להיות שאנחנו, שעבדנו כל כך קשה כל החיים, פתאום יוצאים לפנסיה? או פתאום הופכים לקחת חלק במה שנקרה "הגיל השלישי"?
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.