forums

האם ההורים שלכם נמצאים בידיים טובות?

כאשר הוריכם מגיעים לגיל מבוגר במיוחד, בחלק מהמקרים אתם תבקשו לשכור מטפל או מטפלת, אשר ידאגו להם. כידוע לכם, המטפלים הם אנשים שקרובים מאד להורים של כל אחד ואחת מאתנו. הם דואגים להאכיל אותם ולהכין להם אוכל, הם מסייעים להם להתלבש ולהתקלח, הם מפנים את הצרכים שלהם, ובעצם זה מגיע למצב שבו ההורים שלנו תלויים לחלוטין באותם מטפלים.
 
האם ההורים שלכם נמצאים בידיים טובות?
אין ספק שחלק גדול, ולמעשה הרוב המכריע של המטפלים עושה עבודה נהדרת, ובעצם נותן שירות מעולה - אך לצערנו נחשפו גם מקרים שבהם היו מטפלים שלא רק שלא נתנו שירות הולם, אלא אף פחות מכך - הם התעללו באותם אנשים זקנים. היו מקרים מזעזעים שבהם התגלה שלא פינו את הצרכים של הקשישים, לא הקימו אותם מהמיטה, לא עזרו להם להתקלח, ועוד מקרים מצערים. אם כך, איך תוכלו לעקוב אחרי המטפלים? לרוב הפתרון הוא פשוט-  להתקין מצלמות אבטחה.

 

איך המצלמות יסייעו למעקב?

  • תיעוד חי - בעזרת התקנה של מצלמות אבטחה, אתם יכולים לקבל תיעוד חי לכל מה שמתרחש בבית של ההורים שלכם בכל רגע נתון. זה אומר שאתם יכולים להתחבר למערכת דרך הטלפון הסלולרי שלכם, המחשב בבית או המחשב במשרד, ולקבל משם מידע מלא. כך, גם אם חס וחלילה אתם תגלו שיש בעיה עם המטפלים וההורים שלכם - אתם תוכלו להגיע בזמן אמת לבית ההורים שלכם ולטפל בכך. זה לא פעם עוזר למנוע אסונות של ממש, וגם מאפשר לכם להבין האם יש התנהגות מוזרה שצריך להפסיד.
  • מצלמות מוסלקות - במקרים רבים, חשוב מאד להתקין מצלמות אבטחה נסתרות, ולא בהכרח גלויות. מדוע? אולי יש חשש שהמטפל ידע מתי מצלמים אותו ומתי המצלמה עוקבת אחריו, ואולי מול המצלמה הוא יתנהג אחרת - אך כאשר הוא יהיה באזור לא מצולם הוא עלול להיות בעייתי. לעומת זאת, כשהמטפל כלל לא יודע שמצלמים אותו, הוא יתנהג באופן טבעי וכמובן יחשוף את פרצופו האמיתי - וכך אתם תוכלו לדעת האם באמת מדובר על מטפל טוב, או על אדם שצריך להיזהר ממנו.
  • תיעוד חשוב להמשך - חשוב מאד לזכור כי מערכות של מצלמות אבטחה לא מסייעות רק במעקב חי, וניתן גם לשמור את החומר שהן מתעדות. זה אומר שאם יש לכם תיעוד שבו המטפל  פגע בהורים שלכם, הדבר יוכל לשמש עבורכם כראיה משפטית לכל דבר ועניין, ויאפשר לכם ולהורים לקבל את הפיצויים שאתם זכאים להם - ולמטפל שסרח לבוא על עונשו.
 

והאם זה חוקי?

