forums

ניתוחים פלסטיים מומלצים בגיל השלישי

צעירים לנצח? הניתוחים הפלסטיים כיום הם טרנד פופולרי עבור המבוגרים שלא הולך לחלוף בקרוב.
 
ניתוחים פלסטיים מומלצים בגיל השלישי
גברים ונשים בגיל הזהב יכולים לבצע ניתוחים פלסטיים ולהשיג יתרונות רבים. הנה כל מה שצריך לדעת על הניתוחים המומלצים

 

ניתוחים פלסטיים בגיל השלישי הם כבר לא פריבילגיה של בעלי ממון בלבד. יותר ויותר גברים ונשים שיוצאים לפנסיה מבינים את היתרונות של ניתוחים מן הסוג הזה. הנה שלושה ניתוחים מומלצים שניתן לעבור בגיל הזהב:

 

א. הזרקת בוטוקס – טיפולי בוטוקס בשפתיים זוכים להצלחה בגיל השלישי בגלל שהם מבוצעים בהזרקה. הטיפולים לא כרוכים בתהליך כירורגי והם אינם מסוכנים. את תוצאות הטיפול ניתן לראות לאחר שלושה יומית, בעוד ההשפעה של החומר אפקטיבית לאורך מספר חודשים. הטיפול מתאים לגברים ונשים והמומחיות של הרופא המנתח באה לידי ביטוי בבחירת כמויות החומר ואופן ההזרקה.

 

ב. הרמת עפעפיים – ניתוח עפעפיים עליונים ותחתונים נפוץ בגיל השלישי בגלל שאיזור הפנים הוא הראשון לספוג נזקים אסתטיים מצטברים. הניתוח מתאים למי שיש לו עפעפיים עליונים נפוחים, עודפי עור שחוסמים את שדה הראייה ומראה עצוב של "שקיות" מתחת לעיניים. ניתוח הרמת עפעפיים נותן תחושה טובה, משפר את הדימוי העצמי ומומלץ למען שיפר איכות הראייה.

 

ג. מילוי קמטים – אי אפשר לדבר על ניתוחים פלסטיים מומלצים בגיל השלישי מבלי להזכיר מילוי קמטים. זו פרוצדורה שניתן לבצע מסביב לעיניים או מעל השפה העליונה בחצי שעה בלבד. לאחר סיום התהליך מתקיימת חזרה מהירה לשגרה וכמעט אין תופעות לוואי. סוג הטיפול נבחר עבור מבוגרים בגיל הזהב לפי מצב העור, רגישויות לחומרים מסוימים ובדיקות כלליות.

 

דגשים לניתוח פלסטי בגיל השלישי

יש כמה דגשים שחשוב להצביע עליהם לפני שמתאמים ניתוח פלסטי בגיל השלישי. ראשית, בכל גיל רצוי לבחור מנתח פלסטי מקצועי ומוסמך. המנתח הוא איש מקצוע שאמור ללוות את המטופל מהרגע הראשון ועד שהוא חוזר לתפקוד מלא. רצוי לתת עדיפות למנתח עם ניסיון בבתי חולים, לבחור מרפאה שנותנת תחושה נעימה ולקבל המלצות מחברים או בני משפחה. בגיל השלישי אין מקום לפשרות ואיכות המנתח היא חלק בלתי נפרד מההצלחה של הטיפול הקוסמטי.

 

שנית, בגיל השלישי רצוי לבצע כל סוג של פרוצדורה רפואית בתיאום מול רופא המשפחה. תיאום מן הסוג הזה לא יכול להזיק והוא עשוי לתרום להפניית תשומת ליבו של המטופל לקשיים מסוימים. כדאי לנצל את הפגישה עם רופא משפחה ולשאול על סיכונים בניתוחים, על טיפולים אסתטיים המיועדים לגיל השלישי ועל חידושים בתחום של הזרקת בוטוקס, הרמת עפעפיים או מילוי קמטים.

 

לסיכום, בתחום הקוסמטיקה לא קופאים על השמרים ובשנים האחרונות מציעים מגוון טיפולים אטרקטיביים גם עבור בני הגיל השלישי. הדבר החשוב הוא לתאם את הניתוח מול רופא מקצועי ולאחר קבלת המלצות. חשוב להציב את הבריאות בראש סדר עדיפויות ולהקפיד על מילוי ההנחיות טרם החזרה הצפויה לשגרה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.