forums

על ניתוחים פלסטיים בגיל השלישי

מסתבר שאף פעם לא מאוחר מדי לעבור ניתוחים קוסמטיים, הכל תלוי ברצון.
 
על ניתוחים פלסטיים בגיל השלישי
אף פעם לא מאוחר מידי לבצע ניתוחים פלסטיים בפנים או בגוף שלנו, ולזכות במראה שתמיד רצינו. אנו רואים שיש מגמה חזקה מאד בשנים האחרונות, של מבוגרים בגיל הזהב, שבוחרים לעבור ניתוח פלסטי. אולם, האם יש דברים שכדאי לדעת כשמגיעים לגיל השלישי?
 
עבור מבוגרים רבים, העובדה שהם הגיעו לגיל הזהב ויכולים לצאת לפנסיה, מהווה עבורם את הזמן להגשים את חלומם, ולעבור ניתוח פלסטי. לעתים מדובר על ניתוחים פשוטים יחסית כמו ניתוח אף. בחלק מהמקרים מדבור על ניתוחים מורכבים יותר - כמו הרמת חזה או הגדלת חזה לנשים. הסיבה לכך שמבוגרים רבים מתפנים לנושא בגיל מבוגר יחסית היא פשוטה למדי - לא צריך לפנות ימי עבודה, יש אפשרות לשמור יותר כסף בצד לניתוח, ובעצם דווקא גיל הזהב - הוא ההזדמנות שלנו לפנק את עצמנו, וזאת כמובן לצד הרצון להיראות צעירים, ולשמור על נפש צעירה ומראה בריא. אז מה חשוב לדעת?

 
כמה כללים לניתוחים בגיל מבוגר

       בריאות - אם אתם בני ובנות גיל הזהב, אך בריאים לגמרי ללא בעיות מיוחדות, אתם לא מוגבלים באופן עקרוני לביצוע של ניתוחים פלסטיים. אם יש לכם לחץ דם תקין ונורמלי, תזונה מאוזנת, ואין לכם מחלה כרונית - תוכלו לעבור כל ניתוח פלסטי שרק תרצו, כמובן בכפוף לבדיקה רפואית שתעברו טרם הניתוח. במידה ויש לכם בעיה רפואית - חשוב מאד להציג אותה בפני המנתח. יש מקרים שבהם היא לא תהווה בעיה כלל (למשל במקרה של ניתוח אף), אך יש מקרים שבהם הבעיה חייבת להילקח בחשבון לפני הניתוח.
       ניתוח חלקי - אחד מהניתוחים הפופולריים ביותר בקרב בני הגיל השלישי, הוא כמובן הניתוח למתיחת פנים. הסיבה לכך היא פשוטה - מבוגרים רבים מעוניינים להעלים את הקמטים שהחלו להשתלט על הפנים שלהם. מצד שני, מבוגרים רבים שמו לב שכאשר הם עברו ניתוח מלא למתיחת פנים, המראה שהתקבל היה מלאכותי מידי, והיה "מנותח" מאד. לכן, השאיפה היום בביצוע ניתוחים פלסטיים בגיל השלישי, הוא לבצע ניתוח חלקי - כך לא מבצעים מתיחה מלאה, אלא מבצעים מתיחה לרקמות הפנים ולא לעור. כך מצד אחד מתקבל מראה צעיר יותר, אך לא של עור חלק לגמרי. כך שומרים על מראה מבוגר ומכובד, אך רענן מאד שנשאר לאורך זמן.
       תיקון מראה עייף - ניתוחים נוספים אשר נפוצים בקרב מבוגרים, קשורים בעיקר לתיקון מראה עייף, זקן או מבוגר. לכן, מבוגרים רבים, גברים ונשים, עוברים ניתוחים פלסטיים של הרמת עפעפיים, שכן המראה הנפול שלהם נותן מעין מראה כועס או עצוב. גם המראה של גבות ששוקעות כלפי מטה, מעניק למבוגרים (בעיקר לגברים) מראה מאד עייף וכועס, ולכן נהוג לבצע ניתוחי הרמת גבו. כמובן שגם ניתוח אף הוא נפוץ מאד למי שתמיד רצה מראה של אף קטן ואסתטי יותר.

 
זו ההזדמנות להגשים חלום

חשוב מאד לזכור שאם תמיד חלמתם לעבור ניתוח פלסטי - אזי כמובן שהגיל המבוגר יכול להיות השלב המושלם בחייכם לעבור את הניתוח. תוכלו לעבור אותו בקלות, ולאחר חצי יום של התאוששות, תוכלו לחזור למסלול החיים הרגיל שלכם.


 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.