forums

הטיפים שיעזרו לכם לשמור על אווירה נעימה בבית

לפעמים זה מרגיש, שהמשימה של ניקיון הבית היא פשוט בלתי אפשרית. אתם מנקים ומנקים, והבית שוב ושוב מתלכלך - ואתם מרגישים שאתם ממש במרוץ נגד הזמן.
 
הטיפים שיעזרו לכם לשמור על אווירה נעימה בבית
לפעמים זה מרגיש, שהמשימה של ניקיון הבית היא פשוט בלתי אפשרית. אתם מנקים ומנקים, והבית שוב ושוב מתלכלך - ואתם מרגישים שאתם ממש במרוץ נגד הזמן. מה כבר ביקשתם? בסך הכל לשמור על אווירה נקיה ונעימה בתוך הבית, לכל בני המשפחה וגם לאורחים. אתם צודקים שהמשימה של ניקיון הבית יכולה להיות מאתגרת, ולכן אנו מציגים בפניכם כמה טיפים קטנים, שיעשו את ההבדל הגדול עבורכם, ויעזרו לכם לשמור על הניקיון בבית, בכמה צעדים פשוטים.

 

 

כך תשמרו על הניקיון בצורה פשוטה

 

  • העבירו מטלית במקלחת ובכיור - מרגישים שהמשימה של ניקיון המקלחת והכיור היא קשה, כוללת יותר מידי חומרים, והלכלוך לא יורד? אתם צודקים כמובן. אם אנחנו ננסה בכל חודשיים לנקות מחדש את המקלחת והכיור, ניתקל בלכלוך עקשן מאד, ונעשה שימוש בחומרים כימיים בעיתיים למדי. הפתרון החלופי הוא הרבה יותר פשוט. סיימתם להשתמש במקלחת? קחו מטלית לחה, והעבירו אותה על האזורים הרגישים שנוטים להתלכלך. ככה בכל פעם אתם תנקו מעט לכלוך במשך כמה שניות בצורה פשוטה וקלה - ולא תתענו על כך. חשוב לציין שגם אם שוכחים יום או יומיים זה לא אסון גדול - המטרה היא יותר לשמור על שגרה קבועה של ניקיון לאורך זמן.
 

  • לא להעמיס בגדים בארון - אם תהיתם למה הבגדים שלכם מתלכלכים ומתבלגנים, הסיבה לכך היא פשוטה - אתם כנראה מעמיסים יותר מידי בגדים בארון שלכם. ברגע שיש פחות בגדים, הארון יותר מאוורר, יש פחות ריחות לא נעימים, וגם קל יותר לנקות את הארון, וקל יותר למצוא את הבגדים ולשמור על סדר. אבל איך מצמצמים את כמות הבגדים? אפשרות אחת היא לזרוק או לתרום עודפים. אם בכל זאת תרצו לשמור - העבירו בינתיים את העודפים לחלק העליון בארון, או שימו מתחת למיטה. הרעיון הוא לשמור על החלק המרכזי בארון מאוורר ומסודר.
 

  • התקינו רשתות לחלונות - טיפ חשוב מאד, הוא להקפיד על התקנה של רשתות לחלונות בבית שלכם. תפקיד של רשתות לחלונות הוא קודם כל כמובן, למנוע חדירה של מזיקים פנימה, אבל האמת היא שיש להם עוד תפקיד נוח מאד בדרך - הם עוזרים מאד לחסום כניסה של אבק ולכלוך פנימה לבית שלכם, ומבחינה זו, הם מסייעים מאד לניקיון. עם זאת, שימו לב כי הרשתות בעצמן, עלולות לספוג לכלוך. לכן, מומלץ פעם בשבוע לעבור עליהן עם מטלית לחה. זהו ניקיון פשוט מאד ומהיר - שישמור עליהן ועל הבית כולו נקי.
 

ואל תשכחו לשתף את כולם
 

עוד דבר שצריך לזכור הוא שאתם ממש לא צריכים לנקות לבדכם את הבית! אם יש עוד מישהו שגר אתכם - הוא צריך להתחלק אתכם בכל מטלות הניקיון בבית. זה נכון כשמדובר על שותפים או בני זוג - אבל גם אם יש לכם ילדים, הרי שהחל מגיל מסוים, אפשר וצריך לתת להם משימות של ניקיון וסדר, וגם הם צריכים לקחת חלק בכלל המטלות בבית.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.