forums

סטנד אפ לגיל הזהב

בטוחים שכבר מיציתם את כל אפשרויות התעסוקה והפנאי לגיל הזהב? ראיתם כבר מספיק הצגות ואתם מכירים את כל הסרטים? או שאולי אתם עייפים מחוג אנגלית ותפירה? מסתבר שגם בגיל הזהב אפשר ליהנות, ואפילו בגדול. מופעי סטנד אפ מיוחדים לבני גיל הזהב מגלים את כל החלקים המצחיקים שאחרי גיל 80.
 
סטנד אפ לגיל הזהב

בודדים? אתם לא לבד

דייטינג? היכרויות מאוחרות? מרגישים בודדים ולא יודעים מאיפה, או עם מי להתחיל? נמאס לכם ללכת לישון לבד אבל שכחתם כבר איך להציע סרט לבחורה יפה? מסתבר שגם בנושא הזה יש לבני גיל הזהב לא מעט חוש הומור. אם אתם בטוחים שאתם לבד בסיפור הזה, תתפלאו לגלות שרבים מבני גיל הזהב מוצאים את עצמם מתמודדים עם אותן הסיטואציות ולא רק – אלא גם בוחרים לצחוק על העניין ולראות את הנקודה המשעשעת שבו.

 

אומרים לנו שיש סקס אחר

אבל לא רק דייטינג נמצא על הכוונת כשמדובר בסטנד אפ לגיל הזהב. נושאים מהותיים שרבים חושבים כי הם נשכחו, חוזרים לככב במרכז הבמה של בני הגיל השלישי. חשבתם שרק אתם תוהים על סקס בגיל השלישי? תתפלאו לגלות שאתם לא לבד יותר, טוב, לפחות לא כשמדובר במיטה. הגיל השלישי יוצר שותפויות חדשות ואילו מופעי סטנד אפ לגיל הזהב מגלים לנו כי יש חיים עשירים ומרתקים אחרי שהנכדים הולכים הביתה.

 

טכנולוגיה בגיל הזהב

התמודדויות עם חידושים טכנולוגיים מכניסות הרבה מהמבוגרים ללחץ, בעוד שאחרים מגיבים לעניינים אלו באדישות – אם הם מגיבים בכלל. בין אם אתם מאלו שנבהלים של הדור הטכנולוגי ובין אם אתם מהראשונים להתחדש באייפון או בגלקסי החדש (גם אלו ששואלים את עצמם עכשיו "מה זה???"), סטנד אפ לבני גיל הזהב יגלה לכם כי אתם לא לבד במערכה וכי למעשה, רוב בני הגיל השלישי מתמודדים עם אותן הדילמות, אותן השאלות ואותם הרגעים המביכים. רק שעכשיו, תוכלו להיות מובכים יחד.

 

צוחקים על החיים

מסתבר שגיל 80 הוא הגיל שממנו הכי קל לצחוק על החיים. ובעצם, מה הפלא. אחרי שכבר עברנו את הכל – מותר לנו לצחוק על כל העולם. הבדיחות הסטנדאפיסטיות של גיל 80 הופכות את החיים לבדיחה אחת גדולה ומעניקות את הפרופורציה האמיתית לכל דבר: בר חלוף אבל כל עוד הוא פה – למה לא לצחוק ממנו? הודות לסטנדאפיסטים מוכשרים ואיכותיים הופכים ערבי סטנד אפ לבני גיל הזהב להנאה רצופה ועונג מתמשך שמשאיר טעם טוב על הלשון הרבה אחרי שהמופע כבר נגמר.

 

יודעים איך ליהנות

מופעי סטנד אפ מודרניים מעניקים לרבים את ההנאה האמיתית הנוכחית, אחרי שרבים כבר מיצו את שאר אפשרויות הבילוי וההנאה הקיימות. בין אם מדובר בחוג אנגלית ובין אם מדובר בחוג תיאטרון, נדמה שבני הגיל השלישי יודעים איך ליהנות ולא מתכוונים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. כרטיסים למופעי הסטנד אפ לבני הגיל השלישי נמכרים שבועות מראש לפני קיום המופע ומוכיחים את מה שבעצם כבר אמרו לנו מזמן: "כשנגדל, נבין".



