forums
לימודים והעשרה למבוגרים
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושא לימודים למבוגרים, לימודים אקדמאים ולימודי העשרה לגיל הזהב.
אולי יעניין אתכם גם :
לימודים לזקני חבד
תפארת זקנים היא מסגרת לימודית וחברתית של חבד לקשישים וקשישות, שהוקמה על-פי הוראתו של הרבי, הגורס כי דווקא בגיל הזקנה יש לאדם את ישוב הדעת לעסוק במעיינות הנצח של העם היהודי.
לקריאה
קשישים בעולם וירטואלי
בקורס של המשרד לענייני גימלאים בחיפה, מכשירים קשישים להפנים שעכבר הוא לא רק אורח במזווה, שהדואר היום לא בא רק באוטו האדום ושאפשר לפתוח חלון גם מבלי שייכנס הביתה קור
לקריאה
ספר הדרכה לסבים וסבתות
כתיבת ספר הדרכה לסבים וסבתות נראית כמהלך טבעי לד"ר מרים סטופארד הבריטית, שדורות של אמהות התחנכו על ספרה "הטיפול בתינוק ובילד". "הסבים הם סלע היסוד שעליו מבוססת המשפחה", היא אומרת למישל הנסון, סופרת הגארדין הבריטי
לקריאה
תיעוד סיפורי חיים של ניצולי שואה
פרויקט מרגש בין סטודנטים לדיירי משען בתי אבות, שנשא את הכותרת "אמץ ניצול ולוחם", שבמסגרתו נפגשו סטודנטים עם ניצולי שואה ותיעדו את סיפור חייהם, הגיע לשיאו במפגש שהתקיים בין דיירי "בית ברמת אביב", מרשת בתי הדיור המוגן של משען.
לקריאה
בן 88 לומד לדוקטורט
התחיל את הלימודים האקדמאיים בגיל 70
לקריאה
שיפור הזיכרון בגיל השלישי
מעבדת המחקר של יבמ בחיפה שותפה בפרוייקט סיוע לזיכרון האנושי בגיל השלישי.
לקריאה
בני 10 מלמדים מבוגרים
תלמידי כיתות ה ברמת גן מלמדים את בני הדור השלישי להשתמש באינטרנט, לשלוח מיילים ואילו המבוגרים מספרים את זיכרונותיהם לילדים.
לקריאה
גמלאים שבים לספסל הלימודים בתיכון
תלמידי תיכון וגמלאים לומדים ביחד
לקריאה
יש לממן נסיעות תלמידים לפולין
חשוב שתלמידים יבקרו בפולין וילמדו על השואה
לקריאה
קשישים בחזרה ללימודים אקדמאיים
תכנית בארה"ב שמחזירה קשישים ללימודים אקדמאיים
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.