forums

הליכון מתקפל לבני הגיל השלישי – חדיש יותר, נוח יותר וקומפקטי יותר

מתעניינים בהליכון מתקפל? מתלבטים האם כדאי לרכוש? באתר בגילנו הבאנו לכם את כל יתרונותיו של ההליכון המתקפל, כנסו לאתר לקריאה
 
הליכון מתקפל לבני הגיל השלישי – חדיש יותר, נוח יותר וקומפקטי יותר
בדיקה מוקדמת של המפרט הטכני באמצעי עזר כמו הליכון מתקפל יכולה לעזור למבוגרים, קשישים ובעלי מוגבלויות

 

הליכון מתקפל מספק עזרה בהליכה עבור מבוגרים, קשישים או בעלי מוגבלויות. התכונות העיקריות שלו הן קיפול קל, קומפקטיות, כיוונון גובה טלסקופי ויציבות. יש הליכונים בהם ניתן לקפל פנימה את הרגליים בלחיצת כפתור פשוטה בלבד. המטרה בהליכון אלו היא להקל על המשתמש ולחסוך במקום בתוך הרכב או בארונות אחסון. בנוסף, הליכון כולל גומיות איכותיות לרגליים וריפודים בידיים המאפשרים החזקה יציבה.

 

ההבדלים בין סוגי הליכונים שונים

 

ההבדלים בין סוגים שונים של הליכונים מתבטאים בעיקר במפרט הטכני. אלו הנושאים העיקריים שכדאי לבדוק כאשר רוכשים הליכון מתקפל:

 

א. מידות – פרטים על גובה התחלתי ומקסימאלי, רוחב חיצוני ופנימי וקוטר גלגלים בבחירת הליכון הכולל גלגלים חשובים לקביעת אופי השימוש בהליכון. את המידות ניתן לברר באמצעות יצירת קשר עם חברות העוסקות במכירת הליכונים, או לחילופין באמצעות בדיקה של המפרט המופיע על גבי המוצר.

 

ב. משקל – יש משמעות גם למשקל של ההליכון. בניגוד למה שנהוג לחשוב, משקל גבוה לא מעיד בהכרח על יציבות משופרת. היום ניתן להשיג יציבות אופטימאלית של הליכון גם במשקל נמוך העומד על 2-3 ק"ג בלבד. בנוסף, חשוב להביא בחשבון את ההתניידות של בעלי מוגבלויות באמצעות הליכון ולזכור את החשיבות של משקל נמוך ככל האפשר.

 

ג. חומר גלם – האפשרויות העיקריות עבור ייצור הליכונים כוללות שימוש באלומיניום, מתכת ופלדת אל חלד. המטרה היא לעזור לעמידות של ההליכון ולהבטיח את יעילותו גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים. עדיף להשקיע ברכישה של הליכון מתקפל המיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר.

 

ד. אחריות – אחריות לתקופה של שנה אמורה להספיק עבור מי שרוכש בפעם הראשונה הליכון מתקפל. אחריות כזו תספק עבור המשתמש פיצוי בכל מקרה של תקלה או נזקים.

 

כיצד נקבע המחיר של ההליכון?

 

התאמה אישית של הליכון ובחירה בין כלי עזר עם או בלי גלגלים היא לא הפרמטר היחיד המשפיע על המחיר. כדאי לבדוק האם העלות הראשונית כוללת משלוח עד הבית, לבדוק את זמן האספקה ולברר מאיזה מחיר ניתן לקבל משלוח חינם. במידה ומגיעים אל חברה או אולם תצוגה על מנת לרכוש הליכון, יש חשיבות להשוואה בין הדגמים השונים. רצוי להתייעץ עם אורטופד או רופא לגבי אביזרים נלווים מומלצים עבור הליכון ובכל מקרה להקפיד על כללי הבטיחות.

 

בימים הראשונים של שימוש בהליכון מתקפל רצוי לללכת בזהירות ולבדוק את מגבלות התנועה. באופן עקרוני, ניתן להתרגל אל ההליכון בתוך זמן קצר ואין צורך בתפעול מסובך שלו. הליכון בנוי לצורך מענה על כל הצרכים של בעלי מוגבלויות. בין אם מדובר על מבוגרים, קשישים או בני גיל הזהב, ההליכון הוא כלי עזר מומלץ הזוכה להצלחה. המחיר של ההליכון משתלם בהשוואה לתועלת שהוא מעניק ולאופן בו הוא תורם עבור שיפור איכות החיים של המשתמשים. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.