forums

מתנות מומלצות לגיל השלישי

האם אתם מחפשים מתנה נחמדה לחבריכם בגיל השלישי? מעוניינים במתנה לבני הזוג? להורים? הגעתם למקום הנכון. פעמים רבות
 
מתנות מומלצות לגיל השלישי
פעמים רבות, אנשים מתלבטים האם ישנן מתנות מומלצות במיוחד עבור קבוצת הגיל השלישי, והאם לקבוצה זו יש לעתים רצונות שונים במתנות. נכון שבחלק מהמקרים, ישנם אנשים מבוגרים - שישמחו לקבל מתנה שאותה נקנה בדרך כלל לבני ה20. עם זאת, כמובן שיש גם לא מעט מקרים, שבהם בני ובנות הגיל השלישי ישמחו למתנות ספציפיות, אשר תואמות את גילם. במאמר זה, נסקור כמה מתנות מומלצות במיוחד עבורם, בכדי שאתם תוכלו לבחור את המתנות הטובות ביותר, וגם תקבלו רעיונות מיוחדים.

 

אז מה אפשר להעניק?

  • שמיכה עם שרוולים - זו אחת המתנות המהנות ביותר, הנעימות ביותר, ואף השימושיות ביותר. מבוגרים רבים מתלוננים שבגיל מבוגר יותר, הם נעשים רגישים יותר לקור. הפתרון לקור הוא לרוב להתלבש חם או להתכסות בשמחה, אולם זה יוצא לעתים מסורבל ולא נעים במיוחד. לכן, המתנה הנהדרת של שמיכה עם שרוולים היא פשוט מושלמת! מדובר על שמיכה ענקית, עשויה מבד פליז מחמם ונעים במיוחד למגע. עם זאת, השמיכה מצוידת כאמור בשני שרוולים כך שניתן ללבוש אותה בצורה מסוימת, וללכת איתה ממקום למקום, כשהיא תמיד מחממת ועוטפת אותנו.
     
  • משקפי קליק - מדובר על מתנות מומלצות שהן קצת יותר יקרות, ולכן מתאימות למבוגרים שקרובים אליכם במיוחד. מדובר על זוג משקפיים, אשר צורת הפתיחה והסגירה שלו היא ייחודית. אלו משקפיים שאינן מולבשות בצורה רגילה - אלא ניתן לנתק למעשה את שני חלקי המשקפיים בדיוק באמצע שלהן. זו מתנה נהדרת למשל למבוגרים שזקוקים למשקפי קריאה חלק מהזמן, אך לא לכל הזמן - וכך הם יכולים להוריד ולחבוש את המשקפיים בצורה מקורית ונהדרת.
  • מחזיק ספר - הגיל המבוגר מביא איתו יותר זמן פנוי, ומבוגרים רבים בגיל השלישי מעוניינים לנצל את התקופה הזו בשביל לקרוא יותר ספרים. בכדי שהקריאה תהיה נוחה במיוחד, הם זקוקים כמובן למחזיק ספר. מחזיק הספר בעצם מחזיק את הדפים של הספר ומונע מהם לזוז בשל תנועת האוויר. כך אפשר לפתוח את הספר בכל עמוד, לשבת עם כוס קפה בצד, ולקרוא בצורה פשוטה ונוחה בספר- וברור שמדובר על מתנה מומלצת ונהדרת.
     
  • מנורה וזכוכית מגדלת לספר - אפשר לקנות סט מיוחד שעוזר מאד למבוגרים לקרוא וליהנות מספרים. מדובר על סט שכולל גם פנס תאורה לספר, וגם זכוכית מגדלת. כך האדם יכול לשבת ולקרוא את הספר גם אם מסביבו חשוך, מבלי להדליק את האור בחדר (למשל, כדי לא להעיר את בני הזוג). זכוכית המגדלת מאפשרת כמובן לקרוא את הטקסט בצורה נוחה יותר, במידה ומתקשים.
 

ויש עוד שפע רעיונות

כמובן שיש עוד מתנות מומלצות נהדרות שתוכלו לקנות עבור בני הזוג, הורים, ובני המשפחה והחברים שלכם. זכרו שכל גיל הוא סיבה למסיבה - ולכן כדאי להשקיע במתנה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  תעניקו ליקירכם ולכם חוויה בלתי נשכחת
מה דעתכם על תכנית בישול משפחתית, שכולה שלכם? תכנית שכוללת מתכונים משפחתיים שעוברים אצלכם, במשפחה, מדור לדור, וגם מתארת קוריוזים ואירועים מצחיקים, מתקופות שונות בחייכם? הנה ההזדמנות שלכם להנציח זיכרונות ילדות, טעמים שאתם אוהבים ומתכונים בלתי נשכחים. תכנית הבישול סודות מהמזוודה תיקח אתכם למסע משפחתי פרטי ותשאיר לכם ולבני משפחתכם מזכרת נפלאה. https://www.facebook.com/pages/%D7%A1%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%94%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%95%D7%94/815977091797038
סודות מהמזווה (11.4.15)
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.