forums

איך למגן את הבית מפני פריצות?

בני גיל הזהב צריכים לדעת איך למגן את הבית שלהם מפני פריצות. במאמר הבא נביא את הטיפים המרכזיים ונבין מתי מזמינים מנעולן לשיפור רמת האבטחה
 
איך למגן את הבית מפני פריצות?
בני גיל הזהב צריכים לדעת איך למגן את הבית שלהם מפני פריצות. במאמר הבא נביא את הטיפים המרכזיים ונבין מתי מזמינים מנעולן לשיפור רמת האבטחה

 

מיגון בתים מפני פריצות הוא חלק בלתי נפרד משמירה על רמת חיים גבוהה. מבוגרים בגיל הזהב לא צריכים לוותר על מיגון מן הסוג הזה. עליהם להקפיד כל הזמן על מיגון הבית ולשים לב לאיומים הנשקפים עבורם. המיגון חשוב בשגרה וכאשר המבוגר מבלה את רוב שעות היום בתוך הבית, וחיוני גם באירועים מיוחדים כמו יציאה לחופשה, נסיעה לחו"ל וכן הלאה.

 

הנה כמה דרכים למגן את הבית מפני פריצות גם בגיל השלישי:

 

א. התקנת צילינדר איכותי – הדרך הבסיסית הפשוטה וגם היעילה ביותר היא להתקין צילינדר איכותי. לא צריך לחכות לפריצה כדי לבצע פעולה מן הסוג הזה. אפשר להזמין מנעולן בכל רגע נתון ולקבל הצעת מחיר מסודרת על התקנת צילינדר. באותה הזדמנות כדאי לברר על התקנת מנעול נוספים כמו מנעול עליון או לחילופין מנעול רתק.

 

ב. מיגון חלונות – מיגון של הבית מפני פריצות מחייב התייחסות ספציפית לחלונות. כאן הדגש הוא על מיגון חלונות ודלתות הזזה של החצר, המרפסת, הגינה ואפילו הגג. בבתי קרקע יש מגוון רחב של אמצעי מיגון המונעים את פתיחת החלונות מבחוץ. אמצעים אלו מקשים על הכניסה דרך החלון ומשפרים את תחושת הביטחון של הקשיש.

 

ג. החלפת סורגים – פריצות מתבצעות ברוב המקרים לבתים ללא סורגים. סורגים לא רק מקשים על הפריצה מבחינה טכנית, אלא גם מספקים הרתעה אפקטיבית. כדאי להתקין סורגים בבתים חדשים או להחליף סורגים ישנים בדירות קיימות.

 

ד. תאורה – אפשר למגן את הבית מפני פריצות בעזרת תאורה מתקדמת. בני גיל הזהב צריכים להשתמש לפחות במקור תאורה אחד מסביב לבית, לשלב בין זרקורים הכוללים חיישנים אוטומטיים לבין נורות לד ולשמור על פתרונות תאורה חסכוניים.

 

מתי מזמינים מנעולן למיגון של הבית?

קשישים ובני גיל הזהב יכולים להתייעץ עם מנעולן בכל מקרה של התלבטות. זהו איש מקצוע המתמחה במיגון בתים ומכיר את כל סוגי המנעולים, החלונות, התריסים ופתרונות התאורה. כדאי לערב אותו לקראת מעבר לבית חדש, או כאשר רמת המיגון של הדירה הקיימת יורדת בצורה משמעותית. התייעצות עם איש מקצוע לא מחייבת אף אחד מהצדדים והיא מהווה השקעה משתלמת לטווח הארוך. מיגון נכון של הבית מעלה את ערך הנכס ועוזר לקשישים ומבוגרים לישון בשקט בלילה.

 

לסיכום, מיגון בתים הוא אינו פריבילגיה אלא תנאי לאיכות החיים בגיל השלישי. יש להקפיד על שימוש באמצעים הנכונים ולצמצם עד למינימום האפשרי את רמת הסיכון הנשקפת למבוגרים. אפשר לעשות זאת באמצעות החלפת מנעולים וצילינדרים, מיגון חלונות, החלפת סורגים וגם פיזור פתרונות תאורה אפקטיביים וחסכוניים בסביבת הבית.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.