forums

מזרנים אורטופדיים לגיל השלישי

בחירת מזרונים אורטופדים לגיל השלישי
 
מזרנים אורטופדיים לגיל השלישי
עם הגיעם לגיל פרישה, מתפנה לקשישים זמן פנוי. רבים מהם בוחרים בין השאר להקדיש אותו לצורך שינה ממושכת יותר במהלך הלילה ו/או לצורך שנת צהריים. עם זאת, חשוב לזכור שבגיל זה ישנם לא מעט קשישים אשר סובלים גם מבעיות גב שונות. לכן, חשוב מאוד לקנות מזרנים אורטופדיים המתאימים לבני הגיל השלישי. במאמר זה ננסה לתת לכן כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה נכונה של מזרנים אורטופדיים עבורם.


בחירה נכונה של מזרנים לבני גיל הזהב


זוהי עובדה ידועה שיש להחליף מזרן כל 10 שנים בממוצע. לכן, יכול מאוד להיות שקשישים מסוימים כבר מכירים את פרוצדורת הקנייה הבאה: ניגשים לחנות, בוחרים מזרן, נשכבים עליו, בודקים שהוא נוח וקונים. אבל, עם הגיעם לגיל הזהב עליהם להבין שכבר לא מדובר בעניין של נוחות בלבד, אלא גם בתמיכה נכונה שתפקידה למנוע כאבי גב ושרירים או להקל על בעיות בריאותיות קיימות. לכן, על מנת לבחור מזרן כראוי, יש לפעול בהתאם לטיפים הבאים: 

  •  בחרו אך ורק מזרן אורטופדי – הוא יפזר את התמיכה באופן שווה, כך שתתאפשר מנוחה אמיתית ואיכותית, כזו שתפחית הלחץ שהצטבר באזור הצוואר והגב. גם אם מדובר באנשים בריאים בדרך כלל, תמיד יכולים לצוץ כאבים באזורים אלה בגלל פעולה לא נכונה: סחיבת עגלת שוק במעלה המדרגות, משחק עם הנכדים וניקיון הבית הם רק כמה דוגמאות לפעולות שעלולות לגרום לכאב.
  • בחרו מזרן המותאם למצבם הבריאותי –ישנם מזרנים אורטופדיים מיוחדים המיועדים לקשישים. מזרנים אלה נוחים לשכיבה ואף מקלים על הקשישים להתיישב עליהם ולקום מהם ללא קושי. כמו כן ישנם גם מזרנים מיוחדים, שמונעים היווצרות של פצעי לחץ, במיוחד אם מדובר בקשישים שמצבם הבריאותי קשה. אם הם סובלים מאוסטיאופורוזיס ("בריחת סידן") חשוב לקנות מזרן רך יחסית, שלא ילחץ על העצמות.
  • ודאו שיש למזרן בעל תו תקן – על מנת לוודא שהוא יהיה עמיד במשך שנים רבות.
  • פנו לחנות ותיקה ומוכרת – חנות שמעניקה את שירותיה במשך עשרות שנים לאלפי לקוחות מרוצים היא כנראה אמינה יותר בהשוואה לחנות חדשה ובלתי מוכרת. רכישה בחנות ותיקה תאפשר לכם לדעת שבמידה ויש בעיה כלשהי, חלילה, יהיה לכם למי לפנות על מנת לקבל ייעוץ מקצועי.
  • בדקו אם קיימת אחריות – כדאי מאוד לבדוק האם אתם מקבלים אחריות על המוצר שאתם מעוניינים לקנות. לפעמים תופתעו לגלות שניתנת אחריות של כמה שנים טובות או אפילו לכל החיים. כך אתם והוריכם הקשישים תוכלו לישון בלב שקט ובראש נקי מדאגות.

חברת מנדלבוים עמי מזרונים בע"מ היא החברה המובילה בייצור ובשיווק מזרנים המותאמים לבני הגיל השלישי. כבר עשרות שנים שלקוחות פרטיים ומוסדות נהנים משירות מקצועי, אדיב ואמין. צוות המומחים שלנו ישמח לסייע גם לכם למצוא את המוצר המתאים ביותר לצורכיכם.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.