forums

נפש בריאה בגוף בריא במגדלי הים התיכון

רשת מגדלי הים התיכון מציעה לדייריה חגיגה של איכות חיים ותרבות פנאי בסביבה שקטה ופסטורלית, המשלבת ארכיטקטורה מרהיבה, עיצוב פנים יוקרתי ואומנות מודרנית. ארבעת המרכזים של הרשת הוותיקה בסביון, כפר סבא, בת ים ונורדיה, מעניקים לאוכלוסיית הגיל השלישי פינוק מושלם ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר
 
נפש בריאה בגוף בריא במגדלי הים התיכון
מאמר פרסומי

מגדלי הים תיכון היא הרשת הגדולה, הותיקה והמובילה בישראל בתחום הדיור המוגן. הדאגה לרמת החיים הגבוהה ביותר לאוכלוסיית הגיל השלישי היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הרשת והפעילות היומיומית, החל במנכ"ל הרשת יורם בן פורת ועד לאחרון המטפלים. החזון של הרשת הוא עיצוב מחדש של תרבות הפנאי של אוכלוסיית הגיל השלישי. "אנחנו מעודדים את הדיירים שלנו לשים את עצמם במרכז ופשוט ליהנות מהחיים", אומר יורם בן פורת, מנכ"ל הרשת, ומוסיף כי "לאחר שכל חייהם דאגו לאחרים והיו שם בשביל בני משפחתם, הגיע תורה של אוכלוסייה זו להשקיע גם בעצמה ולהשאיר את כל הדאגות מאחור. אצלנו יוכלו הדיירים לעשות סנפלינג, לרכב על אופניים, להשתתף בתחרויות ספורט וללמוד שחיה, תיפוף, ריקוד ועוד. הניסיון העשיר שצברנו במשך שנים רבות, מסייע לנו למצוא עבור כל אחד את פיתרון הדיור האידיאלי המותאם לו אישית".

איזו מן שלווה...

דיירי מגדלי הים התיכון נהנים מקשת רחבה של שירותים התורמים לשלוותם ולשקט הנפשי שלהם ושל קרוביהם. לרשות דיירי הרשת עומדים בתים מעוצבים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל, המאובזרים עד אחרון הפריטים, ואשר מתאימים לצרכים המיוחדים של אוכלוסיית הגיל השלישי ורווחתם. בנוסף, עומד לרשות הדיירים צוות אוהב, מקצועי ומנוסה הנמצא בשבילו 24 שעות ביממה תוך שמירה על עצמאות הדיירים ופרטיותם.

בכל המרכזים של רשת מגדלי הים התיכון, עומדים לרשות הדיירים חדרי כושר מקצועיים, ספא, מסעדות, בתי קפה, בתי קולנוע, בתי כנסת, ספריות, שירותי בנק, וכמובן - מבחר עשיר של חוגים אירועי תרבות, הרצאות, מופעים, סרטים, קונצרטים, טיולים, מסיבות ומגוון פעילויות נוספות. הרשת, הידועה גם בהקפדה שלה בכל הקשור לאדריכלות ועיצוב, מציגה מבנים מרהיבים אשר תוכננו על ידי מיטב המעצבים.

בכפר, בעיר ועל יד הים

רשת מגדלי הים התיכון כוללת ארבעה מרכזים מפוארים, העונים על כל הצרכים של אוכלוסיית הגיל השלישי. בכל מרכז ישנו מבחר גדול של דירות - דירות גן, דירות בגדלים שונים בבתים צמודי קרקע ודירות רגילות.

המרכז החדש ביותר, מגדלי הים התיכון צומת סביון, נמצא בלב פארק אשכול באור יהודה, בשכנות לנווה מונסון וסביון ובמרחק דקות נסיעה מתל אביב, רמת גן וראשל"צ. המרכז כולל בניין מגורים מרכזי ומפואר המתנשא לגובה 14 קומות, בו דירות מאובזרות שתוכננו בקפידה על ידי מיטב האדריכלים והמעצבים.