חשוב מאד לדעת שמאחר שהבית של ההורים שלכם הוא בבעלות פרטית לחלוטין, הרי שכל עוד הם מודעים לעניין הנדל"ן או שהבית הוא בבעלותכם - אין שום בעיה בהתקנה של מצלמות האבטחה, והדבר חוקי לחלוטין. חשוב מאד להיות מודעים לנושא זה משום שכאמור לצערנו היו בעיות בעבר - וחשוב שתדעו שהמטפל אכן נותן שירות הולם.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
התקנת מעקות ברזל בדיור מוגן
מעקה חייב להיות חלק בלתי נפרד מחלל הפנים והחוץ בכל סוג של מוסד דיור מוגן. במאמר הבא נסביר איך בוחרים את המעקה המתאים.
לקריאה
מערכות לחימום מים בדיור מוגן
מוסדות דיור מוגן מחייבים התאמה רלוונטית של פתרונות זמינים לחימום מים לכל אורך השנה. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין המערכות, כיצד בוחרים את הדוד המתאים ומה נדרש כדי לחבר אותו לבניין
לקריאה
היערכות למצב חירום בדיור מוגן
מאות בתי דיור מוגן פועלים ברחבי הארץ ומספקים איכות חיים לבני גיל הזהב. אלא שמעבר לשגרת הפעילויות היום-יומית, על המבנים הללו להיות ערוכים לשעת חירום, עם דגש מרכזי על אירועי שריפה. כיצד ניתן להיות ערוכים מבעוד מועד לכל צרה שלא תבוא? על כך בכתבה הבאה.
לקריאה
חידושים אחרונים בתחום הקלנועיות
הקלנועית הינה כלי רכב אשר נמצא לרוב בשימוש של בני הגיל השלישי. היא מקלה את החיים של אוכלוסייה זו ומאפשרת נסיעה נוחה למרחקים קצרים. המאמר הבא מציג את החידושים האחרונים בתחום הקלנועיות אותם מוטב שתכירו טרם רכישת קלנועית חדשה.
לקריאה
נוהל הפעלת מצב חירום בבתי אבות
מצב חירום בבית אבות יכול להיות מלחיץ במיוחד. מדובר במקום גדול מאוד שיש בו מאות דיירים כאשר המצב הפיזי שלהם לא מאפשר להם להגן על עצמם. מה עושים במצב כזה?
לקריאה
מערכות אוורור בבית אבות
אי אפשר לזלזל בבחירה שלהם כי הם יהיו שם לצדנו בקיצים הכי חמים, וגם בבית אבות צריך לדעת לבחור אותם נכון. אלו אפשרויות יש ולמה צריך לשים לב? לאווירה נעימה ביותר יש כמה דברים שכדאי לדעת.
לקריאה
הובלת תכולת דירה לאחסנה כשעוברים לדיור מוגן
כשעוברים לדיור מוגן בגיל השלישי יש קושי רב בהשארת הציוד שנשאר מאחור, חשוב למצוא את הפתרונות הנכונים למצב העדין. אחסון חלק מתכולת הדירה זהו רעיון טוב שיכול להיות הפתרון.
לקריאה
טיפול בהצפות בבתי אבות
כשאנחנו עוברים לבית אבות, מדוע אנחנו עושים זאת? בסופו של דבר, עבור רבים מאתנו לא מדובר במעבר פשוט כל כך – אך בכל זאת המעבר הזה הוא מתבקש משום שרק כך ניתן להבטיח את איכות החיים הגבוהה ביותר בגיל השלישי.
לקריאה
מקרים חריגים בבתי אבות
גם ככה מאוד קשה לשלוח את ההורים האהובים שלנו לבית אבות, כך שגילוי מקרים חריגים בהתנהגות כלפי אותם מבוגרים יכולה להיות הקש שישבור את גב הגמל ולזרז אותנו להוציא אותם משם. מקרים חריגים כאלו תועדו במצלמות אבטחה מספר פעמים והם מגוונים, נוראיים ומדאיגים.
לקריאה
טיפים לבחירת דירה בדיור מוגן
עוברים לדיור מוגן? הנה מספר טיפים אשר יסייעו לכם לבחור דירה מתאימה, שתענה על צרכי בני הגיל השלישי בצורה האופטימלית.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.