forums

אהבה ופרחים בגיל הזהב

פרחים מרגשים בכל גיל וכל אישה (וגם איש) רוצים להיות מחוזרים
 
אהבה ופרחים בגיל הזהב
אהבה היא רגש אוניברסאלי המשותף לכל האנשים בכל המקומות ובכל הגילאים. למרות שאנחנו מקשרים אהבה עם צעירים אין להם בעלות על רגש זה, וכל אדם בכל גיל שהוא מסוגל לאהוב בעוצמות רבות, וגיל הזהב הוא גיל נהדר לאהבה. רבים מבני גיל הזהב מחליטים לצאת לדרך חדשה לאחר שיצאו לפנסיה, ורבים מוצאים את עצמם עסוקים בדברים שלא היו חולמים עליהם לפני כן. רבים מבני גיל הזהב מתנדבים בארגונים שונים, או שמייעצים לצעירים בתחומים שבהם עסקו וצברו נסיון במהלך חייהם. רבים נשארים בבתיהם שבהם גידלו את ילדיהם, ואחרים מעדיפים בגיל זה לעבור לדיור מוגן שמאפשר להם לחיות חיי כבוד בקרב אנשים בגילם עם הרבה פעילויות חברתיות, חוגים, אירועי תרבות שונים וכדומה.
בגיל המבוגר אנשים צמאים לאהבה ממש כמו בכל גיל, והאפשרויות העומדות בפניהם רבות. לאלה שזכו לילדים אוהבים ולנכדים האהבה היא טבעית, והיא מורעפת משני הצדדים אלה על אלה. ולאלה שזכו להישאר בזוגיות שלהם לאורך כל השנים האהבה יכולה להמשיך לפרוח גם בגיל מתקדם זה. תחזוקת האהבה, ממש כמו בגילאים הצעירים יותר תלויה במה שעושים אחד לשני, והרבה פחות למה שאומרים. 

משלוח פרחים כל יום שישי וחג

יש אומרים כי גבר המביא לאישה פרחים בלי סיבה – יש לזה סיבה טובה מאד. אבל בדיחה זו לא מביאה בחשבון שיש בעלים ורעיות שפשוט אוהבים אלה את אלה אהבה ללא תנאי. יש המביאים פרחים לבת הזוג שלהם בכל ערב שבת, ובכל חג הם עושים משלוח פרחים מיוחד. כך הם נוהגים בימי הולדת, יום הנישואין, יום האהבה וכיוצא באלה. זר פרחים אחת לשבוע יכול לתחזק אהבת אמת לשנים רבות. נכון שמערכת יחסים אוהבת איננה מבוססת, אך ורק על משלוח פרחים, ויש להקפיד על פעילויות רבות משותפות כדי לתחזק את האהבה בכל גיל, אבל אין ספק כי זר פרחים יכול לעשות את ההבדל, ולהפגין בפועל את אהבת בן הזוג לבן הזוג השני. 

חיזור עם פרחים


בגיל הזהב ישנם אנשים רבים שחיים בגפם. לעיתים נובע הדבר מגירושין מאוחרים, ולעיתים האדם אלמן, ובכל מקרה לא טוב האדם היות לבדו (כמאמר השיר). אנשים רבים בגיל הזהב מוצאים את הכוחות לחדש את אהבתם, והם לומדים לחזר זה אחרי זו, ומשלוח פרחים תמיד עובד בתקופת החיזור. כולנו אוהבים לקבל פרחים, ובמיוחד כשמדובר באדם אהוב או אדם שמתאהב בנו. פרחים מהווים סימן ברור, וקוד מוסכם לרצון לקשר כאשר הפרחים מגיעים בסידור מיוחד ומושקע ולצידם כרטיס עם מילות חיבה.
פרחים יכולים לרגש ולהפתיע גם בני זוג וותיקים, וגם בני זוג שרק החלו להכיר אחד את השני, ולהניע את רגש האהבה, ואף את התשוקה זה לזו לאופקים חדשים בכל גיל.
 
 


 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.