לחוף ימה הכחול של בת ים בסמוך לטיילת המטופחת, שוכנים מגדלי הים התיכון בת ים בו יכולים הדיירים ליהנות מחוף הים המרהיב ביופיו. במרכז בבת ים שני בניינים מרשימים בעיצובם, ובהם מגוון דירות בגדלים שונים כאשר כל דירה מאובזרת ומצוידת בכל הדרוש לרווחת הדיירים.

כפר הגמלאים נורדיה שוכן בלב השרון הירוק והפורח, ומהווה כפר ייחודי ומיוחד לאוכלוסייה מבוגרת. גגות הרעפים האדומים בולטים על רקע השדות הירוקים המקיפים את בתי הכפר צמודי הקרקע ובכל אחד מהם גינה פורחת ומטופחת. ריח הפרדסים המשכר יוצר במקום אווירה מיוחדת.

בלב השרון הירוק ובתוך העיר כפר סבא ממוקמים מגדלי הים התיכון כפר סבא. המרכז שוכן בתוך פארק פרטי המשתרע על פני 30 דונם. לאן שלא יסתכלו הדיירים, הם יראו רק ירוק בעיניים!

נוחות ובטיחות 

בכל המרכזים של מגדלי הים התיכון, שמו האדריכלים והמעצבים את הדגש על נוחות מירבית. כל הדירות הן גדולות ומרווחות, וכוללות את כל הדרוש לבני הגיל השלישי. וכמובן, גם נושא הביטחון הוא חשוב ביותר. המרכזים מתוכננים כך שבכל מקום בו הדיירים נמצאים הם ירגישו בטוחים. כל השירותים הרפואיים נמצאים במקום באופן נגיש וברמה הגבוהה ביותר.

רשת מגדלי הים התיכון *6010
אתר הרשת 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הכי טוב בבית
שוק הדיור המוגן לא תופס תאוצה
לקריאה
יש גם מוסדות טובים לקשישים
ההחלטה להכניס קשיש סיעודי למסגרת מוסדית, קשה עבור בני המשפחה, אולם קיימות מסגרות סיעודיות איכותיות
לקריאה
מוסד ציבורי או מוסד פרטי?
מה עדיף לאוכלוסיית הגיל השלישי: מוסד ציבורי או פרטי?
לקריאה
עשרות מעונות קשישים ללא רישוי
מספר הקשישים שמאושפזים במוסדות לא מורשים מוערך בין 500 ל-2000
לקריאה
דירת החלומות של גיל הזהב
מהי דירת החלומות בעיני בני גיל הזהב ?
לקריאה
תכנון השכונה לאוכלוסיה מבוגרת
בתכנון שכונות עירוניות, יש להבטיח לקשישים סביבות הולמות ומרחבים ציבוריים מספקים, שמעודדים השתתפות חברתית, אינטראקציה בינאישית, התאווררות ורגיעה, יצירה ומשחק, פעילות גופנית ותהליכי למידה
לקריאה
שיקום בתי קשישים במושבים בנגב ובגליל
ועדת השרים לפיתוח הנגב והגליל אישרה הצעה לשיקום בתי קשישים במושבים.
לקריאה
דיור צעיר לאנשים מבוגרים
התאמת דירה ואזור מגורים לאנשים מבוגרים.
לקריאה
נפש בריאה בגוף בריא במגדלי הים התיכון
רשת מגדלי הים התיכון מציעה לדייריה חגיגה של איכות חיים ותרבות פנאי בסביבה שקטה ופסטורלית, המשלבת ארכיטקטורה מרהיבה, עיצוב פנים יוקרתי ואומנות מודרנית. ארבעת המרכזים של הרשת הוותיקה בסביון, כפר סבא, בת ים ונורדיה, מעניקים לאוכלוסיית הגיל השלישי פינוק מושלם ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר
לקריאה
מבט פיננסי על דיור מוגן
כיום אין בישראל הגדרה חוקית ל"דיור מוגן", ולמעשה אין כל גורם המפקח על החוסן הפיננסי של חברות המתפקדות כמוסדות פיננסיים לכל דבר, ועל יכולתן לספק שירותים ברמה גבוהה לאורך זמן לקשישים.
לקריאה
 
1 2
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.