forums

מפסיקים לשבור את הגב עם מכונת שטיפה לרצפה

אם הגעתם לגיל הזהב וכבר קצת קשה לכם לנקות את הבית כמו שהייתם רגילים, הטכנולוגיה המתקדמת של היום באה לעזרתכם ומציעה לכם מכונות שטיפה לרצפה, שיאפשרו לכם להמשיך לשמור על הניקיון בצורה נוחה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הדרך הקלה לנקות את הרצפה.
 
מפסיקים לשבור את הגב עם מכונת שטיפה לרצפה

מהן מכונות שטיפה לרצפה?

מכונות שטיפה הדומות בצורתן לשואבי אבק, אולם עושות שימוש במים כדי לנקות את כל הכתמים שנמצאים על הריצוף. ההפעלה היא חשמלית ופשוטה, כשבלחיצת כפתור המכונה מתחילה את פעולתה. ברגע ההפעלה המכונה שופכת כמות קטנה של מים נקיים בשטח שקרוב אליה, וכשהיא עוברת עליהם היא מנקה את הכתמים באמצעות הספוגים שנמצאים בתחתיתה ושואבת אליה את המים בחזרה. התוצאה: רצפה נקייה בלי שאתם צריכים להתכופף או לסחוט את הסמרטוט, ויכולת להמשיך ליהנות מסביבה נקייה בלי לשלם לעוזרת – ובאופן פשוט.

 

חשיבות השמירה על סביבה נקייה

מעבר לעובדה שכולנו מעדיפים ואוהבים יותר לשהות בסביבה נקייה ומסודרת, הרי שאצל אנשים בגיל הזהב זה חשוב עוד הרבה יותר, מסיבה בריאותית. אנשים מבוגרים נוטים לחלות יותר מצעירים, בגלל העובדה שמערכת החיסון שלהם נחלשת. שהות בסביבה עם הרבה אבק ולכלוך, משמעותה שהות בסביבה עם לא מעט חיידקים, והתוצאה יכולה להיות לא נעימה בכלל, בדמות מחלות בדרכי הנשימה ומחלות אחרות שיכולות לפגוע מאוד באיכות החיים.

את המצבים האלה אפשר למנוע או לפחות להפחית, באמצעות שמירה על סביבה נקייה, והשימוש במכונות שטיפה לרצפה יכול לסייע מאוד במשימה. השימוש במכונה הוא פשוט ביותר, ואינו מצריך ידע תפעולי רב או מאמץ פיזי כלשהו, כך שהדייר המבוגר יכול לעשות זאת בעצמו, מבלי שתחושת העצמאות שלו תיפגע.

 

איך בוחרים מכונת שטיפה לרצפה?

על מנת שהרכישה תהיה משתלמת ושתוכלו ליהנות ממכונה שתשרת אתכם למשך זמן רב, חשוב מאוד לרכוש אותה רק מחברה מוכרת ומובילה בתחום, אשר תספק לכם אותה באחריות מלאה. כמו כן חשוב לוודא שהמכונה מיוצרת על פי כל תקני האיכות והבטיחות הנדרשים, ושאם מתרחשת תקלה – יש לכם אל מי לפנות כדי לקבל שירות תיקונים.

 

רכשו מכונת שטיפה לרצפה

לסיכום – כשמגיעים לגיל הזהב לא חייבים להתחיל להעסיק עוזרת, ובטח ובטח שלא חייבים להמשיך לשבור את הגב כשמתכופפים אל המגב. כל מה שצריך לעשות הוא לרכוש מכונת שטיפה לרצפה מתוצרת חברה איכותית ואמינה, וכך להמשיך לשמור על סביבה נקייה. בהצלחה!

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.