forums

אלכס ומוריס

תיאטרון הנגב מציג קומדיה מאת מייקל אלקין בתרגום ועיבודו של איסי ממנוב בבימויה של: מיכאלה ליקה ובהשתתפות שמוליק שילה,יוסי סגל ושרון צור.
 
אלכס ומוריס
"אלכס ומוריס" היא קומדיה מרגשת מאת מייקל אלקין, בתרגומו ובעיבודו של איסי ממנוב, במאי ומנהל תיאטרון הנגב ובכיכובם של השחקנים הותיקים שמוליק שילה ויוסי סגל. 

ההצגה עוקבת אחר דמויותיהם של שני קשישים בבית אבות אמריקאי הנאלצים לחלוק חדר. אלכס,בגילומו של שילה הוא נמרץ ומלא ביטחון ואילו מוריס (סגל) הוא נאיבי  וביישן. אלכס מאמץ את מוריס ואילו מוריס מלמד את אלכס משהו על קשר אנושי. במהלך המחזה הם מאמצים את הנרטיבים האחד של השני ומשקפים זה לזה את אישיותם. את השניים מלווה אח סיעודי (שרון צור) שבית האבות הוא כל עולמו.

תיאטרון הנגב נוסד על-ידי שמוליק שילה ב1986 ומטרתו ליצור חממה ליוצרים מאזור הנגב ולתת במה  לכוחות היצירתיים הקיימים בו. המסגרות השונות של התיאטרון יוצרות פסיפס מעניין ומורכב של חיי תושבי האזור. התיאטרון מאופיין באוריינטציה חברתית ופעילות קהילתית מגוונת,החל מהפעלת קבוצות חובבים בעיירות הפיתוח בדרום (אופקים,רהט, דימונה וכו') דרך פעילות באתרים היסטוריים  (מצפה רביבים ההיסטורי וצריף בן-גוריון בקבוץ שדה בוקר), ועד פעילות מול נוער במצוקה. מפגשי התיאטרון והסדנאות מותאמים לקהילות השונות  ומעלות בהן שאלות המטרידות את אנשי הקהילה. המפגשים משלבים משחקי אימפרוביזציה מתוכננים בשיתוף הקהל.  התיאטרון פועל למען חינוך לתיאטרון איכותי בנגב כמו גם במקומות אחרים בארץ. 

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
האם חדרי בריחה מומלצים לקבוצות בגיל מבוגר?
חדרי בריחה הם טרנד חדש ומצליח בעולם הבילויים, חדרי הבריחה מציעים משימה נגד הזמן, האם תספיקו לצאת מהחדר בפחות מהזמן שניתן לכם. אנשים רבים בוחרים לבלות בחדרי בריחה והם ללא ספק סחפו אחריהם את כל חובבי המשחקים בכל גיל, גם בגיל מבוגר.
לקריאה
מופע בידור טלפתיה לגיל הזהב
יש כאלה שחושבים שאחרי גיל 70 החיים נגמרים אבל מי שבאמת מבין עניין ובאמת אוהב לצחוק וליהנות מבין שזה בדיוק הגיל שבו החיים מתחילים להיות מהנים במיוחד. במאמר זה נציג בפניכם אופציה מעניינת ולא שגרתית לבילוי הבא שלכם.
לקריאה
נופש ואירועים ייחודיים לגיל השלישי
גם בני הגיל השלישי רוצים ליהנות, לנוח, ולנפוש לפעמים, ועל כן יש צורך בהפקת נופשים ואירועים אשר מתאימים בדיוק ליכולותיהם ולצרכיהם של בני הגיל השלישי. מאחר ובני גיל הזהב כבר ראו וחוו הרבה מאוד דברים לאורך חייהם צריך לנסות למצוא דרכים להפתיע ולרגש אותם מחדש.
לקריאה
סטנד אפ לגיל הזהב
בטוחים שכבר מיציתם את כל אפשרויות התעסוקה והפנאי לגיל הזהב? ראיתם כבר מספיק הצגות ואתם מכירים את כל הסרטים? או שאולי אתם עייפים מחוג אנגלית ותפירה? מסתבר שגם בגיל הזהב אפשר ליהנות, ואפילו בגדול. מופעי סטנד אפ מיוחדים לבני גיל הזהב מגלים את כל החלקים המצחיקים שאחרי גיל 80.
לקריאה
ארגון כנסים לבני גיל הזהב
ארגון תערוכות וכנסים הוא תמיד הפקה מורכבת, שצריכה להתבצע ביד מאוד בטוחה ומדויקת. זה נכון כשמדובר בתערוכות בינלאומיות גדולות, וזה נכון גם כשמדובר בתערוכות ובהפקות הרבה יותר קטנות. אז מה עושים ואיך מוודאים שהכנס או התערוכה יצאו לפועל כמתוכנן? את כל התשובות תמצאו כאן.
לקריאה
הטבות בשלייקס לבני הגיל השלישי
שלישי בשלייקס היא יוזמה חדשה ומבורכת במיוחד של השר אורי אורבך ז"ל שעמד בראש המשרד לאזרחים ותיקים. החברה המוציאה לפועל את היוזמה היא לא אחרת מחברת "סטייל – ניהול והפעלת מועדוני לקוחות בע"מ", המפעילה את מועדון "ותיקים ונהנים". במאמר שלפניכם נפרט אודות הטבות שלישי בשלייקס לבני הגיל השלישי המגיעות להם מדי שבוע ושבוע.
לקריאה
בילוי במוזיאונים עם הנכדים
אם אתם מחפשים דרך מיוחדת במינה לבלות עם הנכדים, בילוי במוזיאונים יכול להיות בחירה מצוינת – עבורם ועבורכם. אולי במחשבה ראשונה זה ייראה לכם מוזר, כי איזה ילד היום מתעניין במה שקרה פעם ורוצה לבקר במוזיאון, אבל תתפלאו לשמוע, שהרבה מהם רוצים. אחרי הכול – תלוי באיזה מוזיאון בוחרים ולא פחות חשוב – עם מי הולכים. הנה מספר רעיונות לבילוי קצת אחר.
לקריאה
שירה בציבור לגיל הזהב
אין ספק כי אחת מהפעילויות החברתיות המהנות ביותר בגיל הזהב הינה ערבי שירה בציבור. ערבים אלו מתקיימים בתדירות גבוהה יחסית בבתי גיל הזהב, במתנסים מקומיים ועוד.
לקריאה
בידורית - פתרון הגברה מצויין לדיור מוגן
חושבים לערוך מסיבה בתוך בית האבות? כדאי שתכירו את הבידורית ואת כל היתרונות שלה בדרך למסיבה יוצאת מן הכלל!
לקריאה
יום העצמאות למבוגרים
מסיבת קריוקי לבני הגיל השלישי
לקריאה
 
1 2 3 4
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.