forums

הצורך ברכבים חשמליים בגיל השלישי

כאשר אתם מגיעים לגיל מבוגר, עולה הצורך שלכם לקבל פתרונות ניידות טובים יותר ואיכותיים יותר. לא מעט אנשים בעשור השביעי והשמיני והתשיעי לחייהם, בוחרים להתנייד בעזרת רכב חשמלי איכותי וקל.
 
הצורך ברכבים חשמליים בגיל השלישי

הכירו את הרכב החשמלי

לא מדובר על רכבים גדולים עם מנוע חשמלי, אלא על רכבים בתצורה הרבה יותר פשוטה - מדובר בעיקר על תצורה של רכב גולף. הרכבים הללו הם רכבים פתוחים, עם 2-4 מושבים, שמגיעים למהירות מקסימלית של 30 קמ"ש, והם פשוטים מאד לתפעול ואף לא דורשים רישיון.

 

פתרון לניידות בחוץ

לא מעט מהאנשים בגיל השלישי מחפשים כאמור פתרון שיאפשר להם להיות ניידים גם בתנאי חוץ, ולא רק בבית שלהם. אין בהכרח צורך בכסא גלגלים - כסא כזה מוגבל אך ורק למדרכות, ומיועד לאנשים שאינם יכולים לזוז כלל באופן עצמאי. רכב חשמלי הוא משהו אחר - זהו פשוט פתרון נוח מאד לנסיעה בחוץ בתוך העיר, בלי שאתם צריכים להתאמץ. ניתן לנסוע איתו על הכביש (בצד ימין בלבד), ומותר להישאר איתו רק בשטח עירוני. כך למשל אם אתם רוצים לצאת לסידורים, לבקר קרובי משפחה וחברים, ללכת להצגות ולסרטים וכיו"ב - מדובר פשוט על פתרון מעולה.

 

אין צורך ברישיון

כפי שכבר ציינו, רכב חשמלי הוא רכב שאיננו דורש רישיון. כך על פי ההגדרה ממש -  מאחר שהוא יכול להגיע למהירות מוגבלת מאד, וממילא מוגבלת לתנועה רק באזורים ספציפיים, אין כאמור צורך ברישיון. יש כן צורך בקבלת היתר מתאים להפעלת הרכב. שימו לב שאם מדובר על רכב גולף, לעתים כן יש צורך ברישיון נהיגה מתאים, וחובה לבצע בדיקה מקדימה לפני כן. אולם, רוב הדגמים של קלאב קאר לא דורשים רישיון מיוחד והפעלתם היא פשוטה ואינטואיטיבית מאד. לכן, בין אם מעולם אל היה לכם רישיון, ובין אם לא נהגתם כבר שנים רבות - לא אמורה להיות לכם שום בעיה.

 

לטעון בכל בית 

מאחר שהגודל של רכב חשמלי מהסוג של רכב גולף איננו כה גדול, הרי שגם נטען לטעון אותו בקלות ובפשטות כמעט בכל מקום .הרכב עצמו נכנס לחדרי מדרגות רבים, ושם אפשר לחבר אותו לשקע חשמלי עם הבטרייה שלו, ולדאוג שהוא יהיה מוכן לנסיעה תוך כמה שעות בלבד. הדבר מגדיל עוד יותר את יכולת הניידות שלכם באופן טבעי. כמו כן, כל רכב מצויד בלוח בקרה שמראה לכם כמה אחוזים נותרו עד ההטענה הבאה, בכדי שתתכננו היטב את המסלול שלכם.

 

לא צריך יותר להתאמץ

תמו הימים שבהם הייתם צריכים לגמוע קילומטרים ברחוב רק כדי לצאת לקניות, ובכך הקשיתם על הגוף שלכם. במקום זה, הצטיידו ברכב חשמלי מתאים, צאו לדרך, ותוכל ולהגיע לכל מקום במהירות ונינוחות. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
גם בגיל הזהב - כך תתכוננו להדברת טרמיטים ומזיקים בביתכם
שאלה שעולה הרבה מאוד פעמים בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי היא: איך להתכונן לקראת הדברת טרמיטים בבית? במיוחד בגלל זה רכזנו מספר טיפים שיעזרו לפתור את הבעיה.
לקריאה
מי אחראי על הדברה בדיור המוגן
מעוניינים להגיע אל הדיור המוגן אך חוששים שמא ההדברה במקום איננה מספיק מקצועית או רצינית וזאת אם היא נעשית בכלל? דעו לכם כי ברוב מקומות הדיור המוגן אשר תמצאו ברחבי הארץ יתאפשר לכם ליהנות מסיטואציה בה המקום מקבל הדברה מעת לעת, כזו אשר מבוצעת על ידי חברת הדברה אשר יודעת להתמודד עם הדברה של מקומות רחבי היקף.
לקריאה
מהו השירות הרחקת יונים יעיל ביותר לבתים של מבוגרים
יונים נתפסות, הן במקורות שלנו והן בתרבות הפופולארית שלנו, כבעלי חיים אציליים למדי. אנחנו חושבים על יונה ואנחנו חושבים על עלה הזית, על סמל השלום, על צחור ועל ניקיון – אבל בין התפיסה הרווחת הזאת לבין המציאות יש כברת דרך משמעותית מאוד.
לקריאה
ההשלכות בחשיפה לקרינה רדיואקטיבית
כשאנו מגיעים לגיל מתקדם יותר, חובה עלינו לשים לב יותר לבריאות שלנו, ולשינויים שהגוף שלנו עובר. את מההיבטים החשובים ביותר שכדאי להיות ערניים לגביהם, הוא כל הנושא של חשיפה לקרינה רדיואקטיבית.
לקריאה
הצורך ברכבים חשמליים בגיל השלישי
כאשר אתם מגיעים לגיל מבוגר, עולה הצורך שלכם לקבל פתרונות ניידות טובים יותר ואיכותיים יותר. לא מעט אנשים בעשור השביעי והשמיני והתשיעי לחייהם, בוחרים להתנייד בעזרת רכב חשמלי איכותי וקל.
לקריאה
קלנועיות לגיל הזהב
בקניונים, בקופות החולים, במעבר החציה ואפילו בנתב"ג אנחנו נתקלים באותו כלי רכב ממונע אשר נראה בחציו ככסא גלגלים וחציו כקטנוע. הכירו את הקלנועיות.
לקריאה
היזהרות מנחשים בגיל השלישי
לקריאה
גאולה מן הביבים - תערוכה קבוצתית עם מיטב האמנים העכשוויים בפסח
אירוע אמנותי רחב היקף יתקיים במהלך חוה"מ פסח במפעל השפד"ן בראשון לציון 25/03-10/04/2010. איגודן לתשתיות איכות הסביבה, (המפעיל את השפד"ן, מכון טיהור השפכים של גוש דן), יוזם שיתוף פעולה עם "עולם האמנות", במסגרת תערוכת אמנות עכשווית רחבת היקף, בחול המועד פסח.
לקריאה
גמלאים למען תיירות ואיכות הסביבה
גמלאים דוברי שפות מתנדבים למען התיירות ואיכות הסביבה בעיר העתיקה בירושלים, בסיוע לתיירים והתראה על מפגעים.
לקריאה
הכשרת גינות חסכוניות על ידי גמלאים
במסגרת פרויקט גדול וחשוב, הכשירו גמלאים גינות חסכוניות
לקריאה
 
1 2
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.