forums

כיצד נשמור על הסביבה שלנו? בעזרת הדברה ירוקה!

המודעות של אנשים רבים כיום לנושא של איכות הסביבה, מגיעה לשיאים חדשים.
 
כיצד נשמור על הסביבה שלנו? בעזרת הדברה ירוקה!
זהו תהליך חיובי מאד, משום שעד לפני עשורים בודדים, לא הייתה שום התחשבות בפגיעה בסביבה. כיום כל אדם יודע בין מבוגר ובין צעיר – לא משנה מהו הגיל כי הדברה כימית עלולה לפגוע ואף כבר כולם מכירים מקרים שםפגעה. יש לציין שלא מדובר על רעיון שהוא אלטרואיסטי. כשהסביבה נפגעת - גם בני האדם נפגעים, ולכן מחובתנו לשמור היטב על סביבתנו. אחת המהפכות בנושא של איכות הסביבה, קשורה כמובן לנושא ההדברה. כיום, מקובל להשתמש בשיטות של הדברה ירוקה במידת האפשר -  וכך גם מחסלים את המזיקים, אך גם שומרים את הסביבה!

 

 

הדברה ירוקה רעילות נמוכה למבוגרים

 

מבוגרים נשים בהריון ילדים ותינוקות  אשר מהווים אוכלוסייה שהמערכת החיסונית שלהם חלשה יחסית,חייבים לאמץ עצמם את שיטת הדברה הירוקה, עדיף להימנע מלהיכנס למקומות שעלולים להקשות על אורח חייו בצורה תקינה. לשהות בבית בזמן הדברה כימית אינה באה בחשבון לאנשים מהאוכלוסייה הרגישה. מבוגרים לא תמיד יכולים למצוא לעצמם תחליף אחר בזמן ההדברה, הרבה פעמים קשה להם להתנייד. אי לכך ובהתאם לזאת הדברה ירוקה יכולה להוות פתרון מושלם למבוגרים גם השטח נקי וגם הם נשארים בבית ללא שסכנה נשקפת לחייהם חלילה.

 

 

להבין את ההתפתחות והתרומה

 

  • מה היה בעבר? - בעבר, איש לא חשב כי שימוש באמצעים של הדברה ירוקה הוא בכלל אפשרי. השיטה הייתה אחת - להשתמש בחומרים כימיים רעילים במיוחד (ובפרט בחומרים עם זרחן) שהיו קטלניים. החומרים הללו אכן עשו את העבודה, מהבחינה הזו שהם חיסלו היטב את המזיקים. עם זאת, היו להם עוד חסרונות משמעותיים מאד: הם פגעו גם בסביבה. זה אומר שהם היו מסוכנים לילדים קטנים, לחיות מחמד, לצמחים, ולעתים אפילו למבוגרים. זה חייב כמובן פינוי של כל בני הבית מהאזור, כיסוי הצמחייה, וזהירות  גבוהה - וכמובן שהיו גם תאונות מצערות בנושא.
 

  • ואיך ההדברה הירוקה עובדת? - הבסיס של חומרי הדברה ירוקה הוא פשוט למדי: מפתחים ומשתמשים בחומרים שהם רעילים אך ורק עבור המזיק הספציפי. ישנם חומרים אשר יפגעו בחרקים למיניהם, במכרסמים, וכו' - אבל אין שום סיבה שהם יהיו במגע עם הסביבה, שצמחים יושפעו מהם, וכיו"ב.
 

  • מצב צבירה אחר - אחד מהאמצעים היעילים ביותר לקדם הדברה ירוקה הוא פשוט שינוי מצב הצמירה של החומר להדברה. בניגוד לעבר שם היה מקובל להשתמש בתרסיסים, כיום מעדיפים להשתמש בג'ל. מדוע בג'ל? משום שהג'ל משמש כפיתיון לחרק - אך הוא לא מעניין ילדים קטנים וחיות מחמד, וכך הם לא יכניסו אותו לפה (בניגוד לשאיפת הריסוס עליה אין להם שליטה בנושא), וכמובן שהג'ל כלל לא נגוע בצמחים.
 

 

להציל את הסביבה ולהעלים מזיקים

למעשה, ההדברה הירוקה היא עניין אשר משלים את עצמו - אנחנו מרחיקים את המזיקים השונים שלעתים אף עלולים לפגוע בחיות, בילדים ובצמחים שלנו - ואילו במקביל, שומרים היטב על המבוגרים האוכלוסייה שרגישה יותר!



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  הדברה ירוקה
www.jukbarosh.com
אלעד (21.4.19)
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.