forums

מנעולים לאבטחת הבית בגיל השלישי

בגיל השלישי חשוב במיוחד להקפיד על מנעולים חזקים ומאובטחים לבית
 
מנעולים לאבטחת הבית בגיל השלישי
אנשים המתגוררים בבתים פרטיים או בדירות והם בגיל השלישי צריכים להרגיש בטוחים ומוגנים כאשר הם בבית וכאשר הם יוצאים מן הבית. אנשים בגיל השלישי כבר לא גרים עם ילדיהם וברוב המקרים הם נמצאים בבית לבד. כולנו יודעים עד כמה יכולים להיות הגנבים אכזריים דווקא לאנשים חלשים (פיזית), ולנסות לפרוץ בבתים של קשישים ואנשים מבוגרים הגרים לבד. על מנת לאבטח את הדירות או הבתים הללו יש לבחור אמצעי הגנה ומנעולים איכותיים. 
 

כיצד למגן את הבית

כדי למגן את הבית מומלץ להיעזר בשירותיו של מנעולן מורשה אשר מוסמך בתור פורץ מנעולים, על מנת שיבדוק את פתחי הבית וימליץ לכם על מנעולים ואמצעי הגנה נוספים. בבית יש למגן את כל הפתחים, הדלתות והחלונות כי אם מזניחים פתח אחד הוא יהיה המקום שבו ינסו לפרוץ לבית. מנעולן מקצועי יוכל להמליץ על סוגי מנעולים שונים לכל הפתחים ויש להתחיל בדלת הכניסה.
·         מנעולים לדלת הכניסה – חשוב שהמנעול לדלת הכניסה הראשית לבית, או לדירה יהיה מנעול חזק ואמין ומומלץ לשלב את המנעול בדלת פלדה חזקה מסוג רב בריח או דומה. היתרון של מנעולים אלה הם שהם מאד חזקים ויש להם בריחי הגנה לשלושה כיוונים ומנגנון ההפעלה שלהם פשוט וקל. בגיל הזהב חשוב לוודא כי המפתח קל לשימוש ושאין צורך במאמץ מיוחד כדי לסובב אותו בחור המנעול. לא מומלץ להתקין מנעולים אלקטרוניים לאנשים בגיל זה ולא מנעולים מקודדים מן הסיבה שאלה יכולים לשכוח את הקוד ולמצוא את עצמם נעולים מחוץ לבית.
·         מנעולים לחלונות הבית – אם אתם מתגוררים בדירה בקומת ביניים עדיין יש סיכוי שגנבים יוכלו להגיע לדירה שלכם על ידי טיפוס על עץ, על צינור הביוב וכדומה, ולכן מומלץ לקבוע מנעולים לכל החלונות בדירה. מנעולים אלה יכולים להיות בדוגמת בריחים פשוטים לכל חלון או על ידי התקנת תריסים חשמליים ממתכת המשמשים כסורגים לכל דבר. במידה ואתם גרים בקומת הקרקע או בבית צמוד קרקע מומלץ להתקין סורגים על כל החלונות והמרפסות בבית. במרפסות מומלץ להתקין סורגים נפתחים שניתן לנעול אותם עם מנעול חזק ואמין.
 

אמצעי הגנה נוספים

על מנת להבטיח את השהות הבטוחה בבית מומלץ להתקין מספר מנגנוני אבטחה נוספים. אנשים בגיל הזהב שגרים בבתים פרטיים צריכים להתחבר למוקד שמירה ולאזעקה בבית. אעזקה היא תמיד אלמנט מרתיע והפעלתה עשוייה לעזור לכם בעת מצוקה. חיבור לחברת שמירה מבטיח כי ברגע שיקרה משהו בבית יהיה מישהו שיבוא לעזרה. בנוסף, מומלץ להתקין בבתים פרטיים גם גדרות גבוהים סביב הבית על מנת למנוע חדירת אנשים זרים למקום וכדומה.
מיגון הבית ובחירת מנעולים איכותיים לבית בגיל הזהב מאד חשובים. העובדה שאנשים מבוגרים גרים לבד הופכת אותם להרבה יותר פגיעים, כי לא תמיד ימצא מישהו שיוכל לעזור או להגן עליהם מפני נסיונות פריצה וגניבה בבית.


 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.