forums

איך לשמור על הרומנטיקה בגיל הזהב?

הסוד של מערכת יחסים מוצלחת היא שמירה על הרומנטיקה בכל גיל. אם גם אתם רוצים להכניס קצת עניין למערכת יחסים ותיקה, כדאי שתשמעו על היתרונות של זר פרחים, ספא מפנק או פשוט טיול אינטימי בטבע.
 
איך לשמור על הרומנטיקה בגיל הזהב?

שמירה על רומנטיקה גם בגיל מבוגר

שמירה על רומנטיקה בגיל הזהב עשויה להיות משימה מתסכלת וכמעט בלתי אפשרית. מבוגרים שחיים יחד מעל 20 או 30 שנה מתקשים להפתיע אחד את השני, לא תמיד יש להם את האנרגיות לצאת לבלות והם בעיקר מתמודדים עם שגרה שוחקת. יחד עם זאת, דווקא גיל הזהב הוא הזדמנות להעיר ולרענן את מערכת היחסים הותיקה. השאלה היחידה היא איך עושים את זה.

 

הזמינו זר פרחים 

הדרך הפשוטה ביותר להראות אהבה היא הזמנת זר פרחים. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתרי האינטרנט העוסקים בתחום, ליצור קשר טלפוני או חנויות פרחים או להגיע באופן עצמאי כדי לראות מקרוב את הזרים הריחניים והצבעוניים. פרחים מעלים חיוך על פני גברים ונשים בכל הגילאים. אתם יכולים להזמין אותם לבית, להעניק אותם בעצמכם או לצרף אליהם ברכה מרגשת ומתנה אישית.

 

ספא מפנק 

רומנטיקה לא צריכה לבוא על חשבון זמן איכות משותף, אלא להיפך. בחרו יום פנוי ותאמו ספא מפנק באחד מבתי המלון ברחבי הארץ. החליטו האם להפתיע את בן או בת הזוג, או ערבו אותו מראש במערכת השיקולים. הגיעו עם ראש פתוח למכוני הספא ותנו לעצמכם להשתחרר ולהתפנק. אחרי הספא תוכלו להמשיך לארוחת בוקר ולהפוך את החוויה ליום כיף שלם ואטרקטיבי.

 

טיול בטבע 

קשישים בגיל הזהב לא אוהבים לצאת מהבית. הם מעדיפים להישאר בסביבה המוכרת והבטוחה, למרות הפגיעה הפוטנציאלית במערכת היחסים עם בני הזוג. הדרך לפתור את הבעיה היא לשכנע אחד את השנייה לצאת לטיול בטבע. אפשר לערוך טיול קצר ליד הבית, לבקש עזרה מהילדים והנכדים ואפילו לתאם לינת שטח. הכל תלוי ברמת המוטיבציה ובהעדפות האישיות של בני הזוג.

 

לתכנן או להיות ספונטניים?

הטעות הנפוצה ביותר של בני זוג היא להתחיל לחשב את הבילויים המשותפים. אל תתייחסו לשאלה מתי בפעם האחרונה פינקתם אחד את השנייה או מתי נהניתם בלי הפרעות: באהבה אין חוקים ולכן גם בגיל השלישי אתם יכולים לשמור על רומנטיקה באופן ספונטני.​ הרומנטיקה תשפר את איכות החיים שלכם. תוכלו לבצע הזמנת זר פרחים סתם באמצע השגרה כדי להזכיר לבן הזוג שאתם אוהבים אותו, או לבחור תאריך לספא מפנק דווקא אחרי יום ההולדת בו אתם רגילים לחגוג. גם הטיול בטבע לא דורש מכם היערכות מוקדמת אלא רק תיאום של כמה שעות משותפות יחד.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.