forums

מה היתרונות של דשא סינטטי לבני גיל הזהב?

דשא סינטטי יכול לשפר בצורה משמעותית את איכות החיים. במאמר הבא נציג את היתרונות של דשא מן הסוג הזה ונסביר מדוע הם רלוונטיים גם עבור בני גיל הזהב
 
מה היתרונות של דשא סינטטי לבני גיל הזהב?
דשא סינטטי עשוי חומרים פלסטיים שונים וכיום הוא משמש גם למטרות גינון של שטחים ציבוריים ובתים פרטיים. בני גיל הזהב יכולים גם הם לנצל את היתרונות של דשא מן הסוג הזה, בעיקר בשל המאפיינים הבולטים שלו:

 

א. חיסכון במים – היתרון הגדול בשימוש בחומרים פלסטיים הוא חיסכון במים והיעדר צורך בהשקיה. הדשא שומר על מראה ירוק ומבריק לאורך שנים, גם לאחר חשיפה ממושכת לנזקי מזג האוויר. את הדשא ניתן להתקין בגינה הפרטית, בחצר, במרפסת או אפילו על הגג. הדשא לא מחייב תשתית מסוימת וכך הוא חוסך גם זמן, משאבים ומאמץ.

 

ב. תחזוקההדשא כמעט אינו מצריך מבני גיל הזהב טיפול או תחזוקה. הוא נחשב אידיאלי עבור בתי נופש, בתי אבות ומוסדות דיור מוגן, גינות משחק ועוד. ההתקנה של הדשא מתבצעת במהירות וביעילות ועלותה משתלמת בטווח הקצר והארוך. בנוסף, משטחים סינטטיים לא דורשים כיסוח, דישון או ריסוס. הם אינם מזהמים את הסביבה ועולים בקנה אחד עם השאיפה לשמירה על איזון אקולוגי.

 

ג. משחק - דשא סינטטי הוא משטח מושלם ונוח למשחק עם הנכדים. אפשר להשתמש בדשא על גבי ריצוף קיים, או לשלב אותו עם פעילויות נוספות בחצר ובגינה. הדשא נוח למשחק ממושך ולכן הוא מיושם גם במגרשי ספורט.

 

ד. אסתטיקה – אי אפשר להתעלם מהמראה הנקי והאסתטי של משטח סינטטי ברמה גבוהה. המשטח נשאר מרשים לכל אורך השנה וללא תלות בתנאי מזג האוויר. אפשר להתקין אותו גם במקומות בהם קשה להצמיח דשא טבעי, כמו למשל איזורי מגורים חשוכים או קרים במיוחד.

 

כיצד בוחרים דשא סינטטי?

 

בני גיל הזהב המעוניינים לנצל את היתרונות של משטחים סינטטיים צריכים לדעת כיצד לבחור אותם. ראשית, יש לברר מה תקופת האחריות הניתנת על ידי ספק הדשא. דשא איכותי צפוי לשמש את הלקוח לתקופה של 15-20 שנה ולכן האחריות צריכה להיות בהתאם. שנית, כדאי להשוות בין הסוגים הנפוצים של הדשא בישראל. סוג אחד הוא של דשא נמוך, צפוף ובצבע ירוק זהור, סוג שני הוא של דשא קבוע בגובה 2.5 ס"מ ובצבע ירוק עמום וסוג שלישי הוא דשא בגובה 4-5 ס"מ וברמת צפיפות גבוהה.

 

העלות הראשונית של התקנת הדשא נקבעת לפי השטח במ"ר. כדאי להשקיע במשטח איכותי על מנת להעלות את ערך הנכס, למנוע תקלות ולהבטיח יתרונות אסתטיים ופונקציונאליים. בני גיל הזהב יכולים להחליט על התקנת דשא סינטטי בכל שלב וללא תלות בפרמטרים אחרים. הדשא מספק יתרונות משמעותיים עבור בני גיל הזהב ולכן הוא זוכה להצלחה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.