forums

נהנים מהלימודים- לימודים לגיל השלישי

אחד הדברים המהנים ביותר אותו ניתן לעשות כאשר יוצאים לגמלאות הוא ללמוד דברים חדשים. אם גם אתם משייכים את עצמכם לקבוצת האנשים שמאמינה, שניתן להתפתח וללמוד לאורך כל החיים, התחילו לקרוא מאמר זה.
 
נהנים מהלימודים- לימודים לגיל השלישי
רבים חוששים שמא תקופת הגמלאות תהפוך להיות תקופה משמימה ומפחידה וזאת משום שאין להם מסגרת תעסוקתית אליה ניתן לקום בבוקר. כאן הם טועים. אם בעבר, היציאה לפנסיה סימלה את סיום החיים התעסוקתיים והגלישה לימים של מנוחה, כיום הדברים אינם כך ואפילו ההיפך. נכון להיום יש קורסים רבים שמיועדים לבני גיל הזהב וזאת בעקבות הדרישה של המבוגרים עצמם, דרישה גדולה לקורסים, חוגים, אירועי תרבות, הרצאות וכל דבר שיאפשר להם ליהנות מהיכרות עם כל מיני תחומים חדשים ולמידה לגביהם.

 

קורסים למחשבים

אחד מתחומי הלימוד הפופולאריים ביותר בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי הוא תחום המחשבים. מסיבה זו מוצעים קורסים שונים שקשורים אל עולם המחשבים, כמו למשל קורס היכרות עם עולם האינטרנט, קורס על מעבד תמלילים (WORD), קורס לימוד לגבי תוכנה גרפית זו או אחרת, שימוש בדואר אלקטרוני, עולם קידום האתרים ועוד. אם עד היום חשבתם שאתם לא בנויים למחשבים, היום תוכלו להיפטר מהמחשבה השלילית ולהירשם אל קורס מחשבים שמיועד לאוכלוסייה המבוגרת, להכיר אנשים חדשים ובסיום הקורס תוכלו להתחיל ולגלוש להנאתכם באינטרנט, להיכנס אל אתרי היכרויות, לבדוק אפשרויות נסיעה לחו"ל על ידי השוואת מחירים באינטרנט ולקרוא כל מיני כתבות מעניינות ומחקרים.

 

סוגים שונים של קורסים

מלבד קורסי מחשבים לגיל השלישי, יש קורסים נוספים שמוצעים להם ופותחים בפניהם דרך חדשה לעיסוק מעניין. ישנם קורסים למבוגרים שעוסקים ברפואה הסינית, בהם ניתן ללמוד על אורח החיים הסיני ושיטות הטיפול של הרפואה הלא קונבנציונאלית. רפואת המזרח. לימודי העשרה בהיסטוריה, עיצוב, קורסים שונים בניהול, משחקי לוח וקלפים, קורס צילום, קורסים בעיצוב וסגנון חיים והרשימה עוד ארוכה. כיוון שקיימים קורסים רבים ומקומות רבים בהם מוצעים מסגרות של לימודי העשרה בתחומים שונים, לעיתים לא פשוט לבצע את הסינון ולמצוא בדיוק את אותו קורס בו מעוניינים.

 

