forums

הסרת כתמים, קעקועים וקמטים בכל גיל

גם בגיל הזהב אפשר לשמור על מראה חיצוני זוהר ומרשים. במאמר הבא נציג את פתרונות הטיפוח הטובים ביותר ונצביע על היתרונות שלהם לגברים ונשים
 
הסרת כתמים, קעקועים וקמטים בכל גיל
טיפולים קוסמטיים צריכים לעמוד בראש סדר העדיפויות של גברים ונשים בגיל הזהב. בעזרת טיפולים מן הסוג הזה ניתן לשפר את תחושת הביטחון, את הדימוי העצמי ואת המראה החיצוני.

 

אלו התופעות הפיזיולוגיות המצביעות על הצורך בטיפולים קוסמטיים בגיל הזהב:

 

  • עור מקומט ורפוי
  • כתמי עור
  • צלקות
  • שיעור יתר באיזור הפנים
  • נסיגת שיער הראש לאחור
  • צלוליטיס
  • שומן באיזורים שונים בגוף
  • חזה נפול
 

טיפולים קוסמטיים מהסוג של הסרת כתמים או קמטים עולים בקנה אחד עם הצרכים של בני גיל הזהב. מעבר לכך, כיום יש מגוון רחב של טכניקות שיכולות לעזור בהסרת קעקועים. אלו טיפולים שמתאימים לקשישים בבתי אבות ודיור מוגן ואפשר לבצע אותם בסטודיו ייעודי.

 

טיפולים עבור הסרת כתמים, קמטים וקעקועים

 

יש כמה טיפולים חשובים אותם כדאי להכיר בגיל הזהב:

א. ניתוח למתיחת פנים – זהו ניתוח שכיח שיכול להתבצע עבור מתיחת פנים חלקית או מלאה. היתרון של ניתוח למתיחת פנים הוא שאחריו הקמטים נעלמים. בנוסף, המראה הצעיר יכול לשוב לפנים של גברים ונשים המבצעים את הניתוח בגיל המבוגר.
 

ב. טיפולי בוטוקס או רדיאס – הדגש בטיפולים אלו הוא על הזרקת חומרים לאיזורים בפנים הסובלים מהצטברות גדולה של קמטים. הטיפולים מיועדים עבור מילוי קמטים ואפשר להשתמש בהם גם כדי למנוע הופעת כתמים.
 

ג. טיפולי לייזר – טכנולוגיית הלייזר נמצאת בשימוש בשנים האחרונות והיא נפוצה בקרב בני גיל הזהב. טיפולי לייזר נחשבים בטוחים ואמינים, הם מתאימים להסרת קעקועים כמעט מכל חלקי הגוף ואפשר להיעזר בהם כדי לפרק את הקשר של הפיגמנטים בתת העור. טיפולי לייזר מתאימים לכתמי עור שונים ולאיפור קבוע. החיסרון שלהם הוא שלא כל צבע ניתן להסיר, לכן חשוב לתאם פגישת היכרות עם אנשי מקצוע.
 

איך בוחרים מכון קוסמטיקה בגיל הזהב?

הבחירה במכון קוסמטיקה היא תנאי להצלחת טיפולים עבור הסרת כתמים, קמטים וקעקועים. גברים ונשים בגיל הזהב שרוצים להשיג מראה זוהר לא יכולים להרשות לעצמם לוותר על ליווי מקצועי מהרגע הראשון. ראשית, כדאי לקבל המלצות על מכוני קוסמטיקה ולהגיע לפגישת היכרות לא מחייבת. שנית, חשוב לשאול על הניסיון של המטפלים הקוסמטיים ועל ההכשרה שלהם. אפשר להשוות בין מכוני קוסמטיקה על פי הצעות מחיר, להתייעץ עם חברים ובני משפחה ולהתחיל בטיפול בסיסי לפני שעוברים לטיפולים גדולים יותר.

 

לסיכום, טיפול קוסמטי בגיל הזהב משיב לעור את המראה הרענן והוא מומלץ עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. הטיפולים מתאימים עבור קמטים וכתמים וניתן להשתמש בשיטות המתקדמות גם לצורך הסרת קעקועים.

 

המאמר נכתב על ידי צוות http://maestrolaser.com המתמחים בטיפול והסרה של קעקועים, חידוש העור, כתמים קמטים ופיגמנטציות שונות.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.