forums
לימודים והעשרה למבוגרים
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושא לימודים למבוגרים, לימודים אקדמאים ולימודי העשרה לגיל הזהב.
אולי יעניין אתכם גם :
לימודים בגיל השלישי
מי אמר שלימודים מיועדים לצעירים בלבד? ומה עם אלו שהם צעירים בנפשם אך עברו למעשה כבר את גיל 60?
לקריאה
מתחברים לפייסבוק ללא בעיה ע"י ממשק בעברית
חולמים להצטרף לרשת החברתית פייסבוק? לא פספסתם את הרכבת. בעזרת הממשק של פייסבוק בעברית גם בני ובנות גיל הזהב יכולים להתחבר ולהתעדכן בכל מה שקורה.
לקריאה
ללמוד שפה שלישית בגיל השלישי
אם בודקים מה הם הסטראוטיפים המקובלים לגבי הגיל השלישי, אחד הסטראוטיפים המקובלים נוגע לירידה ביכולות הקוגניטיביות. ירידה בכישורי החשיבה, הזיכרון, הקשב לצד ירידה כללית ביכולות גופניות.
לקריאה
קורסים מקצועיים להכשרה ולהעשרה
לבני גיל הזהב יש זמן פנוי המאפשר הצטרפות אל קורסי העשרה מאתגרים ומעניינים. במאמר הבא נסביר מהם היתרונות של קורס אנגלית עסקית ומסחרית ונביא טיפים לבחירה במסלול הלימודים הנכון
לקריאה
לימודים אקדמיים למבוגרים
אנשים רבים בוחרים להתחיל תואר בגילאים מאוחרים, כן כן, גם בגיל השלישי!
לקריאה
חוגי מחשבים לגיל השלישי – המדריך המלא ללימודי מחשבים בגיל הזהב
איבדתם קשר עם הנכדים בגלל הטכנולוגיה? לא מבינים על מה כולם מדברים? זה הזמן ללמוד מחשבים. כל מה שרציתם לדעת על לימודי מחשבים בגיל השלישי, וגם איך לבחור את חוג המחשבים המתאים לכם
לקריאה
לימודי צרפתית בגיל השלישי
מעוניינים להתחיל ללמוד צרפתית ולא יודעים היכן להתחיל? הכתבה הבאה תרכז לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת לימודי הצרפתית.
לקריאה
סדנאות בישול – אף פעם לא מאוחר!
יש שטוענים כי בישול הוא כישרון – ומי שלא ניחן בו – מקומו אינו במטבח. לאחרונה, כישרונות הבישול מקבלים במה מיוחדת, ולראיה כל תכניות הטלוויזיה הרבות שמסתובבות סביב בישול. שפים מובילים הפכו לסלבים לכל דבר, ואנשים משחזרים את מתכוני הפלא שלהם במטבח הפרטי בבית. ובכן, יש לנו חדשות בשבילכם – אין גיל ללימודי בישול – סדנאות בישול הן לכל הגילאים ותמיד אפשר להתחיל ללמוד.
לקריאה
לימודי כיוון פסנתרים לבני הגיל השלישי
בני הגיל השלישי יכולים ליהנות משורה ארוכה של יתרונות שאינם זמינים בגילאים אחרים. בראש ובראשונה, בגיל הזהב נפתחות שעות פנאי רבות
לקריאה
אינטרנט זהב"- שימושי טכנולוגיה לגיל השלישי
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.