חיפוש חכם במקום הנכון

חיפוש נכון של קורסים ולימודי העשרה למבוגרים יחסוך בזמן ובתהליך מסורבל ומעייף. נכון להיום יש אפשרות להיכנס אל אתר אינטרנט שמיועד לבני גיל הזהב ומאפשר להם לחפש את אותו מסלול לימודים או קורסי העשרה שמתאימים להם. כאן, כל שצריך לעשות הוא לבחור את התחום בו מעוניינים (לימודים/קורסים), סיווג (לימודי אקדמאיים/לימודי העשרה) ואת אותו אזור בארץ בו מעוניינים ללמוד. בהתאם, יוצג פלט תוצאות מתוכו ניתן יהיה לבחור את אותה תוצאה בה מעוניינים.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
אפשרויות לימוד תואר ראשון למבוגרים
אנשים מבוגרים שנשארים פעילים מנטלית עשויים לשמור על חדות המחשבה לאורך זמן רב ואף כל החיים. כשמדובר בכוח המוח, בדומה לשרירי הגוף, יש משפט שאומר ׳השתמשו בו או שתאבדו אותו׳.
לקריאה
עבודה בגיל השלישי – מהן זכויות גמלאים ועובדים מבוגרים?
לא מעט עובדים שמגיעים לגיל הפרישה, מעוניינים להמשיך לעבוד באותו מקום עבודה או לעבוד במקום עבודה חדש, בו יש תנאי העסקה שמתאימים לגילם המתקדם
לקריאה
בחינות למבוגרים שרוצים ללמוד ולשלוט טוב באנגלית
לימודים אקדמיים הם חוויה מעשירה בכל גיל, ואף פעם לא מאוחר ללמוד תחום חדש ומעניין – אפילו אם מדובר בקרב בני הגיל השלישי. בחלק מהמסלולים המרתקים באמת ישנן דרישות סף ובפרט רמה מינימלית באנגלית.
לקריאה
קורס הכשרת גימלאים להוראה באנגלית
אנשים רבים, בייחוד לאחר היציאה לפנסיה ובגיל השלישי, מחפשים דרכים בהן יוכלו להשתלב בחיים הציבוריים וכן לתרום את חלקם לחברה בצורה כזו או אחרת.
לקריאה
יזמות בגיל השלישי - על השקעה בנדל"ן כבר חשבתם?
אחד מהיתרונות בגיל השלישי הוא שכל עיתותיכם נתונות בידיכם. לעיתים, את כל מה שרציתם לעשות לאורך כל השנים בהן עבדתם ולא היה לכם זמן לנשום, תוכלו להגשים עכשיו. על השקעה בנדל"ן, כבר חשבתם?
לקריאה
לא מפסיקים לגדול וללמוד גם בבתי הדיור המוגן
גם בבתי הדיור המוגן המבוגרים שבחבורה ממשיכים ללמוד ולהחכים במגוון נושאי הנדל"ן ועוד. היכנסו למאמר הבא והעשירו ידע רב איך גם בגיל השלישי אפשר ללמוד נדל"ן לבד.
לקריאה
קורס גינון לבני הגיל השלישי
מבוגרים בגיל הזהב מחפשים תעסוקה למילוי שעות הפנאי. אחד הפתרונות הטובים הוא קורס גינון אחת. את קורס הגינון ניתן לעבור בטווח רחב של גילאים ובמגוון מוסדות הפזורים ברחבי הארץ. הקורס לא דורש ידע קודם והוא מתאים לגברים ונשים כאחד.
לקריאה
לימודים בגיל הזהב– הסבת מקצוע לעבודה
לימודים אקדמאים או לימודי תעודה? בדרך כלל אנשים צעירים אשר סיימו צבא מתחבטים בסוגיה הזאת, אולם בשנים האחרונות אנו רואים כי ישנה היענות מרשימה מאוד בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי ללימודים – הרחבת האופקים ומציאת עבודה גם בגיל הזהב.
לקריאה
אסקייפ רום - פעילות חברתית בגיל הזהב
אז נכון, מזמן עברתם את גיל עלילות הבלשים וסיפורי הרפתקה כאלה ואחרים לא תופסים נוכחות רבה על המדפים בספרייה האישית שלכם. אבל כשאתם בעצמכם מתמזגים עם העלילה והופכים לחלק בלתי נפרד ממנה, כשאתם נדרשים להפעיל את מיטב הכישורים במטרה להיחלץ מתסריט אימים כזה או אחר, וכשאתם נדרשים להיות הבלשים בכבודם ובעצמם – זה כבר סיפור אחר לגמרי.
לקריאה
תכניות בריאות בטלוויזיה עבור הגיל השלישי
ערוצי הטלוויזיה השונים מספקים כיום מגוון תכני בריאות. במסגרת תכנים אלו ניתן למצוא מגוו טיפים ומידע בריאותי חשוב עבור בני הגיל השלישי.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.