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  רוצה להגיע
אני מעוניין להגיע להופעה אשמח לקבל תאריכים קרובים שיש, רצוי במרכז הארץ.
יוני 0503720077 (1.3.16)
2.  רוצה להגיע
אני מעוניין להגיע להופעה לכן אשמח לקבל תאריכים קרובים, רצוי במרכז הארץ. נייד 0503720077
יוני  (1.3.16)
אולי יעניין אתכם גם :
האם חדרי בריחה מומלצים לקבוצות בגיל מבוגר?
חדרי בריחה הם טרנד חדש ומצליח בעולם הבילויים, חדרי הבריחה מציעים משימה נגד הזמן, האם תספיקו לצאת מהחדר בפחות מהזמן שניתן לכם. אנשים רבים בוחרים לבלות בחדרי בריחה והם ללא ספק סחפו אחריהם את כל חובבי המשחקים בכל גיל, גם בגיל מבוגר.
לקריאה
מופע בידור טלפתיה לגיל הזהב
יש כאלה שחושבים שאחרי גיל 70 החיים נגמרים אבל מי שבאמת מבין עניין ובאמת אוהב לצחוק וליהנות מבין שזה בדיוק הגיל שבו החיים מתחילים להיות מהנים במיוחד. במאמר זה נציג בפניכם אופציה מעניינת ולא שגרתית לבילוי הבא שלכם.
לקריאה
נופש ואירועים ייחודיים לגיל השלישי
גם בני הגיל השלישי רוצים ליהנות, לנוח, ולנפוש לפעמים, ועל כן יש צורך בהפקת נופשים ואירועים אשר מתאימים בדיוק ליכולותיהם ולצרכיהם של בני הגיל השלישי. מאחר ובני גיל הזהב כבר ראו וחוו הרבה מאוד דברים לאורך חייהם צריך לנסות למצוא דרכים להפתיע ולרגש אותם מחדש.
לקריאה
סטנד אפ לגיל הזהב
בטוחים שכבר מיציתם את כל אפשרויות התעסוקה והפנאי לגיל הזהב? ראיתם כבר מספיק הצגות ואתם מכירים את כל הסרטים? או שאולי אתם עייפים מחוג אנגלית ותפירה? מסתבר שגם בגיל הזהב אפשר ליהנות, ואפילו בגדול. מופעי סטנד אפ מיוחדים לבני גיל הזהב מגלים את כל החלקים המצחיקים שאחרי גיל 80.
לקריאה
ארגון כנסים לבני גיל הזהב
ארגון תערוכות וכנסים הוא תמיד הפקה מורכבת, שצריכה להתבצע ביד מאוד בטוחה ומדויקת. זה נכון כשמדובר בתערוכות בינלאומיות גדולות, וזה נכון גם כשמדובר בתערוכות ובהפקות הרבה יותר קטנות. אז מה עושים ואיך מוודאים שהכנס או התערוכה יצאו לפועל כמתוכנן? את כל התשובות תמצאו כאן.
לקריאה
הטבות בשלייקס לבני הגיל השלישי
שלישי בשלייקס היא יוזמה חדשה ומבורכת במיוחד של השר אורי אורבך ז"ל שעמד בראש המשרד לאזרחים ותיקים. החברה המוציאה לפועל את היוזמה היא לא אחרת מחברת "סטייל – ניהול והפעלת מועדוני לקוחות בע"מ", המפעילה את מועדון "ותיקים ונהנים". במאמר שלפניכם נפרט אודות הטבות שלישי בשלייקס לבני הגיל השלישי המגיעות להם מדי שבוע ושבוע.
לקריאה
בילוי במוזיאונים עם הנכדים
אם אתם מחפשים דרך מיוחדת במינה לבלות עם הנכדים, בילוי במוזיאונים יכול להיות בחירה מצוינת – עבורם ועבורכם. אולי במחשבה ראשונה זה ייראה לכם מוזר, כי איזה ילד היום מתעניין במה שקרה פעם ורוצה לבקר במוזיאון, אבל תתפלאו לשמוע, שהרבה מהם רוצים. אחרי הכול – תלוי באיזה מוזיאון בוחרים ולא פחות חשוב – עם מי הולכים. הנה מספר רעיונות לבילוי קצת אחר.
לקריאה
שירה בציבור לגיל הזהב
אין ספק כי אחת מהפעילויות החברתיות המהנות ביותר בגיל הזהב הינה ערבי שירה בציבור. ערבים אלו מתקיימים בתדירות גבוהה יחסית בבתי גיל הזהב, במתנסים מקומיים ועוד.
לקריאה
בידורית - פתרון הגברה מצויין לדיור מוגן
חושבים לערוך מסיבה בתוך בית האבות? כדאי שתכירו את הבידורית ואת כל היתרונות שלה בדרך למסיבה יוצאת מן הכלל!
לקריאה
יום העצמאות למבוגרים
מסיבת קריוקי לבני הגיל השלישי
לקריאה
 
1 2 3 4
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.