forums

בית אבות לתשושי נפש

במאמר שלפניכם נסביר על תשושי נפש ועל הדרך שבה בית אבות לתשושי נפש יכול לעזור למצבם. נוסיף ונדבר על הדרך הנכונה והקלה ביותר לבחירת בית אבות שכזה, עבור ילדים להורים שמעוניינים לעבור לאחד מבתי האבות הפזורים ברחבי הארץ. אנו מקווים שהמידע שנספק בכתבה זו יעזור לכם, ולאלו הקרובים לכם, לעשות את ההחלטה הנכונה בדבר המעבר למוסד רפואי בטוח ואיכותי שיכסה אתכם מכל הכיוונים.
 
בית אבות לתשושי נפש

מהם תשושי נפש?

תשושי נפש הוא מונח מקובל לאנשים הלוקים במחלה המשפיעה על התפקוד היומיומי שלהם. מחלות כמו אלצהיימר, דמנטיה ועוד. מחלות תשישות נפש נגרמות בדרך כלל בשל תפקוד לוקה בחסר של המוח. הן יופיעו אצל צעירים שהשתמשו בסמים בצורה שפגעה בתפקוד המוחי שלהם, או בקרב בני גיל הזהב שסובלים מהידרדרות טבעית במצב המוח ובמערכת העצבים של הגוף. ישנם בתי אבות לתשושי נפש המתמחים במחלות מסוגים מסוימים, בעוד בתי אבות אחרים מיועדים לתשושי נפש באופן כללי ואינם מתמחים במחלה כזו או אחרת. אבחון תשושי נפש נעשה באמצעות פסיכוגריאטר המתמחה באבחון מחלות הפוגעות בתפקוד היומיומי, פיזי ונפשי. ישנן דרכים רבות הכוללות מבחנים ושאילת שאלות לזיהוי התופעה בקרב מבוגרים. מחלות תשישות נפש הן בלתי הפיכות, ולכן ההתערבות הרפואית היחידה שיכולה להתבצע היא טיפול והגנה מרביים על המטופל. זיהוי נכון ומוקדם של המחלה יאפשר למטופל לסיים את חייו בכבוד עד כמה שניתן.

 

כיצד בית אבות לתשושי נפש יכול לעזור?

בכל בית אבות לתשושי נפש שמספק שירותים מקצועיים ואיכותיים תוכלו למצוא את כל התנאים לחיים בכבוד ובמרב הנוחות עבור תשושי הנפש שבהם בית האבות בא לטפל. הצוות המקצועי מורכב מאחיות, אנשי רפואה מתקדמת ואנשי סגל רפואי אחרים שעוסקים במשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע בבריאותם, ביטחונם ורגיעתם של המטופלים. בגלל ההשגחה הצמודה והטיפול המיוחד שתשושי נפש זקוקים להם, הסגל הרפואי דואג לקרבה גבוהה של אנשי הצוות הנדרשים לביצוע המטלות היומיומיות הנדרשות לשמירה על המטופלים בבית האבות. כמובן שבמתקן רפואי כזה תוכלו למצוא את כל המכשירים, החדרים, השירותים והנוחיות הנחוצים לאנשים השוהים במקום.

 

