forums

תמונה מתנה להורים

מה להביא להורים מתנה ליום השנה שלהם שהולך ומתקרב?
 
תמונה מתנה להורים
רבים שואלים את עצמם שאלה זו מכיוון שזה לא פשוט להביא משהו למישהו, שכבר יש לו כמעט הכל. תמונה מתנה יכולה להיות הדבר המתאים ביותר. תמונה של הנכדים או של כל המשפחה בהדפסה גדולה ומרשימה על קנבס או קאפה תהיה המתנה היפה ביותר שתוכלו לחשוב עליה והמרגשת ביותר.

בגיל הזהב יש כבר לאנשים כמעט הכל. החיים שלהם נעים סביב תחומי העניין שלהם, סביב התחביבים שלהם, חבריהם הוותיקים והחדשים וכדומה, ומאד קשה להפתיע אנשים בגיל נפלא זה. תמונה מתנה בהדפסה איכותית על קנבס או קאפה עם מסגרת מרשימה שבה מצולמים הנכדים, או כל בני המשפחה יחד יכולה להיות המתנה המרגשת והמרשימה שתביאו להורים לכבוד יום השנה, יום ההולדת או אחד החגים הבאים עלינו לטובה.


איך מכינים תמונה מתנה

על מנת להכין תמונה מתנה, יש לבחור צילום של ההורים עם הנכדים או צילום של הנכדים באיכות טובה, שניתן להגדיל אותה לגודל מרשים של חצי גליון או גליון (או יותר). במידה ואין לכם תמונה כזו תוכלו לארגן יום צילומים בבית ההורים או כאשר הם מגיעים אליכם לביקור נכדים, או שתוכלו להזמין את כל המשפחה לסטודיו של צלם מקצועי, על מנת שיעשה לכם צילומים משפחתיים שונים ומגוונים, שמהם תוכלו לבחור את הטובים ביותר. דרך זו מנטרלת את אלמנט ההפתעה, אבל תמיד אפשר להגיד להורים שאתם מצלמים את המשפחה כדי לעשות אלבום משפחתי "מקצועי" שישמר לדורות הבאים, ולא להסגיר את העובדה שאתם מתכוננים לעשות להם תמונה מיוחדת במתנה.

לאחר שלב בחירת הצילום הטוב ביותר תצטרכו לפנות לבית דפוס המתמחה בהדפסות גדולות על קנבס, קאפה וכדומה, על מנת ליצור את התמונה הרצוייה לכם. בבית הדפוס תצטרכו להחליט על כמה וכמה דברים:

• סוג ההדפסה
• גודל ההדפסה
• שחור/לבן או צבע
• מסגרת לתמונה

חשוב לציין, כי האפשרויות העומדות בפניכם הן מרובות. אין צורך לעשות שימוש בצילום אחד בלבד, וניתן להשתמש בכמה תמונות שונות כדי לעשות קולאז' מרהיב, או לחילופין לעשות כמה תמונות מתנה, שייתלו בבית ההורים במקומות או בחדרים שונים. אפשר לעשות תמונה עם כל המשפחה לסלון, ותמונה של הנכדים בלבד לחדר השינה וכדומה.


בחירת בית הדפוס

הדפסה איכותית במימדים גדולים איננה משימה שכל בית דפוס ערוך או מסוגל לבצע. כדי לקבל תוצאה טובה שתחזיק מעמד לשנים ארוכות, ולא תמונה שתדהה לאחר כמה חודשים, יש לפנות לבית דפוס המתמחה בתחום הדפסות זה, ושיש לו ציוד ייעודי לשם כך. הדפסות איכותיות על קנבס מצריכות ניסיון ומיומנות רבים, וכדי לבחור מקום טוב עליכם לבחון את התמונות שהוא מייצר ולא רק באינטרנט, אלא לבדוק אותן בעיניים בגודל האמיתי.

 באדיבות דפוס פרינטיב

 

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.