forums

מה הקשר בין גיל הזהב לבין מים חמים?

אמצעים לשמירה על בטיחות ואיכות החיים של בני גיל הזהב
 
מה הקשר בין גיל הזהב לבין מים חמים?
בני גיל הזהב מתמודדים עם שינויים רבים בסגנון החיים. עבור חלקם, ההשלכות הבריאותיות של הכניסה אל הגיל השלישי מלווות בעוגמת נפש. מנגד, אלו הנערכים לכך בצורה נכונה יכולים דווקא ליהנות משיפור בהרגשה ובמצב הרוח. אך יחד עם זאת, ישנם מאפיינים המשותפים לכל בני גיל הזהב אליהם כדאי להתייחס דווקא בסביבה הביתית והמוכרת.

החושים בגיל המבוגר מתקהים ועשויים לפגוע בקשיש. אפילו מקלחת פשוטה יכולה להפוך לסכנה, וזאת כתוצאה משימוש במים חמים או קרים מדי. הדרך להימנע מקהות חושים זו היא להיעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. 

בין יתר האמצעים הללו ניתן למנות את וסת הטמפרטורות
. זהו מתקן השומר על טמפרטורות רצויות עבור הקשיש. הוא מתאים למקלחות, כיורי מטבח, חדרי שירותים ועוד. בני המשפחה של הקשיש יכולים לעזור בשלב הראשוני של התקנת הוסת, כאשר התפעול עצמו אינו דורש מיומנות ומתבצע באופן אוטומטי. מתקן המווסת את הטמפרטורות יכול להציל חיים, וללא ספק עונה על צרכים רבים של בני גיל הזהב.

חיסכון כספי עם דוד שמש

עוד מאפיין של בני גיל הזהב הוא הצורך בחיסכון כספי. עבור רוב האזרחים, היציאה לפנסיה מלווה בקבלת תשלומים חודשיים קבועים יחסית. בנוסף, תוחלת החיים עולה מדי שנה, ולכן צריך לשמור על כל שקל. שימוש בדוד שמש יכול לעזור בכך, ולהתאים לקשישים בכל רחבי הארץ. ישראל היא מדינה חמה עם כמות גדולה למדי של ימי שמש. יש לנצל את האנרגיה הקיימת, להחליף את דודי החשמל בדודי שמש, ולקבל מים חמים בטמפרטורות הרצויות במהלך כל השנה. 

חשוב להדגיש כי החלפת דוד חשמל בדוד שמש יכולה להתבצע גם בגילאים 60, 65 ומעלה. כל מה שצריך לעשות על מנת להחליף את הדוד הוא ליצור קשר עם אנשי מקצוע. אלו מגיעים אל בית הלקוח, ממליצים על דוד בהיקף הנכון, ומבטיחים התקנה מהירה ויעילה. 

המקצועיות של חברה המתמחה בהתקנת דודי שמש עבור בני גיל הזהב באה לידי ביטוי בסל שירותים מקיף
:

* ייצור דודי שמש תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות 
* אספקת דוודים במגוון גדלים וסוגים 
* שיווק קולטי שמש מקצועיים המבטיחים חימום אופטימאלי של מים 
* התקנה על ידי טכנאים מורשים 
* שירות תיקונים 24 שעות, 7 ימים בשבוע


דודי שמש מדגישים את הקשר בין איכות החיים של קשישים לבין מים חמים. התפקיד של הדוד הוא לחמם את המים בצורה יעילה, לחסוך באנרגיה ולשמור על הסביבה. כל היתרונות הללו משתלבים בסגנון החיים של בני גיל הזהב, ולכן כדאי להכירם.

לסיכום, בני המשפחה והקשישים בעצמם צריכים להכיר בשינויים המלווים את הכניסה אל הגיל השלישי. היערכות נכונה אל שינויים אלו תמנע פגיעה בשגרה, ואפילו תוכל לשדרג אותה. 

נכתב באדיבות טל סחר- דודי שמש

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.