forums

מקומות בילוי לגיל השלישי

אם הגעתם לגיל השלישי, זה הרי לא אומר שהפסקתם לחיות. להפך. אם אתם בגיל השלישי והבריאות, טפו, טפו, טפו, בסדר, זה בדיוק הזמן שבו אתם יכולים לבלות כמה שרק תרצו ;אחרי הכול, כבר אין לכם ילדים קטנים בבית, הילדים הגדולים כבר מסודרים, וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא פשוט לבלות וליהנות מהחיים.
 
מקומות בילוי לגיל השלישי
רוצים לצאת לבלות? מצויין ! אז זה כמובן לא אומר שעכשיו אתם צריכים לטוס לארצות הברית, לצאת לשופינג מטורף בקניונים או לבלות עד דלא ידע במסעדות יוקרתיות ובמועדונים, אבל זה בהחלט אומר שאתם יכולים לצאת קצת מהבית או מבית הדיור המוגן בו אתם נמצאים, לפגוש חברים ולעשות חיים, גם בלי להוציא כל כך הרבה כספים.
 

איך עושים את זה?

הנה מספר אפשרויות.
 

  • גלידריה – אין כמו לשבת עם החברים הטובים, ללקק גלידה ולהיזכר בימים ההם, שהייתם צעירים. אם אתם גרים בדרום הארץ, למשל, אתם יכולים לצאת לגלידריה בדרום, לקנות לעצמכם גלידה בכוס או בגביע בדיוק בטעם שאתם אוהבים, ולאכול בשמחה, בלי להחביא מהנכדים. כל גלידריה בדרום תשמח מאוד לארח אתכם, ואין בכלל ספק שהבילוי הזה יישאר הרבה זמן בזיכרונכם.
 

  • בית קפה – גם לשתות כוס קפה עם החברים הטובים זו חוויה, אפילו שהיא אולי נשמעת קצת כמו קלישאה. אחרי הכול, מה צריך יותר מכוס הקפה שאתם הכי אוהבים לשתות, מזג אוויר נחמד וחבר?
 

  • טיול רגלי – למעשה, כשמבלים בגיל השלישי ממש לא חייבים להוציא כסף. אם למשל אתם לא רוצים ללכת לגלידריה בדרום, כי יש לכם בעיות עם סוכר גבולי בדם או שאתם סתם רוצים לנשום אוויר, אתם יכולים פשוט לצאת לטיול עם חבר או עם בן משפחה, לדבר על הא ודא ולהיזכר, שבהחלט אפשר ומקסים ליהנות – גם מהדברים הפשוטים.
 

  • סרט קולנוע – כשיוצאים לסרט ממש לא חייבים להוציא הרבה כסף על פופקורן או על שתייה. אפשר לקחת בקבוק מים מהבית, ולקנות רק כרטיס לסרט שמאוד מתחשק לכם לראות, כי להיכנס לעולם אחר וקצת לברוח מהמציאות, זה דבר שבכל גיל נחמד לעשות.
אז הנה, יש לא מעט אפשרויות לבילויים בגיל השלישי שאינם קורעים את הכיס, החל מגלידריה בדרום או בכל מקום אחר בארץ, עבור בסרט בקולנוע או בבית קפה, וכלה בטיול רגלי באוויר הפתוח, שבכלל, אבל בכלל, לא עולה.
 

אז קחו את עצמכם ואת החברים, וצאו לבלות ביום חול, בשבת או ביום שישי, כי בהחלט שלעולם יש הרבה מה להציע, גם לבני הגיל השלישי. תיהנו!   



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.