forums

התקנת אינטרקום טלוויזיה עבור בני הגיל השלישי

מערכת לשיפור איכות החיים בקרב אנשים מבוגרים
 
התקנת אינטרקום טלוויזיה עבור בני הגיל השלישי
מבוגרים זקוקים לתחושת ביטחון בדיוק כמו כל אזרח אחר. יחד עם זאת, לא תמיד יכולים בני הגיל השלישי ליהנות מהאמצעים העומדים לרשותם, ולעיתים קרובות יש צורך בהתאמת פתרונות חדשים. אחד הפתרונות המוצלחים ביותר בהקשר הזה הוא אינטרקום טלוויזיה.

המטרה של התקנת אינטרקום טלוויזיה בבניין היא לאפשר לבני הגיל השלישי לפקח, לעקוב, לבקר ולאשר כניסה של אורחים. בין אם מדובר על דיירי הקומות הנמוכות או הגבוהות, בני הגיל השלישי חייבים להחזיק באמצעי, אשר בעזרתו יוכלו לדעת מי נכנס אל הבניין. מערכות טלוויזיה מציעות שימוש קל ותפעול נוח, הן לא דורשות תחזוקה, וניתן להתקין אותן בכל סוגי הבניינים.

שמים דגש על חוש הראייה

היבט נוסף לחשיבות של התקנת מערכות טלוויזיה בבניין קשור אל יכולת השמיעה המצומצמת של בני הגיל השלישי. בעוד המערכות הרגילות מציעות אפשרות שמע בלבד, הטלוויזיה מרחיבה את חווית השימוש ומייצרת תמונה חדה ומיידית. בלחיצת כפתור אחת בלבד יכולים המבוגרים להדליק את המסך, לבדוק מי עומד מחוץ לבניין, ולהחליט האם לאשר את כניסתו.

לא נעים להודות, אך הירידה בשמיעה היא חלק בלתי נפרד מתהליך ההתבגרות וההזדקנות של בני הגיל השלישי. אפילו מבוגרים אשר עושים שימוש במכשירי שמיעה זקוקים לאינטרקום טלוויזיה, משום שהמכשיר לא תמיד נמצא עליהם. בתוך הבית נוטים בני הגיל השלישי להימנע משימוש במכשיר, והחוש העיקרי העומד לרשותם הוא הראייה. מערכות הטלוויזיה מנצלות זאת ובנויות בצורה ייחודית אשר מבטיחה מענה על הצרכים שלהם.

מהם היתרונות של אינטרקום טלוויזיה?

מלבד שיפור תחושת הביטחון, מערכות טלוויזיה מציעות עוד מספר יתרונות עבור בני הגיל השלישי:
- שיפור המראה של חזית הבניין
- הגנה מפני אנשי מכירות אשר מטרידם את השלווה
- רמת שירות גבוהה
- התקנה מהירה גם בבניינים ישנים
- העלאת ערך הנכס

חשוב לציין, כי השימוש במערכות הטלוויזיה אינו מוגבל לגילאים מסוימים. בני גיל הזהב יכולים ללמוד כיצד להשתמש במערכת תוך זמן קצר. בשלב הראשון מגיע איש מקצוע אל הבניין, מזהה האם קיימת מערכת וממליץ על אינטרקום מתאים. בשלב השני מתבצעת ההתקנה עצמה, ומועברים חוטי תקשורת בין הדירות אל קופסת הפיקוד. בשלב האחרון יכולים נציגי החברה ללוות את בני הגיל השלישי במהלך השימוש הראשוני, להסביר על פונקציות שונות ולפתור תקלות. בנוסף, חברות המתקינות מערכות טלוויזיה מספקות גם תקופת אחריות על המוצר.

העלות של אינטרקום טלוויזיה אינה גבוהה, ומשתלמת בעיקר בהשוואה ליתרונות שצוינו לעיל. אפשר לגייס את התקציב מדיירי הבניין, להשקיע באופן עצמאי או לברר על מבצעים והטבות מיוחדים. לסיכום, מערכות אלו משפרות את איכות חייהם של בני הגיל השלישי, וכדאי מאוד להשתמש בהן. חשיבותן אדירה ויעילותן אינה מוטלת בספק בבניינים בכל רחבי הארץ.

המאמר נכתב באדיבות חברת אביגדורי עודד ואילנה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.