forums

לא צריך לספור כבשים

כיצד מזרן יכול לשפר את איכות השינה
 
לא צריך לספור כבשים
שיפור איכות השינה באמצעות התאמה אישית של המזרן איכות השינה נפגעת במהלך השנים. אך אל ייאוש, בהחלט ניתן לשפר אותה. איך? באמצעות התאמה אישית ונכונה של המזרן. במאמר זה נסקור כמה מהמזרנים המותאמים במיוחד לצורכיהם של בני גיל הזהב.

 אנחנו חיים בעידן שבו קיימת מודעות רבה לבעיות שמטרידות את בני הגיל השלישי. אחת הבעיות הנפוצות היא הפרעות השינה שטורדות את מנוחתם של קשישים רבים. הפרעות השינה פוגעות בתפקוד היומיומי השוטף ואף גורמות לתחושת תסכול גדולה. מאחר והגוף שלכם עובר שינויים רבים לאורך השנים ובעקבות שינויים אלה מתעוררות בעיות שינה, אחת הדרכים לשפר את איכות השינה היא באמצעות התאמת המזרן לצורכיכם הייחודיים. 

חלומות פז גם בגיל זהב 

המודעות הגבוהה לצורכיהם של בני הגיל השלישי גרמה לכך שיצרנים רבים החלו לייצר מזרנים שונים המותאמים במיוחד בשבילם. כיום קיים מבחר רחב שמתוכו ניתן לבחור את המזרנים האידיאליים עבורכם – מזרנים אורתופדיים, מזרני ספוג ומזרנים רב-שכבתיים שונים. 

מזרנים המותאמים לבני הגיל השלישי 

מזרנים אורתופדיים תומכים באופן מושלם בכל הגוף, תוך דגש מיוחד על אזור הגב ועמוד השדרה. אחד הדגמים המובילים של מזרני קפיצים אורטופדיים הוא קיסר ספייס – מזרן בעל קפיצי כיס מבודדים, אשר עשוי מרשת אוורירית ובד סריג ומשכבה המורכבת מוויסקו. בעל ידיות נשיאה עבות וחזקות במיוחד. גובה המזרן 28 ס"מ.  גם דגם קיסר גריי פילוטופ מומלץ ביותר. זהו מזרן קפיצי פוקט, בעל שכבה תומכת דו-צדדית משולבת פרופילית ובעלת נקודות תמיכה. המזרן מגיע עם בד סריג מעולה, בד רשת אוורירי, שכבת פינוק דו-צדדית וידיות נשיאה. גובהו 28 ס"מ. 

מזרנים רב-שכבתיים טובים אף הם לקשישים. אחד הדגמים הנמכרים ביותר הוא קיסר אסקלוסיב - מזרן זוגי בעל ליבת ספוג פוליאוריטן בצבע סגול וכחול, בתוספת שכבת ויסקו רכה, אשר עשוי מרשת אוורירית ובד סריג. גובהו 28 ס"מ. 

קיסר GM הוא עוד דגם מצוין של מזרן קשיח יחסית. זהו מזרן בדרגה 3, ללא קפיצים, אשר בתוכו קיימת ליבת ספוג פוליאוריטן GM גמיש, בתוספת ויסקו לרכות. הוא מגיע עם מעטפת חיצונית של בד סריג בתפירה מעוטרת איכותית. למזרן יש פתחי אוורור וידיות נשיאה, וגובהו כ- 20 ס"מ. 

לאוהבי המזרנים הרכים, כדאי לקנות מזרני פוליאוריטן שדרגת הקושי נמוכה יחסית, ולכן התחושה היא כאילו הם עוטפים את הגוף, אך הם עדיין מספקים תמיכה מעולה לגופכם. אחד הדגמים הנחשבים של סוג מזרנים זה הוא קיסר תבור – מזרן ספוג פוליאוריטן, העשוי מבד מיקורפייבר קטיפתי בשילוב קווילט ואקרילן. גובהו 18 ס"מ בלבד.

 דגם נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא קיסר דומינו – מזרן בדרגה 3, ללא קפיצים, העשוי פוליאוריטן ובד קווילט איכותי. מזרן זה מגיע בגברים 11-14 ס"מ בלבד, ומתאים במיוחד לקשישים אשר מתקשים לעבור ממצב ישיבה לעמידה כשהם קמים מהמיטה. 

המאמר נכתב באדיבות חברת מזרני קיסריה המשווקת מגוון רחב של פתרונות שינה, כבר למעלה מ- 50 שנה.

 הכתבה באדיבות מזרוני קיסריה – מזרונים אורטופדיים לגיל השלישי 

אודות כותב המאמר



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.