forums

נכד חדש במשפחה? הנציחו את הרגעים היפים

מזה שנים רבות מהווה הצילום המשפחתי חלק מחייהם של מיליוני בני אדם ברחבי העולם כולו. ולמזלנו, העידן הדיגיטלי מאפשר לנו בקלות רבה להיות בעלים של מצלמה ולהנציח רגעים רבים בחיינו.
 
נכד חדש במשפחה? הנציחו את הרגעים היפים
הצילום נוגע בכולנו, בין אם אנחנו מצלמים כדי להנציח רגעים פרטיים ומשפחתיים חשובים, ובין אם משתמשים בצילום לצרכי פרסום ולמטרות עסקיות.

 

מציאות זו מעלה את השאלה, למה אנחנו מצלמים?

 

ובכן, עבור חלק מהאנשים הצילום הכרחי כמו הנשימה. הצילום מהווה עבורם חלק בלתי נפרד מזהותם, כמו הבגדים שהם לובשים, המוסיקה לה הם מקשיבים, האנשים אליהם הם מתחברים והערכים שחשובים להם. זה מי שהם. לאחרים זהו תחביב מהנה, דרך להעביר את הזמן הפנוי או אמצעי ללכוד רגעי משפחה קטנים ויקרים ולהנציחם באמצעות צילומי משפחה. לא משנה מהי רמת המעורבות האישית שלכם במלאכת הצילום, לצלם זה משהו שכולם אוהבים לעשות.

 

אולי יש לכך הסבר פסיכולוגי עמוק יותר ואהבת הצילום נובעת מכך שזמנו של האדם על פני האדמה הוא קצוב, והמצלמה מאפשרת לשמר את אירועי העבר הרחוק, שאולי חמקו מהזיכרון. הצילום מאפשר להעביר את הזיכרונות הללו לידיהם של הדורות הבאים. הצילומים הן החוויות שעברנו במהלך החיים שלנו. כל צילום מנציח רגע מסוים, ואוסף הצילומים מאפשר מבט לחיים שלנו. בסופו של דבר הכול מסתכם באמת אחת פשוטה – היכולת לראות את אותו רגע שהנצחנו וגרם לנו אושר רב.

 

צילומי משפחה עם הנכד החדש

צילום התינוק שזה עתה נולד חשוב מאוד לבני המשפחה כי הוא מתעד רגע מיוחד מאוד בחייו של הילד. כיוון שתקופת הינקות עוברת מהר מאוד, ההורים והסבים מנסים להקפיא ולשמר את הזיכרונות באמצעות לחיצה על המצלמה בכול רגע שהם עם התינוק החדש.

 

ואם מדובר בנכדים, זוהי הזדמנות נהדרת להשאיר בידיהם מזכרת בצורה של צילומים עם סבא וסבתא, שיוכלו להעביר הלאה לילדים שלהם כשיגדלו.

 

היום, תנוחת הצילום הטבעית היא שם המשחק. כשלכולם יש טלפון חכם או טבלט עם מצלמה – האנשים מרבים ללחוץ על המצלמה ולצלם כול דבר כול הזמן. ואפילו המילה "סלפי" הפכה למילה רשמית כשנכנסה למילון אוקספורד ב-2013 והיא מתייחסת לתמונה שבה האדם מצלם את עצמו. כסבא וסבתא תוכלו גם אתם להחזיק את התינוק על הברכיים ולעשות סלפי נחמד משלכם.

 

לקבל את המיטב על ידי צילום מקצועי

 

כשמתחילים להיוולד הנכדים, משפחות רבות מבקשות לערוך תצלום משפחתי שכולל את כול "השבט". צילום של סבא וסבתא במרכז ומסביבם הילדים, הנכדים ואפילו הנינים, הוא מזכרת מדהימה. לפעמים עדיף לבחור בצלם מקצועי לביצוע צילום שכזה, כדי שאפשר יהיה לתפוס במצלמה את כול בני המשפחה בתמונה אחת איכותית וברורה.

 

כמעט ואין צילום שיכול לנצח צילומים שאותם מבצעים צלמים מקצועיים. הם יכול לעזור להנציח תמונות בלתי נשכחות של כול אירוע משפחתי חשוב, כמו ברית מילה או מסיבת יום הולדת של סבא או סבתא שאליה מגיעים הילדים והנכדים. צלמים מקצועיים יכולים להפיק תמונות באיכות גבוהה בעזרת הציוד המתקדם שבו הם משתמשים. תמונות שגם ינציחו את האישיות האמתית של המצולמים.

 

צלמים מקצועיים יכינו גם קובץ דיגיטלי של כול התמונות, אותו אפשר לשמור במחשב או על גבי תקליטור, ואף להכין אלבום תמונות מפואר שמתעד את האירוע המצולם.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.