טיפים לבחירת בתי אבות

אם אתם עוזרים להוריכם להירשם לבית אבות שייטיב עימם, בוודאי תרצו שהם יעברו למקום שנמצא בקרבתכם, על מנת שתוכלו לעזור להוריכם, לטפל בהם ולבוא לבקרם מפעם לפעם. נסו לאתר את בתי האבות שאתם סומכים עליהם בקרבת מגוריכם הקרובה, וצאו יחד עם הוריכם לביקורי יום ולילה בכל אחד מהמוסדות. אם לאלו מביניכם שהולכים לשהות במקום יש הנחיות רפואיות מיוחדות, הגבלות או דרישות יוצאות מן הכלל, יש להביאן עמכם אל הפגישה עם אנשי הסגל הרפואי בעת הביקור במקום. שוחחו עם הרופא המטפל ועם העובדים של המקום, ונסו להבין את הרגשת השוהים במקום.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
התקנת מעקות ברזל בדיור מוגן
מעקה חייב להיות חלק בלתי נפרד מחלל הפנים והחוץ בכל סוג של מוסד דיור מוגן. במאמר הבא נסביר איך בוחרים את המעקה המתאים.
לקריאה
מערכות לחימום מים בדיור מוגן
מוסדות דיור מוגן מחייבים התאמה רלוונטית של פתרונות זמינים לחימום מים לכל אורך השנה. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין המערכות, כיצד בוחרים את הדוד המתאים ומה נדרש כדי לחבר אותו לבניין
לקריאה
היערכות למצב חירום בדיור מוגן
מאות בתי דיור מוגן פועלים ברחבי הארץ ומספקים איכות חיים לבני גיל הזהב. אלא שמעבר לשגרת הפעילויות היום-יומית, על המבנים הללו להיות ערוכים לשעת חירום, עם דגש מרכזי על אירועי שריפה. כיצד ניתן להיות ערוכים מבעוד מועד לכל צרה שלא תבוא? על כך בכתבה הבאה.
לקריאה
חידושים אחרונים בתחום הקלנועיות
הקלנועית הינה כלי רכב אשר נמצא לרוב בשימוש של בני הגיל השלישי. היא מקלה את החיים של אוכלוסייה זו ומאפשרת נסיעה נוחה למרחקים קצרים. המאמר הבא מציג את החידושים האחרונים בתחום הקלנועיות אותם מוטב שתכירו טרם רכישת קלנועית חדשה.
לקריאה
נוהל הפעלת מצב חירום בבתי אבות
מצב חירום בבית אבות יכול להיות מלחיץ במיוחד. מדובר במקום גדול מאוד שיש בו מאות דיירים כאשר המצב הפיזי שלהם לא מאפשר להם להגן על עצמם. מה עושים במצב כזה?
לקריאה
מערכות אוורור בבית אבות
אי אפשר לזלזל בבחירה שלהם כי הם יהיו שם לצדנו בקיצים הכי חמים, וגם בבית אבות צריך לדעת לבחור אותם נכון. אלו אפשרויות יש ולמה צריך לשים לב? לאווירה נעימה ביותר יש כמה דברים שכדאי לדעת.
לקריאה
הובלת תכולת דירה לאחסנה כשעוברים לדיור מוגן
כשעוברים לדיור מוגן בגיל השלישי יש קושי רב בהשארת הציוד שנשאר מאחור, חשוב למצוא את הפתרונות הנכונים למצב העדין. אחסון חלק מתכולת הדירה זהו רעיון טוב שיכול להיות הפתרון.
לקריאה
טיפול בהצפות בבתי אבות
כשאנחנו עוברים לבית אבות, מדוע אנחנו עושים זאת? בסופו של דבר, עבור רבים מאתנו לא מדובר במעבר פשוט כל כך – אך בכל זאת המעבר הזה הוא מתבקש משום שרק כך ניתן להבטיח את איכות החיים הגבוהה ביותר בגיל השלישי.
לקריאה
מקרים חריגים בבתי אבות
גם ככה מאוד קשה לשלוח את ההורים האהובים שלנו לבית אבות, כך שגילוי מקרים חריגים בהתנהגות כלפי אותם מבוגרים יכולה להיות הקש שישבור את גב הגמל ולזרז אותנו להוציא אותם משם. מקרים חריגים כאלו תועדו במצלמות אבטחה מספר פעמים והם מגוונים, נוראיים ומדאיגים.
לקריאה
טיפים לבחירת דירה בדיור מוגן
עוברים לדיור מוגן? הנה מספר טיפים אשר יסייעו לכם לבחור דירה מתאימה, שתענה על צרכי בני הגיל השלישי בצורה האופטימלית.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.