forums

הכשרת גינות חסכוניות על ידי גמלאים

במסגרת פרויקט גדול וחשוב, הכשירו גמלאים גינות חסכוניות
 
הכשרת גינות חסכוניות על ידי גמלאים
במסגרת פרויקט שהתקיים בקיץ 2008, לו שותפים משרד החקלאות, המשרד להגנת הסביבה, עיריית ירושלים וארגון הג'וינט, מוכשרת קבוצה של כשלושים גמלאים מירושלים להקמה של גינות קהילתיות ברחבי השכונות. על כך מדווח אליה שילה בערוץ 7.

בישראל יש יותר ממיליון וחצי דונם של שטחי גנים, מהם כ-270,000 דונם שטחי גנים ציבוריים וכ-250,000  דונם שטחי גנים פרטיים בחצרות בתים ובניינים. לשטחים הירוקים חשיבות רבה לשמירת הנוף הישראלי ומשרד החקלאות ופיתוח הכפר מעודדים הקמת גינות, תוך הקפדה על חיסכון במים וגינון בר קיימא

במסגרת ההדרכה ילמדו חברי הקבוצה גננות במשך 5 חודשים, מפי מדריכי משרד החקלאות. בין נושאי הלימוד: בוטניקה, שיטות שתילה והשקיה, אופני הטיפול בגינה ועוד


 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
גם בגיל הזהב - כך תתכוננו להדברת טרמיטים ומזיקים בביתכם
שאלה שעולה הרבה מאוד פעמים בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי היא: איך להתכונן לקראת הדברת טרמיטים בבית? במיוחד בגלל זה רכזנו מספר טיפים שיעזרו לפתור את הבעיה.
לקריאה
מי אחראי על הדברה בדיור המוגן
מעוניינים להגיע אל הדיור המוגן אך חוששים שמא ההדברה במקום איננה מספיק מקצועית או רצינית וזאת אם היא נעשית בכלל? דעו לכם כי ברוב מקומות הדיור המוגן אשר תמצאו ברחבי הארץ יתאפשר לכם ליהנות מסיטואציה בה המקום מקבל הדברה מעת לעת, כזו אשר מבוצעת על ידי חברת הדברה אשר יודעת להתמודד עם הדברה של מקומות רחבי היקף.
לקריאה
מהו השירות הרחקת יונים יעיל ביותר לבתים של מבוגרים
יונים נתפסות, הן במקורות שלנו והן בתרבות הפופולארית שלנו, כבעלי חיים אציליים למדי. אנחנו חושבים על יונה ואנחנו חושבים על עלה הזית, על סמל השלום, על צחור ועל ניקיון – אבל בין התפיסה הרווחת הזאת לבין המציאות יש כברת דרך משמעותית מאוד.
לקריאה
ההשלכות בחשיפה לקרינה רדיואקטיבית
כשאנו מגיעים לגיל מתקדם יותר, חובה עלינו לשים לב יותר לבריאות שלנו, ולשינויים שהגוף שלנו עובר. את מההיבטים החשובים ביותר שכדאי להיות ערניים לגביהם, הוא כל הנושא של חשיפה לקרינה רדיואקטיבית.
לקריאה
הצורך ברכבים חשמליים בגיל השלישי
כאשר אתם מגיעים לגיל מבוגר, עולה הצורך שלכם לקבל פתרונות ניידות טובים יותר ואיכותיים יותר. לא מעט אנשים בעשור השביעי והשמיני והתשיעי לחייהם, בוחרים להתנייד בעזרת רכב חשמלי איכותי וקל.
לקריאה
קלנועיות לגיל הזהב
בקניונים, בקופות החולים, במעבר החציה ואפילו בנתב"ג אנחנו נתקלים באותו כלי רכב ממונע אשר נראה בחציו ככסא גלגלים וחציו כקטנוע. הכירו את הקלנועיות.
לקריאה
היזהרות מנחשים בגיל השלישי
לקריאה
גאולה מן הביבים - תערוכה קבוצתית עם מיטב האמנים העכשוויים בפסח
אירוע אמנותי רחב היקף יתקיים במהלך חוה"מ פסח במפעל השפד"ן בראשון לציון 25/03-10/04/2010. איגודן לתשתיות איכות הסביבה, (המפעיל את השפד"ן, מכון טיהור השפכים של גוש דן), יוזם שיתוף פעולה עם "עולם האמנות", במסגרת תערוכת אמנות עכשווית רחבת היקף, בחול המועד פסח.
לקריאה
גמלאים למען תיירות ואיכות הסביבה
גמלאים דוברי שפות מתנדבים למען התיירות ואיכות הסביבה בעיר העתיקה בירושלים, בסיוע לתיירים והתראה על מפגעים.
לקריאה
הכשרת גינות חסכוניות על ידי גמלאים
במסגרת פרויקט גדול וחשוב, הכשירו גמלאים גינות חסכוניות
לקריאה
 
1 2
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.