forums

הנוחות המסופקת באמצעות חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים, פעמים רבות, הינו נושא אשר נחשב לטאבו ובלתי מדובר. נושא זה עלול לעורר בושה הן בקרב קבוצת המטופלים והן בקרב המטפלים או בני המשפחה הקרובה.
 
הנוחות  המסופקת  באמצעות חיתולים למבוגרים
הנושא של חיתולים למבוגרים הינו נושא אשר נחשב רבות לטאבו בתור נושא עליו לא מדברים. נושא זה עלול לעורר בושה הן בקרב קבוצת המטופלים והן בקרב המטפלים או בני המשפחה הקרובה. הקשישים מצידם מרגישים אשמה, בושה וחרדה, וגם בני המשפחה או המטפלים המסורים מרגישים כי יש בנושא זה משום כניסה לרשות הפרט. אולם חיתולים למבוגרים יכולים לספק נוחות ובטיחות לקשישים, להשיב להם את מידת הכבוד לה הם ראויים, ולפעמים אף להשיב אותם לפעילות היומיומית לה היו מורגלים בעבר.
 

חיתולים למבוגרים - פתרון זמני או קבוע

תהיה הבעיה אשר תהיה, בין אם קבועה ובין אם זמנית, חיתולים למבוגרים יכולים לשמש כפתרון. עצם הדיסקרטיות הנמצאת בהסתרתם, כך שלא כל אדם זר יוכל ללטוש עיניים או להבין מה קורה, כבר עשויה להקל על הקשיש עצמו.

 

נוחות ההלבשה של חיתולים למבוגרים

חיתולים למבוגרים צריכים קודם כל להיות נוחים ללובשים אותם. בכדי למנוע מצבים של בושה או הימנעות מחברת אנשים, יש לדאוג כי לאדם המטופל יהיה נוח ככל האפשר. מגוון החיתולים הקיימים בשוק יכולים לספק מגוון פתרונות, אשר המטופלים יוכלו להזדהות ולהכיר אחד מהם.

 

הנוחות תתבטא במגוון הסגנונות והבדים מהם עשויים החיתולים, כך שהם יוכלו להתאים לאנשים שונים, בעלי מבנה גוף שונה ובעלי מטרות שונות. ישנה אפשרות להתאים את סוגי החיתולים לחלקי היום השונים, כמו למשל על פי רמות הספיגה המשתנות.

 

הרגשת בטיחות מסופקת על ידי חיתולים למבוגרים

בטיחות מסופקת באמצעות ידיעתו של הקשיש או המטפל, כי הוא לא מסתכן בטפטופים אשר ייראו מהחיתול. מעבר לכך, הבטיחות כוללת את המשך השמירה על עורו של הקשיש, במובן של מניעת התפתחותם של פצעי לחץ, או גירויים שונים העלולים להביא לכך.

 

בטיחות החיתולים מובטחת באמצעות שמירה קפדנית ומודעת על איכותם של החיתולים. לפעמים איכות זו תשמר על ידי תווי תקן מחמירים במהלך הייצור, או על ידי שיווק וייבוא התוצרת הטובה ביותר. לכן, כאשר מסתמכים על חברת ייבוא, או על חברה המייצרת ומתמקדת בחיתולים למבוגרים, סביר להניח כי הסיפוק, העלאת איכות החיים, הביטחון והנוחות הינם גורמים מובטחים.

 

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.